Vanmiddag bij citroen de heldere achterlichten laten monteren, ik had er eerst een vooroordeel over…. weet je wel van die sjonnie achterlichten maar ik heb ze er even op gezien maar dit is dus absoluut niet het geval op de C2. Het maakt de auto nog mooier.
C YA
Hessel Roskam
FOTO!
Ik heb ze sinds een week of 2 er ook op zitten, moet zeggen dat het best gaaf staat.
Wat heb jij er voor betaald ??
IK had de dealer gemaild voor de kosten. Het kwam op €265 incl btw en montage, jaa dag!!!
Heb ze toen via internet besteld bij carparts online, € 174 incl btw en verzendkosten. Monteren was een eitje.
groeten,
mart
C4 Grand Picasso 2.0 16V Ligne Business
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
is anders nog steeds 382 gulden ...
en dat voor de man die achter je in de file staat te plezieren
Je hebt helemaal gelijk als je het zo bekijkt. Echter laten we nu als C2 rijders eerlijk zijn, +/- 38000 gulden voor een C2 1.6 VTR, jaren geleden had ik mezelf naar het lijpenhuis gebracht !!!!
Groeten,
Mart
Ik heb er geloof ik 169 euries voor betaald bij de dealer, wat heel toevallig want ze hadden mijn radio die kapot was weer terug (die werd er weer ingezet) en ze kregen net een doos binnen met die heldere achterlichten. Dus die er ook gelijk maar op laten zetten….. ja ze waren toch bezig. Toffe gasten hier bij Dijkstra in Emmeloord.
Maar ik zal binnenkort even foto’s uploaden.
C YA
Hessel Roskam
Da’s dan een heel verschil zeg € 265 of € 169, en dat gewoon bij citroen dealers.
Jazeker… zou eigenlijk niet weten waar dit verschil wegkomt.
C YA
Hessel Roskam
ik ben de gulden ook snel vergeten,
anders had ik vast geen 47000 mille voor een XTR betaald
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Wat een vette wielen zeg, is hij ook verlaagd??
Ik heb ook eerder foto’s van deze auto gezien en wou graag weten of die grill ook commercieel verkrijgbaar is….. oftewel ik heb geen zin hem zelf te maken.
C YA
Hessel Roskam
ha die pat
ben jij zo handig dat je het zelf kan! die grill!
hoe is het nou :
ben je er bij 1 feb.
we zien elkaar
friep
ik heb ze toch al!!
maar ik denk dat je ze zo kwijt ben(marktplaats)!
heb je die zwart al besteld!
friep
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Ik heb ze anders al wel zien staan op de website van Cituning in Engeland: http://www.cituning.ltd.uk
C2-16V schreef:Hier een foto van de Lexus-achterlichten op een C2 (de mijne):
Waarschijnlijk zijn de mijne binnenkort te koop. Ik wil namelijk andere gaan kopen van het voorjaar. Dus als iemand interesse heeft? Ze zijn in nieuwstaat.
Nou, je kan me iig even mailen als je ze kwijt wil. Vind ze wel stoer!
Dikke velgjes