2 van de 2
 < Vorige 1 2

foto’s (kleine) Citroen sloperij
Gepost: 22 januari 2005 11:19 AM
  [ # 16 ]

Tsja de bekende wrakken pagina van André, Patrick en ondergetekende. Ik zal em eens nieuw leven in gaan blazen die wrakken site.

O ja, en op de voorruit van die 4TC waar Wouter de foto’s van zond staat: BX4TC van de 200 stuks 1 van de 30 overgeblevene…

gr.MArtijn

Profiel  

SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 643

Gepost: 10 februari 2005 04:15 AM
  [ # 17 ]

Die groen/gele 4TC is wel degelijk een echte, foto is al heel wat jaartjes oud maar hij zou er nog steeds staan. Heb tijdens de afgelopen ICCCR in Zwitserland enkele uurtjes met de eigenaar van een 4TC gepraat. Hij wist me te vertellen dat de sloper wel degelijk weet wat ie daar op z’n erf als uithangbord heeft staan en dat ie em ook wil verkopen, ... vraagprijs was dacht ik 15000 euro. Motor zit er niet meer in, maar das makkelijk op te lossen want dies hetzelfde als die van de 505 Turbo, niet dik bezaaid, maar ook niet onvindbaar in Frankrijk zo’n motorblok. Vraag is natuurlijk of dat hok nog papieren heeft, daar vrees ik een beetje voor. Meja, dan is het natuurlijk een unieke kans om hem te gebruiken voor reserveonderdelen als je zelf een 4TC hebt, want zoek die maar eens ...  Wink

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook