1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

BX 16v Mk2 aanwinst
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 29 januari 2005 08:54 PM

Deze dame gaat onze oprit straks sieren naast de ZX, C5 en de 2CV Smile

Vandaag gaan kijken en ja ze was wat aan de dure kant maar het onderhoud en de staat is er ook naar dus dan betaal ik liever wat meer Smile De foto’s wil ik jullie niet onthouden.

Kleurcode is ETM(cB) dus mijn eerste vraag is meteen, wie weet welke kleur dat is. Domme ik is vergeten het organummer te checken maar dat doe ik alsnog even binnenkort.

De velgen zijn echt zo goed als nieuw, geen krassen, vlekken of iets anders. De auto zit nog goed in de originele lak met de uitzondering van de achterbumper. Daar zijn wat bubbeltjes onstaan maar niet heel erg storend.

Electrisch gezien werkt ook alles, ramen, originele afstandsbediening. Hydraulisch ook top alleen sist de HD pomp wat wanneer je stilstaat maar dat schijnt normaal te zijn ( experts? ).

Voor aflevering worden er nog wat kleine dingen vervangen, klepdekselpakking zweette wat, dashboardlampjes, distririem+spanrollen, relais voor achterwisser, benzineleiding. Ik hoop dat dat volgende week allemaal gedaan is en dan ga ik dr mee naar huis nemen Smile

Edit by T(h)ijs: Mijn ECHTE schone is natuurlijk mn lieve vriendin,  Surprisedops: Excuus lieve schat! Smile

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

jebbers
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 29 januari 2005 09:02 PM
  [ # 1 ]

Prachtige auto. Gefeliciteerd Very Happy

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 29 januari 2005 09:26 PM
  [ # 2 ]

Ziet er meer dan OK uit! Wees er zuinig op Cool

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 29 januari 2005 09:33 PM
  [ # 3 ]

Mooie auto, naam van de kleur is Gris AXINITE en is leverbaar geweest als Opaal lak en metallic

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 29 januari 2005 09:36 PM
  [ # 4 ]

Mooi ding man! gefeliciteerd Very Happy

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 29 januari 2005 09:41 PM
  [ # 5 ]

Gefeliciteerd Thijs Exclamation  Exclamation

Vooral de kleur is erg mooi en zeldzaam. Wees er zuinig op!

Profiel  

citrofiel!ik?
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 299

Gepost: 29 januari 2005 10:43 PM
  [ # 6 ]

Ziet er goed uit.
Ik hoop dat je de volgende keer die auto meeneemd naar een bx 16v meeting. Laughing

Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e

http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.

Profiel  

NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

Gepost: 29 januari 2005 11:32 PM
  [ # 7 ]

JA, dat ziet er idd zéér mooi uit!
Wat heb je er voor betaald dan als ik vragen mag?

Mvg Joost

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 29 januari 2005 11:47 PM
  [ # 8 ]

Zeer mooi! Veel plezier er van!

Dit is precies de kleur die een BX geweldig staat. Ik ben persoonlijk helemaal niet zo’n BX-fan, al zit ik er wel over te denken om over een tijdje een er bij te nemen voor de winter, dan kan ik de GS sparen.
Maar dan zal het zeker een grijze worden.

Voor zover het van een foto af te beoordelen valt, ziet het er onder de kap nog erg netjes en schoon uit. Hier is wel op gepast!

Wellicht tot Borculo!

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 30 januari 2005 12:05 AM
  [ # 9 ]

mooie bak Very Happy Very Happy Very Happy

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 30 januari 2005 11:10 AM
  [ # 10 ]

mooie auto hoor Exclamation
ziet er nog goed uit

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 30 januari 2005 12:32 PM
  [ # 11 ]

NICE !!!! Very Happy

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 30 januari 2005 01:47 PM
  [ # 12 ]

Re: BX 16v Mk2 aanwinst

T(h)ijs schreef:

Deze dame gaat onze oprit straks sieren naast de ZX, C5 en de 2CV Smile

Vandaag gaan kijken en ja ze was wat aan de dure kant maar het onderhoud en de staat is er ook naar dus dan betaal ik liever wat meer Smile De foto’s wil ik jullie niet onthouden.

<...knip…>

Kleurcode is ETM(cB) dus mijn eerste vraag is meteen, wie weet welke kleur dat is. Domme ik is vergeten het organummer te checken maar dat doe ik alsnog even binnenkort.

De velgen zijn echt zo goed als nieuw, geen krassen, vlekken of iets anders. De auto zit nog goed in de originele lak met de uitzondering van de achterbumper. Daar zijn wat bubbeltjes onstaan maar niet heel erg storend.

Electrisch gezien werkt ook alles, ramen, originele afstandsbediening. Hydraulisch ook top alleen sist de HD pomp wat wanneer je stilstaat maar dat schijnt normaal te zijn ( experts? ).

Voor aflevering worden er nog wat kleine dingen vervangen, klepdekselpakking zweette wat, dashboardlampjes, distririem+spanrollen, relais voor achterwisser, benzineleiding. Ik hoop dat dat volgende week allemaal gedaan is en dan ga ik dr mee naar huis nemen Smile

Als alles goed gaat ben ik er in Borculo meet deze schone Smile

is dat die van arets??

Maar, mooie wagen, ik zie m wel eens langsrijden bij mij of staan in hulsberg

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 30 januari 2005 01:48 PM
  [ # 13 ]

Dank dank voor al die lof Wink  IK zal zeker voorzichtig doen met deze dame en er gaan eigenlijk alleen maar snelwegkilometers op komen.

Ik was verbaasd over de kleur want ik had namelijk de wat lichter grijze versie verwacht en die vind ik zelf toch net iets minder als deze, toch wat donkerder grijze. Vooral in combinatie met de velgen is het een plaatje om te zien.

Ik heb hem gekocht van een Bix fanaat die er nog een Sport en een Mk1 naast had en ook eigenaar is geweest van de TN-99-PK. Het bedrag wat hij er voor wilde hebben was de vraagprijs en die zat op 2750,-. Ik mocht kiezen, of wat van de vraagprijs af en er gebeurde weinig aan of niks aan de prijs doen en dan alle bovestaande dingen vervangen plus een APK erop duwen. Het is veel geld voor een auto van 15 jaar oud maar dan heb je ook wat denk ik dan maar.

En de reden dat ik un voor de BX heb gekozen en niet voor een ZX 16v zit em toch in de HP vering en de ruimte. Nu zijn er nog aardige BX’en en de ZX’jes 16v blijven toch nog wel wat langer rijden omdat die tot 1997 zijn gemaakt. En misschien mag deze dame over een paar jaar de stalling in en ga ik dan met een ZX’je verder, wie weet Smile

Nu op zoek naar gele H4’s en gele mistlampen! Smile

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten

Gepost: 30 januari 2005 01:51 PM
  [ # 14 ]

Tom Duckpower schreef:

is dat die van arets??

Nee nee die van Arets ( 89’er GTi met 65.000 op de teller en al een aantal jaren stilstaand ) heb ik maar besloten niet te kopen omdat daar in eerste instantie zoveel aan moet gebeuren om die weer goed rijdende te krijgen. Ik had nu eerst liever een auto die gewoon gereden heeft, dat is minder slecht voor autos dan stilstaan Wink Plus dat de kale prijs daarvan dus zonder vervangen LHM/bollen/leidingen nog op 3500,- zat heb ik dat maar even gelaten, zon 16v is ook toch net ff wat specialer.

En wanneer ik dr heb kom ik wel ff langs op de Emmaberg hoor Smile Samen met de duck op de foto!

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 30 januari 2005 01:54 PM
  [ # 15 ]

T(h)ijs schreef:
Tom Duckpower schreef:

is dat die van arets??

Nee nee die van Arets ( 89’er GTi met 65.000 op de teller en al een aantal jaren stilstaand ) heb ik maar besloten niet te kopen omdat daar in eerste instantie zoveel aan moet gebeuren om die weer goed rijdende te krijgen. Ik had nu eerst liever een auto die gewoon gereden heeft, dat is minder slecht voor autos dan stilstaan Wink Plus dat de kale prijs daarvan dus zonder vervangen LHM/bollen/leidingen nog op 3500,- zat heb ik dat maar even gelaten, zon 16v is ook toch net ff wat specialer.

En wanneer ik dr heb kom ik wel ff langs op de Emmaberg hoor Smile Samen met de duck op de foto!

hou ik je aan…
wordt dan wel met de duck van me pa Rolling Eyes ....

Profiel  

1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook