3 van de 8
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

Stel Citroen stopt met HP auto’s, wat gaan jullie dan doen.
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 04 februari 2005 02:54 PM
  [ # 31 ]
gti_styling84 schreef:
WYD schreef:

Ik blijf zowiezo nog heel wat jaren BX rijden. Zal op een gegeven moment misschien wel een auto bij komen voor dagelijks vervoer. Als er echt geen HP-citroën meer zou zijn en ik zou een jonge auto willen rijden, dan wordt het een Honda Prelude (niet het laatste type). Aangezien deze ook zeer comfortabel zijn.

Confused  Mad spleetogenbak

rijstraket Laughing

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 04 februari 2005 09:43 PM
  [ # 32 ]

Ik hoor het alweer, nog nooit in een Honda Prelude gereden. Kom maar terug als je kilometerervaring hebt in een Honda Prelude. Op de snelweg is het comfort van een HP-Citroën niets vergeleken bij dat van een Honda Prelude. En tja een VTEC heeft toch echt iets meer power onder de motorkap. Dat moet ik helaas nog steeds missen bij Citroën.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 04 februari 2005 09:46 PM
  [ # 33 ]

Jawel, ik heb eens meegereden Rolling Eyes  in een prelude (met de platte lampjes en 4ws kan dat kloppen?) maarja wat is acceleratie als je hebt meegereden in een Lotus Esprit Turbo Wink ...nope, geen prelude voor mij Twisted Evil

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 04 februari 2005 10:04 PM
  [ # 34 ]

4ws is 4 wheel steering en is een aparte eigenschap van de Prelude.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 05 februari 2005 12:28 AM
  [ # 35 ]

klopt, was geloof ik een 2.2 liter motor…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1613

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 05 februari 2005 01:47 AM
  [ # 36 ]
WYD schreef:

4ws is 4 wheel steering en is een aparte eigenschap van de Prelude.

En op de ZX, Xantia, XM en Xsara is ook een meesturende achteras te vinden, weliswaar wat passiever, maar niks nieuws onder de zon. Honda maakt wel kekke benzinemotoren met veel PK’s, maar die komen pas bij hoog toerental beschikbaar en dan gaat het verbruik ook tellen. Onder de 3600 tpm is het een gewone superzuinige motor. Bovendien een erg laag koppel en bij zeer hoge toeren beschikbaar. Het is maar waar je voorkeur ligt… Ik denk persoonlijk dat de 1.6 16V een prima concurrent is voor de 1.5 VTEC-E.

Op de snelweg is het comfort van een HP-Citroën niets vergeleken bij dat van een Honda Prelude.

En een Prelude comfortabel? Begin ik me bijna af te vragen of je wel eens in een Citroën hebt gereden…

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 05 februari 2005 01:50 AM
  [ # 37 ]

Op de snelweg is het comfort van een HP-Citroën niets vergeleken bij dat van een Honda Prelude.

Zo, dat gaat lekker, Verder alles oké???
Of je bolletjes vullen Twisted Evil

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 05 februari 2005 01:54 AM
  [ # 38 ]

En als je hard wilt, dan moet je denk ik toch ook eens een ZX 16v, BX 16v, Xantia V6, XM V6.24 of een CX Gti Turbo gaan uitproberen, dat zijn allemaal niet bepaald langzame autos, en meestal ook voor een habbekrats te koop.

En een Prelude comfortabeler dan een CX? Ik kan me niet herinneren of ik weleens in een Prelude heb (mee)gereden, ik dacht het wel maar het kan ook een accord oid zijn geweest. Maar, een rolls royce is al minder comfortabel dan een CX, en eigenlijk ook een XM kan ik je met zekerheid vertellen, dus dan zou er wel iets fundamenteel anders moeten zijn aan een prelude dan aan alle andere hondas waar ik weleens mee heb gereden.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

arhnic
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 114

Gepost: 05 februari 2005 03:15 AM
  [ # 39 ]

Ja zo kan het gebeuren dat een topic “Stel Citroen stopt met HP auto’s, wat gaan jullie dan doen.
ontaard in een topic “Hoe confortabel is een Honda prelude?”
Wat mij betreft Heiligschennis en het glazuur moet spontaan bij de ware citrofiel van de tanden springen Laughing
Moderator neem je verantwoordelijkheid en doe er wat aan s.v.p. Confused
Voortzetten op http://www.ordinairevervoersmiddelen/honda.nl Exclamation s.v.p.

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 05 februari 2005 04:03 AM
  [ # 40 ]
René van Maren schreef:

Zo, dat gaat lekker, Verder alles oké???
Of je bolletjes vullen Twisted Evil

Hehehe, waar heb ik dit eerder gehoord Confused:

O ja in een Topic dat ik zelf gestart heb, zie: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=161124

Profiel  

Daffodil31LE
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 438

Gepost: 05 februari 2005 12:01 PM
  [ # 41 ]
arhnic schreef:

Link doet ‘t niet…  :27

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 05 februari 2005 12:51 PM
  [ # 42 ]

Oké nou weten we dat WYD na Citroën in een Honda Prelude wil rijden en dat hij waarschijnlijk de enige is op dit forum..

Andere geven aan opzoek te gaan naar een mooie oudere hydropneumaat(wat doen ze nu dan eigenlijk Rolling Eyes ) en we hebben een paar die overstappen naar Peugeot of Renault…

Zelf zou ik denk ik er toch altijd wel een HP Citroën bij willen hebben en als ik dan toch een nieuwe auto moet hebben een nieuwe ongeveerde Cit of Peugeot en later wanneer ik wanneer ik geen wildebras meer ben een eigenzinnig Renault slagschip… Confused

Next one please Smile  Wink

Daffodil31LE schreef:
arhnic schreef:

Link doet ‘t niet…  :27

@ Doffofil31LE,  Probeer deze eens: http://www.autoweek.nl/forum

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 05 februari 2005 12:58 PM
  [ # 43 ]
Simpele Ziel schreef:

Zelf zou ik denk ik er toch altijd wel een HP Citroën bij willen hebben en als ik dan toch een nieuwe auto moet hebben een nieuwe ongeveerde Cit of Peugeot

Shocked  Shocked  Shocked

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 05 februari 2005 01:35 PM
  [ # 44 ]
Bassman schreef:
Simpele Ziel schreef:

Zelf zou ik denk ik er toch altijd wel een HP Citroën bij willen hebben en als ik dan toch een nieuwe auto moet hebben een nieuwe ongeveerde Cit of Peugeot

Shocked  Shocked  Shocked

Simpele Ziel schreef:

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

arhnic
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 114

Gepost: 06 februari 2005 06:28 AM
  [ # 45 ]

Daffodil31LE schreef:
arhnic schreef:

Voortzetten op http://www.ordinairevervoersmiddelen/honda.nl  s.v.p.

Link doet ‘t niet…

Kan ik je van dienst zijn met een paar kwartjes? Laughing (no offence)

Profiel  

3 van de 8
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook