Er gaat niks boven een 16v Mk2!!!!! W8e todat je hem hebt!!!!
gti_styling84 schreef:Er gaat niks boven een 16v Mk2!!!!! W8e todat je hem hebt!!!!
Ik weet het zo net nog niet.
Een XM is natuurlijk wel een vette bak!!!
Maar goed, smaken blijven altijd verschillen.
Laat mij even twijfelen
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
xm’s zijn er genoeg, en die zijn tot 2000? gemaakt, dus nog tijd genoeg om er een op te pikken.
Zo een 16v mk2 zal alleen maar meer waard worden lijkt me , beetje collector’s item.
xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx
Jeroen28 schreef:xm’s zijn er genoeg, en die zijn tot 2000? gemaakt, dus nog tijd genoeg om er een op te pikken.
Zo een 16v mk2 zal alleen maar meer waard worden lijkt me , beetje collector’s item.
Klopt… helemaal in die staat ! Maar goed… smaken verschillen idd…..
Hmmmm en wat nou als ik zeg dat een XM veeeeeeeeeeeeeeel mooier is dan een BX? cheer4
Als vrouw zijnde, moet ik dit even zeggen.
Ach, dit is een mannen wereld, dus wat voor invloed heb ik?
citrocitrus schreef:Hmmmm en wat nou als ik zeg dat een XM veeeeeeeeeeeeeeel mooier is dan een BX? :cheer4
Als vrouw zijnde, moet ik dit even zeggen.
Ach, dit is een mannen wereld, dus wat voor invloed heb ik?
Het is mij ook al opgevallen dat vrouwen de xm erg mooi vinden, en de bx eigenlijk gewoon lelijk.
:27
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
Het is mij ook al opgevallen dat vrouwen de xm erg mooi vinden, en de bx eigenlijk gewoon lelijk.
:27….....................................
Oh, maar ik zeg niet dat de BX lelijk is.
En toch als ik de keus zou hebben, dan had ik het wel geweten.
Misschien een Bix voor erbij ?
Ben niet zo’n fan van BX-en, maar deze ziet er bijzonder mooi uit!!
Succes ermee!
gti_styling84 schreef:Er gaat niks boven een 16v Mk2!!!!! W8e todat je hem hebt!!!!
Nog nooit een BX SPORT gezien?
hehe
SAMBXSPORT schreef:gti_styling84 schreef:Er gaat niks boven een 16v Mk2!!!!! W8e todat je hem hebt!!!!
hehe
Nog nooit met een BX Sport met 200 km/h over de snelweg gescheurd? Ikke wel
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:SAMBXSPORT schreef:gti_styling84 schreef:Er gaat niks boven een 16v Mk2!!!!! W8e todat je hem hebt!!!!
hehe
Nog nooit met een BX Sport met 200 km/h over de snelweg gescheurd? Ikke wel
Halve dorpels, geen sideskirts, geen interieur, stalen velgen, half leeg LHM-reservoir, allemaal gewichtbesparing wat het zelfs NOG leuker maakte Gave bak was het toch, de PY-66-SJ
XBXG schreef:Nog nooit met een BX Sport met 200 km/h over de snelweg gescheurd? Ikke wel
Wel dik over de 200km/h in de 16V mk1 van Citrofiel?ik! over de Duitse snelwegen
WYD schreef:XBXG schreef:Nog nooit met een BX Sport met 200 km/h over de snelweg gescheurd? Ikke wel
Wel dik over de 200km/h in de 16V mk1 van Citrofiel?ik! over de Duitse snelwegen
Daar spreken we wel over iets anders he, 16v Mk1 is gaaf, Mk2 een PAK minder
SAMBXSPORT schreef:WYD schreef:XBXG schreef:Nog nooit met een BX Sport met 200 km/h over de snelweg gescheurd? Ikke wel
Daar spreken we wel over iets anders he, 16v Mk1 is gaaf, Mk2 een PAK minder
De mk2 wil anders ook best hoor, helemaal als je een Belgische hebt zoals Eric Vertogen, aangezien die ook gewoon 160PK heeft
WYD schreef:De mk2 wil anders ook best hoor, helemaal als je een Belgische hebt zoals Eric Vertogen, aangezien die ook gewoon 160PK heeft
Kijk, 160pk voor de Mk2, komt weer een voordeel van België naar boven Wel zonde dat elke Hollander met onze 16v’s gaat lopen Hehe, nee beter zo dan dat ze hier de sloop op gaan, hier in België zijn er toch maar een paar liefhebbers.