50 van de 224
« Eerste  < Vorige 48 49 50 51 52 Volgende >  Laatste »
   
CX VEMS 340pk en 580Nm p223
moyen-achat
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 217
Geregistreerd: 29-12-2005

Gepost: 18 december 2006 10:32 PM
  [ # 736 ]

Leuke wagen, heb je ook foto’s van het interieur?

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 18 december 2006 11:55 PM
  [ # 737 ]

Interieur foto’s komen nog wel. heb er nog wel wat maar die moeten ook weer geresized.

Ben er inmiddels ook achter dat het kenteken 150KBJ75 uit ergens midden tot eind 1992 stamt, dus is wss het kenteken dat ie krijg toen ie uit overheidsdienst ging..

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 19 december 2006 11:14 AM
  [ # 738 ]

Hmmm, bericht is binnen over de witte ambu. Op zich valt het gebeuren met de motor nog wel mee, maar voor de rest is de auto tamelijk versleten. Het lijkt er op dat we het hier toch over een sloper hebben. Het polyester dak en achterklep haal ik er denk ik af, want het is wel heel handig om een grijs kenteken van een andere break te kunnen maken, verder heb ik dan iig wat goede banden, koplampen, en er zal hier en daar nog wel wat bruikbaars opzitten, maar het is wel jammer, voornamelijk vanwege de vertraging die het allemaal oplevert, heb zo langzamerhand echt wel een vervoermiddel nodig waar het een en ander in kan.

Met de prestige gaan we in Rotterdam zitten om er aan te sleutelen bij een sleutelclub aldaar.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 19 december 2006 12:15 PM
  [ # 739 ]

Ow, jammer. Maar er staan redelijk wat breaks en ambulances te koop de laatste tijd, moet toch een goeie kunnen vinden, zeker als je bereid bent even naar Frankrijk of Duitsland op en neer te crossen Wink

Erg benieuwd naar wat er van de Prestige gaat worden.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 19 december 2006 01:24 PM
  [ # 740 ]

Die prestige gaat wel lukken. Er is budget, en er is tijd ingepland. Het gaat wel 2 jaar duren denk ik zo, maar hij wordt als nieuw, en optisch origineel… onderhuids zullen wel wat aanpassingen gedaan worden.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
MSL
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 263
Geregistreerd: 25-09-2004

Gepost: 19 december 2006 03:52 PM
  [ # 741 ]

Gave Prestige! :thumbsup . Een laagdaks, dat is een absolute ‘wannahave’ voor elke CX liefhebber, zeker als hij nog eens van de Franse overheid is geweest. Wat ga je doen met het vinyldak? Komt er een nieuw laagje op of haal je het eraf zoals deze ?
  Veel succes ermee!

P.S. de kleur is niet Gris Espadon (deze was vanaf modeljaar ‘79 te koop) maar Gris Vulcain.

La CX, elle est plus qu’une voiture.

Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 19 december 2006 07:21 PM
  [ # 742 ]

Shocked

Super gaaf die Prestige Cool


Gefeliciteerd !

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 19 december 2006 08:01 PM
  [ # 743 ]

Cool  erg mooie prestige ,ik men dat ik laats wat fotoos van deze dame in kwestie op het net zag rond zweven en dan nog met spriet op de achterklep !

in ieder geval veel plezier ermee ! Wink

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 19 december 2006 08:22 PM
  [ # 744 ]
sans-pareil schreef:

Hmmm, bericht is binnen over de witte ambu. Op zich valt het gebeuren met de motor nog wel mee, maar voor de rest is de auto tamelijk versleten. Het lijkt er op dat we het hier toch over een sloper hebben. Het polyester dak en achterklep haal ik er denk ik af, want het is wel heel handig om een grijs kenteken van een andere break te kunnen maken, verder heb ik dan iig wat goede banden, koplampen, en er zal hier en daar nog wel wat bruikbaars opzitten, maar het is wel jammer, voornamelijk vanwege de vertraging die het allemaal oplevert, heb zo langzamerhand echt wel een vervoermiddel nodig waar het een en ander in kan.

Met de prestige gaan we in Rotterdam zitten om er aan te sleutelen bij een sleutelclub aldaar.

sleutelclub in rotterdam-ijsselmonde toevallig ?

Heb nog even overwogen om op deze prestige te bieden/te kopen toen ie nog op ebay stond, hoorde toen geloof ik van thijs dat jullie er ook plannen mee hadden.

maar een erg mooie en zeker zeldzame CX , ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien .

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27929
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 19 december 2006 09:15 PM
  [ # 745 ]
sans-pareil schreef:

jammer, voornamelijk vanwege de vertraging die het allemaal oplevert, heb zo langzamerhand echt wel een vervoermiddel nodig waar het een en ander in kan.

daar had je de C25 toch voor?

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 20 december 2006 04:28 PM
  [ # 746 ]

Alle opmerkingen beantwoord, in willekeurige volgorde:

- De C25 is naar andere oorden (Afrika vermoed ik)
- De witte ambulance is een wrak die vermoedelijk gedemonteerd gaat worden.
- De sprieten (4 antennes in totaal zijn er allemaal, liggen in de auto op het moment)
- De prestige gaat denk ik totaal gedemonteerd worden, en gerestaureerd. Ik ben zelf iig voor een 5-bak, en mogelijk dat we motorisch ook nog een paar dingetjes wijzigen (past dat een M25/666? Wink). Maar bij de restauratie gaat ie van het subframe af, compleet zandstralen plaatwerken e.d. kleur blijft, evenals alle franse overheidsdingetjes, en hij is oud genoeg voor blauwe platen, dus dat zal leuk staan. Uiteraard een nieuw vinyl dak er op, ik vind die dingen erg gaaf.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 20 december 2006 04:51 PM
  [ # 747 ]
sans-pareil schreef:

Ik ben zelf iig voor een 5-bak, en mogelijk dat we motorisch ook nog een paar dingetjes wijzigen (past dat een M25/666? Wink).

Als je creatief met de aandrijfassen om kan gaan moet dat best passen denk ik. Maar de 5-bak van de M25/666 is nooit geleverd in een smalspoor, dus das wel een probleem.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 20 december 2006 08:31 PM
  [ # 748 ]

Hmmmm… maar eens even kijken… misschien spruitstukken van een gti t op de 2400i motor… weet iemand of dat past? Compressie is laag zat op zich…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 20 december 2006 08:33 PM
  [ # 749 ]

In de basis zijn dat dezelfde blokken toch?

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 20 december 2006 09:05 PM
  [ # 750 ]

Ja, maar ja, ze hoeven maar net besloten hebben een aantal boutgaten anders te doen….

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
 
50 van de 224
« Eerste  < Vorige 48 49 50 51 52 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook