Totaal aantal Berichten: 27893
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ik had het over die pullman, op discovery paar keer programma over gezien.
daar zeiden ze dat de auto een hydrolisch veer systeem had en daardoor erg veel comfort maar dat auto de volgende morgen nog wel eens op de grond lag
en het systeem dus zijn gebreken kende
arjan_verkade schreef:maar dat auto de volgende morgen nog wel eens op de grond lag
en het systeem dus zijn gebreken kende
Shit, ,ik vind het juist hartstikke mooi wanneer de Xantia plat op haar buikje ligt ‘s ochtends
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:arjan_verkade schreef:maar dat auto de volgende morgen nog wel eens op de grond lag
en het systeem dus zijn gebreken kendeShit, ,ik vind het juist hartstikke mooi wanneer de Xantia plat op haar buikje ligt ‘s ochtends
Of de BXen die met hun kont op de grond slapen
Totaal aantal Berichten: 27893
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
dat geld toch eigenlijk voor elke citroen die helemaal plat is gaan liggen
Als rechtgeaarde Citrofiel wil ik helemaal geen niet HP geveerde auto meer! Natuurlijk kent het systeem zijn eigenaardigheden en verdiend het soms wat onderhoud. Maar dat maakt het juist ook weer zo leuk en karateristiek. En karakter is juist hetgeen wat mij zo aantrekt in Citroën. De slogan “alleen Citroën rijdt als een Citroën klopt ook helemaal. Geen enkele auto is zo comfortabel als een HP geveerde Citroën. Bovendien, ook bij “gewone"auto’s moet wel eens een schokbreker vervangen worden. Die zijn doorgaans duurder dan een bolletje! P
Maar goed,om terug te komen op de stelling. Als Citroën zou stoppen met HP vering,zou ik toch,tot het einde der tijden, een HP geveerde Citroën blijven rijden. Hoe ik dat voor klaar ga spelen weet ik nog niet,maar ik zal zeker een paar HP geveerde auto’s inslaan en mijn kelder vol stouwen met flessen groene olie!!! twisted
En ach… die kritiek op het HP systeem… Stel dat Citroën ermee stopt… Vincent van Gogh werd óók na zijn dood gewaardeerd…. ?
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
TinusTussengas schreef:...... De slogan “alleen Citroën rijdt als een Citroën klopt ook helemaal. Geen enkele auto is zo comfortabel als een HP geveerde Citroën…....
Nope! Ook (een enkele) Mercedes rijd als Citroën! >>> klik! <<<
En of hij nu in de smaak valt of niet, het zal ongetwijffeld heerlijk rijden denk ik zo!
patje74 schreef:TinusTussengas schreef:...... De slogan “alleen Citroën rijdt als een Citroën klopt ook helemaal. Geen enkele auto is zo comfortabel als een HP geveerde Citroën…....
Nope! Ook (een enkele) Mercedes rijd als Citroën! >>> klik! <<<En of hij nu in de smaak valt of niet, het zal ongetwijffeld heerlijk rijden denk ik zo!
Dat klopt ! En dat geldt ook voor een aantal modellen van Rolls Royce destijds, maar daar moest je NOG langer sparen…
En wat als Citroën geen hydropneumatisch geveerde modellen meer zou maken ? Dan ga ik eens shoppen bij een aantal concurrenten die modellen met elektronisch gestuurde luchtvering hebben. Wel iets duurder, maar ja, je moet er iets voor over hebben hé
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Wow!! Zo’n Benz heeft m’n vader vroeger ook gehad, maar dan een wat bescheidener aangedreven versie. Ik zou er zelf best eentje willen hebben…. (niet schieten!! ops: )
winnetou schreef:Wow!! Zo’n Benz heeft m’n vader vroeger ook gehad, maar dan een wat bescheidener aangedreven versie. Ik zou er zelf best eentje willen hebben…. (niet schieten!! ops: )
:shoot :listen :catch
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Au au au!! Ik zei toch “NIET SCHIETEN!!”?