NoisemakeR schreef:XBXG schreef:Vaak werden die stickersets gewoon door locale dealers op 16TGI’s geplakt,
MMMmmm, dan hebben die ook niet veel verstand van zaken gehad dan!
Of ze deden het erom. Maar waarom zou ik niet weten.Mvg Joost
Klanten van een Cannes konden zelfs kiezen of ze de stickers erop wilden hebben of niet. Ken ook meerdere Cannes waar de stickers op allerlei plekken zitten maar niet op de normale plek…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Goh, wat apart.
Maar waarom heeft citroen zijn auto’s niet de fabriek uit laten rollen met sticker sets erop?
Waarom hebben ze dit aan de dealer overgelaten?
Toen mijn ouders hun nieuwe Progress in mei 1991 kochten, hebben we specifiek gevraagd om alle striping en aanduidingen eraf te laten. Ieder zijn smaak, maar die striping en type-aanduiding achterop zag er niet echt boeiend uit. Gelukkig maar dat het er niet af fabriek opzat.
XBXG schreef:NoisemakeR schreef:XBXG schreef:Vaak werden die stickersets gewoon door locale dealers op 16TGI’s geplakt,
MMMmmm, dan hebben die ook niet veel verstand van zaken gehad dan!
Of ze deden het erom. Maar waarom zou ik niet weten.Mvg Joost
Klanten van een Cannes konden zelfs kiezen of ze de stickers erop wilden hebben of niet. Ken ook meerdere Cannes waar de stickers op allerlei plekken zitten maar niet op de normale plek…
Klopt… op sommige ‘Cannes’ modellen zie je die sticker op de meest vreemde plekken zitten… ik ben blij dat ze er bij mij af zijn…
Ik ben me toch ff druk geweest om die rommel eraf te halen.
Terwijl de vorige eigenaar gewoon had kunnen zeggen vanne… nou.. laat dat spul maar achterwege!!!
Maar jah, wel apart..
Gelukkig is t bij mij er nu ook af.. vind het ook niet mooi.
Maar als me bix erg vies wordt zie ik nog wel afdrukken waar ooit de Nl sticker zat en de type plaatjes.
Dat had dus voorkomen kunnen worden!!!
NoisemakeR schreef:Ik ben me toch ff druk geweest om die rommel eraf te halen.
Terwijl de vorige eigenaar gewoon had kunnen zeggen vanne… nou.. laat dat spul maar achterwege!!!Maar jah, wel apart..
Gelukkig heb is t bij mij er ook af.. vind het ook niet mooi.
Maar als me bix erg vies wordt zie ik nog wel afdrukken waar ooit de Nl sticker zat en de type plaatjes.
Dat had dus voorkomen kunnen worden!!!
Klopt.. maar als je ffe een middagje gaat poetsen met commadant op die plek zie je het ook niet meer hebbik nl. een stukje gedaan… ook met vuil komt het niet terug!!!!
WYD schreef:Zaterdag.
Aangezien ik doordeweeks werk.
Wrom gaat ie weg WYD??
It was the ZL-28-RV…..
verotte krukaslagers (je hoort ze al goed). Verder zat de koppeling er aan te komen.
En hij had een olielekkage.
WYD schreef:verotte krukaslagers (je hoort ze al goed). Verder zat de koppeling er aan te komen.
En hij had een olielekkage.
oeh.. minder. Hij is nu al op de sloop zeker?
(en hoe klinken krukaslagers?)
It was the ZL-28-RV…..
Ik maak me er eigenlijk niet echt druk om dat ‘t geen progress was hoor…
M’n broer rijdt er nu mee, en ik had hem het slechte nieuws verteld (dat ‘t toch geen progress was). Zijn reactie: “wat is progress?”
grr en dat noemt zich dan mijn broer!
Syb-Sosef schreef:
oeh.. minder. Hij is nu al op de sloop zeker?
(en hoe klinken krukaslagers?)
Nee, kon helaas afgelopen zaterdag niet de aanhanger van de zaak meekrijgen. Dus gaat ie aanstaande vrijdag weg.
Net of er een kudde kabouters met voetbalratels onder je motorkap zitten.