Vandaag was het de nieuwjaarsborrel van de BXclub. In Tollebeek, Noordoostpolder….
Dus ik daar naartoe, in de GTi. Fijn doorgereden (een GTi komt rond de 160 helemaal in z’n element ), en nog een keer geflitst ook. Bah! Onderweg kwamen we al 2 andere BX’en tegen, ook allebei witte!
Nouja de foto’s spreken voor zich, kijk en geniet:
Een BX Sport (Flodder-BX)!
Een BX met een 2,0l blok uit een XM erin
De tweede witte is de mijne. Daarachter: een zwarte Sport, een zwarte 16v en een GTi
En weer, de tweede witte is de mijne, daarachter hetzelfde rijtje als net.
Een…. BX
BX van de penningmeester, staat bekend als “de kaasschaaf”. Alleen zonder kaasschaaf, vanwege een schade. Wel met leer…
Zelfs een BX type 1 was er (buiten de 2 Sports)
Een rijtje BX’en
Dit gebeurt er als je tegen de zon in fotografeert Een BX 19 Routiere
Links: Mijn GTi, daarnaast de zwarte Sport
Links: de Sport, rechts de 16v Mk1. Ietsje aangepast, is nu een 1.9 16v met de carburateurs van een Sport… schijnt erg hard te gaan (zo klonk ie in elk geval wel)
Nog maar eens de 16v
De GTi….
BRAM duw je ogen terug in de kassen!
En niet kwijlen van zoveel moois he?
Prachtig gezicht zoveel “dezelfde"naast elkaar!
Heej die zwarte 16v Carb is van Erik Hannewijk…. Ik verheug me al op zondag! 16v meeting te veenendaal
Ziet er gaaf uit! Mooie foto’s. Op 2 auto’s na ken ik ook alle auto’s
Het is daar sowieso een leuke locatie, en zo te zien waren er meer BX’en dan vorig jaar, toen we gelukkig hetzelfde mooie weer hadden.
Jammer dat ik er zelf niet bij kan zijn (word gek van het feit dat mijn lieve BXje nog steeds met een kapotte koppeling staat )
Hopelijk tot op een volgende meeting (16V-meeting ga ik helaas niet redden).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX