Ah, dit herken ik
Het linker voorscherm uitknippen en rechtsachter monteren
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Het grappige is en jullie bwijzen het weer. Dat een Opel een grijze muis is, waar mensen wel uren over kunnen blijven lullen!!!
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Over kapotte Opels gesproken….....
Dit kwam ik vandaag tegen op autosloperij Bastiaansen in Breda: een compleet kromme Vectra, waarbij je je afvraagt hoe dat in godsnaam kan gebeuren, en of de inzittende(n) er wel leven uit zijn gekomen…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Cabrio projectje…
Nee, serieus nu:
om een paal geplooid ofzo?
van links geraakt door die golf die erboven staat…..
Ziet eruit alsof ie onder een vracht wagen geschoven is!
En ik denk niet dat ie er heel uitgekomen is.
De raamstijlen en de ruit en alles is helemaal aan de bestuurders kant naar binnen gedrukt.
En aan de achter kant is het dak er afgeknipt.
Zal iemand flink mazzel hebben als je daar levend uit komt!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
NoisemakeR schreef:
Zal iemand flink mazzel hebben als je daar levend uit komt!
Daarom krijg je mij niet levend een Opel in….
XBXG schreef:rocco schreef:Hij heeft die manta dan verkocht aan iemand die hem de week erop total loss reed
Dat zegt inderdaad genoeg over het soort mensen dat in Manta’s rijdt en waar ik van walg :kotsen
Was jij niet diegene die met een BX club NL-meeting ging crossen met je GT op het verzamelpunt. Met de voorjaarsrit ofzo :
in tegen stelling tot opel heeft volkswagen wel een mooie auto gebouwd, de Scirocco II 16v
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:in tegen stelling tot opel heeft volkswagen wel een mooie auto gebouwd, de Scirocco II 16v
Moet ik je helemaal gelijk ingeven! Beter dan z’n opvolger de Corrado. Ook vind ik de oude Audi quatro heel erg mooie!