Totaal aantal Berichten: 515
Geregistreerd: 18-11-2005
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Thijsvandebles schreef:Keesjr schreef:Visa Diesels? Die zijn indertijd allemaal al geplunderd en gestript om C15’s op te knappen!
Hetzelfde wat er dus met de Visa 2 cyl.tjes is gebeurt om menig Eendje te reanimeren….Zonde…
ben ik het helemaal mee eens. Ik ken er zelfs eentje die zegt dat de visa allen maar goed om het 2 cil. blok uit te halen. Heeft tal van visa 2cil blokken thuis staan naar t schijnt, puur voor ooit eens in een eend of ami te zetten. Je snapt t, tis niet mijn grootste vriend. Bovendien ken ik er genoeg die na het ombouwen alleen maar problemen ermee hebben.
Heb gisteren mijn Visa diesel vanuit de stalling de werkplaats ingereden. Hier gaat hij nog even staan, maar binnenkort gaat ie helemaal uit elkaar. En als nieuw weer in elkaar….
Test
Waar kun je dat vinden op de RAI site, hoeveel Visa’s er nog zijn. Mijn Visa blijft een Visa 2 cilinder. Hoor je niet vaak dat het je eerste auto is ;p
Heb er wel wat problemen soms. Vieze cabarateur denk ik, hij loopt vaak niet stationair.
Ik heb laatst mijn Visa mooi opgepoetst en de bumpers gespoten. Morgen ga ik aan de gang met de cabarateur en het overige spuitwerk.
Zat wat te zoeken, en kom dit topic weer tegen.
Inmiddels is er nog helemaal niks aan de Visa gebeurt.
Nou ja, alle plaatwerk is eraf, en ligt inmiddels al een poosje bij de oud-ijzerboer. Ik heb op 2 achterdeuren na het complete plaatwerk nieuw (!) kunnen aanschaffen. Zoek dus nog een linker en rechter achterportier, het liefst nieuw.
Het zal nog wel weer een hele tijd duren voor ik er weer mee verder ga, maar ik heb de tijd. Pas in 2013 is dat ding wegenbelasting vrij, dus tegen die tijd isie wel een keer klaar…
Test