10 van de 224
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

CX VEMS 340pk en 580Nm p223
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 14 maart 2005 10:54 PM
  [ # 136 ]

Ja ik ga ook nog wat injector reiniger doen, na een paar duizend km idd even stellen, en dan gaan we verder. Mijn Turbodruk meter zit bij volledig intrappen echt net niet tegen het rood aan. Misschien eerder aan geklooid?

Ik ga eens op zoek naar een rolbank om te kijken of er al aan geklooid is in het verleden. Als blijkt dat de druk al op 0.9 bar zit, dan ben ik nog erger dan ik dacht, want hij mag van mij nog best wat harder kunnen Smile. We klooien vrolijk verder. Als ik nog meer vermogen ga doen moet ik toch met die prestige koppellingsbediening, een koppelling uit een sierra cosworth en een megasquirt aan de gang denk ik.

Maar goed, ik blijf klooien. Er is nog steeds een heel klein beetje schokkerigheid hier en daar. Hoop dat dat op te lossen is met de injector reiniger…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

Gepost: 14 maart 2005 11:26 PM
  [ # 137 ]

vandaag het clubblad van de cccn ontvangen staat een reportage in van de witte GTi Turbo met “600"pk welke hier eerder al tersprake is geweest

http://www.autoweek.nl/forum/read.php?f=6&i=35052&t=35052

ik meen me ook nog iets te herineren van een maiconics GTi Turbo die in Nederland rondrijdt en waarvan de eigenaar ook lid is van de cccn.
heeft ook ooit een reportage van een testrit is het clubblad gestaan.

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 15 maart 2005 01:14 AM
  [ # 138 ]

Ja vandaag die CX en route gezien… ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik vind de optische aanpassingen aan die auto niet mooi. Verder wel een interessant verhaal om te kijken wat ze er allemaal aan gedaan hebben. Ik vind CGAT een stuk smaakvoller gedaan. Zojuist weer even een stukje getoerd, en turbodruk klimt echt tot ongeveer drie haartjes onder het rood bij hard optrekken. Enige lastige daaraan is is dat ik nu dus geen idee heb hoeveel turbodruk ik nu heb. Morgen eens kijken of ik een bedrijf met een rolbank op kan snorren ergens.

Al klooiend voorwaarts Smile.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 15 maart 2005 06:17 PM
  [ # 139 ]

Dank je wel Mambo…. maar een ding begrijp ik niet. Je hebt wel een C5 V6, maar geen internet verbinding?

Profiel  

wannabee
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 202

Gepost: 20 maart 2005 12:41 AM
  [ # 140 ]

Sans-pareil, Ik heb nog een vraagje over jouw voiture. Ik zie op de foto’s dat je knipperlichten hebt op de zijschermen. Ik heb ze ook op mijn wagen zitten, een kennis van mij zij dat er vroeger dan waarschijnlijk een trekhaak op heeft gezeten omdat ze niet standaard zo geleverd werden.
Weet jij dat toevallig?

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 20 maart 2005 12:45 AM
  [ # 141 ]

de knipperlichten op de zijkant wil zeggen dat het een orginele nederlandse auto is als je een franse heb die hebben geen zij knipperlichten Very Happy

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 20 maart 2005 03:39 AM
  [ # 142 ]

Dat verband met de trekhaak weet ik niet zeker, ik weet wel dat er op mijn auto ooit een trekhaak heeft gezeten… dat origineel franse auto verhaal lijkt me aannemelijker moet ik zeggen. Maar het zou natuurlijk kunnen.

Profiel  

wannabee
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 20 maart 2005 12:15 PM
  [ # 143 ]

Oke zou goed kunnen, mijn cx komt uit Duitseland. Het is ook niet zo belangrijk maar wel leuk om te weten.  Waarom ik dacht dat het trekhaak verhaal wel aannemelijk was omdat in de Nederlandse brochure van de cx serie 2 ook de knipperlichten niet afgebeeld staan. (maar goed bij een foto van een cx met boot erachter zitten ze ook niet en het zijn natuurlijk de Franse foto’s)
Tegenwoordig is het een eis in het voertuigenreglement dat er een zijcliteur is, vroeger was dat dus niet standaard, behalve als je een auto met trekhaak had.

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 20 maart 2005 12:28 PM
  [ # 144 ]

Hmmm, ik weet ook niet meer zeker of al mijn cx’en nu een trekhaak hadden. Ik dacht het wel, dus daar heb je niets aan behale dat de T2 die ik uit België geimporteerd heb ze niet had… maar ik weet dan ook niet meer zeker of ik daar een trekhaak op had… dus ik kan het met geen mogelijkheid vaststellen Smile.

Profiel  

wannabee
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 20 maart 2005 12:45 PM
  [ # 145 ]

Ach het maakt niet uit, ik ga ook voor de verklaring van citroenc2.

Profiel  

Gepost: 20 maart 2005 01:58 PM
  [ # 146 ]

als ik het goed voor heb werden vanaf bj 86 op alle cx’n standaard de zijknipperlichten gemonteerd in de fabriek toch allesinds de cx’n die voor Belgie bestemd waren.
bij serie 1 was dat niet het geval in Frankrijk was het niet verplicht om zijknipperlichten te hebben ook al is er een trekhaak.

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6485

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 21 maart 2005 12:30 PM
  [ # 147 ]

zijcliteur

Ik weet wat een zijclignoteur is. Bij een zijcliteur krijg ik plotseling hele andere associaties…  Surprisedops:  Wink

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

wannabee
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 maart 2005 04:16 PM
  [ # 148 ]

Ik wist dat er iets fout ging….. Surprisedops: Maar goed waar het hart vol van is….
Maar geldt dat nu voor jou of voor mij Mulder? Laughing

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6485

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 21 maart 2005 08:24 PM
  [ # 149 ]

Dat geldt zeker voor mij…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 22 maart 2005 02:32 PM
  [ # 150 ]

Eventjes iets anders omtrent deze auto. Wie weet of de geventileerde schijven van een CX break op een berline gezet kunnen worden, en moeten de klauwen dan mee (zal neem ik aan wel)? Kortom, weet iemand of het allemaal past?

Profiel  

10 van de 224
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook