42 van de 224
« Eerste  < Vorige 40 41 42 43 44 Volgende >  Laatste »

CX VEMS 340pk en 580Nm p223
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1890

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 22 april 2006 03:34 PM
  [ # 616 ]
sans-pareil schreef:

Is denk ik wel een geschikte kandidaat voor al die mensen die spaken willen. Ik was eigenlijk op zoek naar iets voor winterbanden in 16 inch… maar dat laat nog wel even op zich wachten.

Het is net bezig mooi weer te worden dus de winterbanden kunnen wat dat betreft toch nog wel ff wachten?

Profiel  

R.Nicolaas
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 297

Gepost: 22 april 2006 04:09 PM
  [ # 617 ]

AARGH :klunck Exclamation  Hoe heb je dit nu kunnen doen
Een perfecte auto op zo’n manier DOWNGRADEN. Ik weet bij de halfords nog wel een paar leuke 5 spaaks wieldoppen tekoop. Was je nog goedkoper uit geweest ook. En ze passen ook nog op een slopelkadet uit ‘88. Maar aangezien je ze er toch al op hebt liggen raad ik je aan om ook maar blauw neon en een bassbox te kopen. Dit alles natuurlijk wel met een vette Wink
:kots

Van BX CHIC 1.6i ‘91 (Met Krul letters) Naar
Xantia 3.0 V6 24v exclusive
als tussen oplossing een Xsara 2.0HDI Break tot de automaat van de V6 weer werkende is.
AX Liberty 1.1 ‘92
en de Xantia is weer terug in leven Smile

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 22 april 2006 05:47 PM
  [ # 618 ]

Hehe gelukkig mag ik ‘t lekker zelf weten. Ik vind de turbovelgen ook heel mooi staan hoor, maar ik vind dit zeker geen achteruitgang. De turbovelgen zijn zeker unieker, en daarom heb ik daar ook nog het beste setje van in de garage liggen, maar ik vind dit er ook heel mooi uitzien, en dat argument van 600,- euro minder per set banden, betere wegligging, preciezer sturen, beter weggedrag in het nat en ze gaan ook nog langer mee is toch wat te teveel van het goede om domweg op peperdure TRX’en door te blijven tuffen. Dit is apart en het maakt duidelijk links en rechts heel wat los. Tot zover de reacties overwegend positief, en in elk geval extreem.

En de winterbanden hoeven idd nog lang niet, maar ja, je moet jezelf ergens mee bezig houden, nietwaar?

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 735

Gepost: 22 april 2006 09:00 PM
  [ # 619 ]

Een cx gti turbo serie 2 kun je perfect pimpen,amerikaanse koplampen,cituning voorbumper,speciale wielschermranden.
Een aantal van deze zaken werden gewoon door citroen geleverd,dus hoezo niet origineel,het zijn gewoon accesoires.
Ik vind een cx er zo heel stoer uitzien,de keuze van de velgen blijft een persoonlijke smaak.
Ik zet zelfs onder m’n gti turbo serie 1   15 inch lichtmetaal,nwe trx banden zijn duurder als die auto gekost heeft.
Bovendien maken ze lawaai,en slijten ze hard.
Gewone gti velgen vind ik onder een gti turbo ook niet staan.
Van mij mag je nog wel meer aan je auto pimpen,sans- pareil ik vind het mooi. Wink

Gr Raymond

Het was een cx of niks

Profiel  

CX-power
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 665

Gepost: 22 april 2006 09:04 PM
  [ # 620 ]

Over de velgen: Zou het ook leuk zijn om van die velgen die ook onder een E-type zitten onder een serie 1 de schroeven?

There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 22 april 2006 09:08 PM
  [ # 621 ]

Op naar het shaven en smoothen! Smile...

Nee, grapje, alhoewel een boel koolstofvvezel carrosserie delen wel cool zouden zijn, wel zwart gespoten natuurlijk… maar dat kan best wat gewicht schelen. Toch maar eerst even gaan klooien met mijn nieuwe intercooler.

Ik vind die cituning voorbumber trouwens niks omdat er geen bijpassende skirts zijn… brengt de auto uit balans. Opzich zou van dat zwarte gaas aan de onderkant van de voorbumper (waar nu dat rooster zit) trouwens niet misstaan, en ‘t is iets dat ik overweeg als die nieuwe intercooler op een gekke manier uitsteekt.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 22 april 2006 09:18 PM
  [ # 622 ]

@sans   je kan van de week een tv ploeg verwachten bij je thuis of op het werk Wink
ik heb je namelijk opgegeven voor de grote beurt Twisted Evil  Very Happy Very Happy Very Happy

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 22 april 2006 09:22 PM
  [ # 623 ]

Die blijven met hun klauwen van mijn Gti T af. Heb nog wel een C25 die ze mee mogen nemen.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 22 april 2006 09:22 PM
  [ # 624 ]
sans-pareil schreef:

Die blijven met hun klauwen van mijn Gti T af. Heb nog wel een C25 die ze mee mogen nemen.

lol Very Happy Very Happy Very Happy

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27927

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 22 april 2006 10:11 PM
  [ # 625 ]

hehe ik zie het al gebeuren bij de grote beurt een C25 Very Happy

samen met de C35 van Eric dat wordt wel wat Laughing

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 23 april 2006 02:19 AM
  [ # 626 ]

M’n secretaresse beweerde dat ze ‘m op ging geven. Ben benieuwd.

Maar goed, we dwalen off-topic, volgens mij waren we bezig met een hoop extreem positieve en extreem negatieve reacties over mijn coole nieuwe velgen Smile.

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 23 april 2006 02:31 AM
  [ # 627 ]
sans-pareil schreef:

volgens mij waren we bezig met een hoop extreem positieve en extreem negatieve reacties over mijn coole nieuwe velgen Smile.

ik vind ze extreem neutraal Laughing

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 23 april 2006 01:03 PM
  [ # 628 ]

Gemiddeld wel ja.

Ik heb net een bedrijf gespot wat custom wielen maakt, en heb ze even een mailtje gestuurd of het mogelijk is om de Turbo velgen na te maken in 16 inch. Zou toch wel leuk zijn om eens te weten wat het nou precies gaat kosten.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6490

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 23 april 2006 03:55 PM
  [ # 629 ]
sans-pareil schreef:
Mulder schreef:

Gave avatar s-p. Ben benieuwd hoe dit er in het echt uitziet.

Had je dittum nog niet gezien dan?
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=169283&start=30

Anders wordt het wachten op de citromobile.

Zeker wel.
Op Citromobile moet ie niet moeilijk te spotten zijn lijkt me…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 24 april 2006 12:57 AM
  [ # 630 ]

Ik zal proberen er aan te denken hem in de laagste stand te parkeren Smile.

Verder vandaag eerste lange rit op de nieuwe velgen en banden gemaakt, en ook het eerste stukje regen gehad. Voorlopige conclusie, voor de lange rit merk je totaal niet dan je op 17 inch rijdt, behalve dat strakkere stuurgedrag natuurlijk. Totaal geen last van verlies van comfort eigenlijk. En wat de regen betreft… een verademing, het verschil tussen droog en nat gedrag is drastisch minder dan op de TRX’en, voelt veel zekerder en ik het is echt een wereld van verschil. Enorme verbetering. Ik moet helaas tot de conclusie komen dat de TRX echt een verouderde band is die absoluut geen recht doet aan het potentieel van de rest van de CX ophanging. Ik raad dan ook iedereen aan de overstap te maken naar sowieso moderne banden, en ik denk eigenlijk ook liefst een velg van 15-17 inch.

Profiel  

42 van de 224
« Eerste  < Vorige 40 41 42 43 44 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook