2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

Topic kan niet worden geopend
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 15 maart 2005 02:42 AM
  [ # 16 ]
Lelijke Eend schreef:

Gokje: pagina 2 ?

Wil bij mij ook niet.

Inderdaad, pagina 2, laat staan dat ik op dat topic kan reageren…  Confused

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 18 maart 2005 08:06 PM
  [ # 17 ]

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelppppp ! ! !

(kan er zelf ook niets aan doen helaas)

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 18 maart 2005 08:21 PM
  [ # 18 ]

ik ook niet. komt omdat er foto’s gepost worden die op waardeloze servers staan.

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 18 maart 2005 08:22 PM
  [ # 19 ]

Jongens, ik heb voor de grap weer eens een check gedraaid van de mysql database, en raad eens, geen fouten. Verder geven andere paginas wel goed weer, en die gebruiken dezelfde php code om zichzelf zichtbaar te maken. Oftewel het probleem ligt weer bij fotos of een avatar die ergens op een extreem trage server staan. Een opeenstapeling van timeouts doet het lijken alsof een pagina helemaal niet opent. Maar het ligt dus niet aan de forumcode, the forumdatabase of de forumserver. Als dit probleem uit de wereld geholpen moet worden moeten al die fotos gewoon op snelle betrouwbare servers komen te staan…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- ID/DS D-Super
Gepost: 18 maart 2005 08:23 PM
  [ # 20 ]
Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 18 maart 2005 08:53 PM
  [ # 21 ]

Kunnen wanneer die foto’s op van die slakkenservers staan die foto’s dan niet gewoon als kruisjes worden weergegeven ? Op die manier laadt de pagina wel, alleen heb je geen foto(‘s).

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 18 maart 2005 10:19 PM
  [ # 22 ]

dat is de grote vraag ja.. dat zou eigenlijk wel moeten. ,aar als ik bv thuis zit, dan kan ik nooit foto’s zien die op mijn eigen server binnen mijn netwerk gehost staan. daar geeft forum altijd wel direct een kruisje voor.
het gaat vooral als de foto er wel is, maar zo enorm traag laad dat het forum niet weet wat te doen blijkbaar.  ergens zou het forum gewoon een time out moeten geven en dus een kruisje na een x aantal seconden, maar hoe dat moet, zijn we nog steeds niet achter.  Surprisedops:

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 20 maart 2005 12:25 AM
  [ # 23 ]

Vreemd, want ik kan me niet herinneren dat er op die pagina 2 van dat Visa-topic veel grote foto’s staan… Rolling Eyes

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 20 maart 2005 02:06 AM
  [ # 24 ]
XBXG schreef:

Vreemd, want ik kan me niet herinneren dat er op die pagina 2 van dat Visa-topic veel grote foto’s staan… Rolling Eyes

Iemand met een trage avatar kan ook al de boosdoener zijn.. Confused

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 20 maart 2005 03:20 AM
  [ # 25 ]

Ook het topic over ‘onze’xantia in de te koop afdeling kan niet meer worden geopend. Dit komt denk ik omdat de URL’s van de foto’s nog verwijzen naar het oude ip-adres van de forum server…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

jeroenvt
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 168

Gepost: 20 maart 2005 03:38 AM
  [ # 26 ]
erik wijngaarden schreef:

,aar als ik bv thuis zit, dan kan ik nooit foto’s zien die op mijn eigen server binnen mijn netwerk gehost staan. daar geeft forum altijd wel direct een kruisje voor.

Kijk eens naar het bestandje hosts in de windows directory. Als je deze juist aanpast krijg je je plaatjes denk ik wel.

Jeroen van Tol
http://www.beesnstuff.nl

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 20 maart 2005 12:31 PM
  [ # 27 ]

kun je dit iets nader uitleggen?

Profiel  

jeroenvt
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 20 maart 2005 10:02 PM
  [ # 28 ]
erik wijngaarden schreef:

kun je dit iets nader uitleggen?

Ik vermoed dat je in het forum verwijst naar iets van . Als iemand van buiten jouw netwerk dit opvraagt wordt dit vertaald naar het juiste ip-adres (bijv. 80.xxx.xxx.xxx) waarmee jouw server aan het internet naar buiten vastzit. In jouw eigen netwerk gebruik je waarschijnlijk C-klasse ip-nummers (bijv. 192.xxx.xxx.xxx). Je client probeert via 80.xx….. een plaatje op te roepen maar zou dat via 192.xx….. moeten doen. De oplossing voor een groot netwerk is een eigen dns te gaan draaien, maar voor enkele PC’s kun je in de windows-directory het bestandje hosts aanpassen. Als je daar dan invult de vertaling van http://www.sitenaam.nl naar 192.xxx…... gaat je browser voor plaatje.jpg niet naar het ip-adres op een externe dns zoeken, maar via wat hij in hosts vindt. Overigens na installatie van windows heet dit bestandje hosts.sam (van sample). Na aanpassen dus opslaan zonder deze extentie.
Voor Linux bestaat dit bestandje ook: /etc/hosts
Nadeel is alleen dat je dit op iedere pc in je netwerk moet aanpassen.

Jeroen van Tol

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten

- ID/DS D-Super
Gepost: 21 maart 2005 12:49 AM
  [ # 29 ]

ik kan zowel op mijn server als op mijn gewone pc dat bestandje niet vinden.. (win xp)

Profiel  

jeroenvt
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 21 maart 2005 12:24 PM
  [ # 30 ]

Ik heb hier een XP-machine. Het bestandje heet op deze machine hosts.ini en zit in de windows-map.

Jeroen van Tol

Profiel  

2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook