Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
NoisemakeR schreef:de voet van de antenne maakt de aarde!
Je auto werkt dus dan als de aarde !
Ik heb thuis wel zon swr meter liggen. met kabeltje.
Als je wilt dan kan ik die wel meenemen naar de meeting als ik ga!
Maar ik betwijfel het of je tegen woordig nog wat aan een bakkie hebt.
Volgens mij maakt niemand er meer gebruik van.
En dan is nog maar de vraag of het mag tijdens het rijden. OF hoef je niet handsfree te tokkelen?
een bakkie wordt nog gebruikt door sommige automobilsten al worden die erg zeldzaam en door truckers. Je mag deze gwoon gebruiken in het verkeer en vallen niet onder de handsfree wet. Dus je kunt lullen tijdens het rijden. Heb dit onderwerp al eens ooit aangehaald op het politie forum namelijk.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
NoisemakeR schreef:de voet van de antenne maakt de aarde!
Je auto werkt dus dan als de aarde !
Ik heb thuis wel zon swr meter liggen. met kabeltje.
Als je wilt dan kan ik die wel meenemen naar de meeting als ik ga!
Maar ik betwijfel het of je tegen woordig nog wat aan een bakkie hebt.
Volgens mij maakt niemand er meer gebruik van.
En dan is nog maar de vraag of het mag tijdens het rijden. OF hoef je niet handsfree te tokkelen?
Neem maar mee dan, dan ga ik proberen op tijd een antenne e.d. te hebben.
punky schreef:een bakkie wordt nog gebruikt door sommige automobilsten al worden die erg zeldzaam en door truckers. Je mag deze gwoon gebruiken in het verkeer en vallen niet onder de handsfree wet. Dus je kunt lullen tijdens het rijden. Heb dit onderwerp al eens ooit aangehaald op het politie forum namelijk.
Onder welke naam ben je daar ingeschreven ?
Schijt aan originaliteit.
Er is nog best wat te beleven op de bak hoor. Ik heb een bakkie in mijn auto, en een 2 meter en 70 centimeter set. (ook bakkie’s, maar dan op andere frequentie’s), en ik praat een hoop af. Vooral veel truckers ja, maar toch ook veel mensen vanaf huis. Blijft leuke hobby.
Mijn zwager en ik rijden ook veel met mekaar op, en hij heb ook zo’n apparaat in zijn TZD Turbo, altijd gezellig onderweg.
Wat mij betrefd wordt het weer mode. De mobieltjes aan de kant, en weer alla jaren 80 gezellig op de bak ouwehoeren.
Leuk idee voor meeting / tourtocht? Allemaal een bakkie in de Troen???
Test
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Lelijke Eend schreef:punky schreef:een bakkie wordt nog gebruikt door sommige automobilsten al worden die erg zeldzaam en door truckers. Je mag deze gwoon gebruiken in het verkeer en vallen niet onder de handsfree wet. Dus je kunt lullen tijdens het rijden. Heb dit onderwerp al eens ooit aangehaald op het politie forum namelijk.
Onder welke naam ben je daar ingeschreven ?
Punky
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Thijsvandebles schreef:
Leuk idee voor meeting / tourtocht? Allemaal een bakkie in de Troen???
lijkt me onwijs leuk om zo’n ding te hebben, ik heb een beetje rondgekeken en ik denk dat je voor 75 euro compleet moet zijn…
1 probleempje, zoveel heb ik er op het moment niet voor over…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Ik heb voor een 2dehands bak en een nieuwe antenne met magneetvoet ongeveer 65 euro mogen neertellen. Koop je een antenne die je moet vastbouten, dan kun je nog goedkoper uit zijn.
Toen ik 15 was zwoer ik dat als ik 18 was en een auto had, dat er een bakkie in zou komen.
Ben nu inmiddels 21 en heb em nog nooit in de auto aangesloten gehad!
Ik denk niet dat je er nog wat aan hebt tegenwoordig!
En sjah. om nou zon dikke mega antenne op me auto te zetten voel ik ook weinig voor.
Ik ben blij dat ik van die zooi afben!
Never again
Dan ben ik wel nieuwschierig naar die Aanpassings-unit André. Kan je daar wat meer over vertelen ?
Lelijke Eend schreef:Dan ben ik wel nieuwschierig naar die Aanpassings-unit André. Kan je daar wat meer over vertelen ?
Daar was ik al ops: bang voor
Ik ben nieuwschierig naar alles René
Ik wil er wel wat meer over vertellen:
NIET AAN BEGINNEN.
Het zal best wel een beetje werken, maar je gooit zoveel van je bereik in de sloot, dat is niet leuk.
Gewoon zo’n standaard magneetvoet antenne van nog geen 10 euro, doen het harstikke goed!!!
Test
Als het bereik idd belabberd is, ga ik toch voor een losse antenne (staat ook wel stoer vindt ik).
Toch ben ik nog steeds nieuwschierig naar die aanpassingsunit. Wat kostte dat ding ? En hoe werkt het ?
Overigens, ik heb net ff gebeld met de ‘leverancier’ van de antenne, ze hebben ook nog een antenne klaar liggen. Jahoe ! ! !
Okay, leuk om in ieder geval te horen. Maar ik heb dus gelukkig een andere antenne. Die moet alleen de afsluitdijk nog even over