Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ach ik vind in de rijstand een CX er zowiezo een beetje raar uitzien als ie stil staat. Als ie rijdt klopt het helemaal, maar stilstand ziet het er altijd net wat hoog uit vind ik. In de laagste stand is het gewoon errug gaaf. Foto’s daarvan volgen…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
zelf vind ik witte velgen bij een zwarte auto super cool. Dus ik dacht: ik ga ff kijken hoe dat bij jou CX staat .. Hier het resultaat:
Ik zeg doen!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Hmm…ondanks dat ik van origineel houdt, staat dit zeker weten niet slecht. Wel ff de hogedrukspuit ertegenaan gooien.
La CX, elle est plus qu’une voiture.
Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français
wannabee schreef:Ik ga er een nachtje over slapen, moet wennen, t’is wel apart. Merk dat ik erg geconditioneerd ben wat betreft de velgen op een CX. Ik ben ook benieuwd naar je verdere rij-impressies.
Subtiel geformuleerd!
@Sans-pareil: ik zou ze nog ff poetsen: het smoezelige van de velgen maakt het er niet fraaier op. Misschien moet ik het nog eens in het echt zien, maar vooralsnog ben ik (hoe ik ook mijn best doe) niet echt “flabbergasted” door looks van deze velgen. Toch is handling en wegligging ook een belangrijk argument. In elk geval mooi dat dat zo’n enorme verbetering geeft.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Goed, nog maar een rondje fotos… en ze zijn eigenlijk dezelfde kleur als de turbo velgen waren…
Nu inclusief laagste stand, schoon (velgen moeten nog wat beter gedaan, en rijhoogte).
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
doe mij die maar!
ziet er goed uit, ook ergens wel mooi dat er verder geen metaalkleurige delen op de wagen zitten, behalve de deursloten.
Totaal aantal Berichten: 1355
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Op het eerste zicht is het wel wat verschieten maar hoe langer ik er na kijk hoe beter ik ze vind staan onder de CX.
Persoonlijk zou ik ze niet onder m’n serie 1 zetten maar voor de serie 2 is het best mooi.
Zelf zou ik een iets strakkere velg nemen voor de CX.
Welke banden zitten erop ?
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
over banden gesproken, een GoodYear F1 GSD3 in 215/45 17” kost 169,- per stuk incl btw, monteren en balanceren…
Ziet er goed uit, zeker ook in de laagste stand. Verder ben ik het met trxke eens dat ik ze niet onder een serie 1 zou plaatsen.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ik moet zeggen dat het me toch niet tegenvalt
het geeft de auto een nieuwere look
verder geeft het de CX ook wat meer power
goed om te horen dat de rij eigenschappen ook goed bevallen.
de regen-eigenschappen krijgen we vast nog wel te horen, want daar was het natuurlijk ook om te doen
arjan_verkade schreef:
goed om te horen dat de rij eigenschappen ook goed bevallen.
de regen-eigenschappen krijgen we vast nog wel te horen, want daar was het natuurlijk ook om te doen
dan moet je toch nog een tijd wachten nu wordt het weer alleen maar beter
Moet zeggen dat het helemaal niet verkeerd staat
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
@ sans pareil, je hebt idd gelijk, in de laagste stand ziet er er zeker wel gelikt uit, maar in de rijstand ben ik er nog steeds niet echt kapot van, heb ook het idee dat je CX voor wat te hoog staat.
Toch eens een keer in het echie bekijken, fotos kunnen vaak niet de werkelijkheid overbrengen .
Zelf neig ik toch steeds meer naar het idee om toch eens op zoek te gaan naar allesio spiders.
zaterdag ga ik iig mn 14 inch gti’s ophalen bij de velgendokter en maandag nieuwe energy’s erom.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 581
- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
hoe kan je een mooie wagen als de CX alsnog verpesten!!
Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Mwah, ben ik toch niet met je eens… Ziet er zeker in de lage stand erg gevaarlijk uit! Mijn persoonlijke smaak is meer serie 1 en daar staat dit ongetwijfeld niet onder, maar een GTi T2 is toch wel een geschikte auto voor zoiets.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”