Ik rijd sinds een maand in een C5 Break 2.0 HDi automaat. Voorheen in een Xantia Break 1.8i 16V. De vering van deze C5 is veel stugger dan van de Xantia. Bij de Xantia heb ik de achterbollen aangepast, waardoor de auto heel comfortabel reed.
Heeft iemand ervaring met het aanpassen van het veergedrag door het vergroten van de doorstroom opening in de veerbollen. Hierdoor wordt de demping minder. Ik heb de achterbollen al vervangen voor bollen uit een Berline waardoor de vering veel zachter aanvoelt, maar het is daarmee nog geen echte Citroen geworden. Omdat de Hydractive III veel electronica bevat, weet ik niet wat het gedrag zal worden als ik de doorstroom opening bij de C5 vergroot.
Ow? zou je niet gewoon meer kunnen boren??
Wat raar zeg! halen ze hun eigen stokpaardje onderuit ?
Zal wel weer te simpel zijn maar een xantiabolleke er op dan?
@m&m als je vanavand wat hoort blazen in je straat ben ik het…. (moet om de hoek zijn
[off-topic] daar moet ik niet zijn! speel jij daar t? of 123412341234? [/off-topic]
Bij die NIET zangeres! heeft ons trouwen (barbados) tot in de puntjes geregeld
Jezus we zitten te msn-nen zonder msn