56 van de 224
« Eerste  < Vorige 54 55 56 57 58 Volgende >  Laatste »
   
CX VEMS 340pk en 580Nm p223
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 29 april 2007 02:04 PM
  [ # 826 ]

Maar eens even een heel klein beetje voortgang melden van de prestige. Er is inmiddels een plaatwerk donor gevonden, die gaat binnen een week of twee gedemonteerd worden (ligt al grotendeels uit elkaar is een gefaald restauratie projekt. In ieder geval heb ik nu weer een 2400i motor en automaat bak in de aanbieding als er geintereseerden zijn, staat geen idee van.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 01 mei 2007 05:39 PM
  [ # 827 ]

Humor, kijk ik net op flitsservice.nl een repo over een controle op de A16, zie ik SP’s donorauto voorbij komen. (C) MarcoV @ flitsservice.nl

Artikel: http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=3258

EDIT: En na nog verder kijken, op de laatste 2 fotos is het CX snoetje op de BE combi ook nog te zien.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 01 mei 2007 06:17 PM
  [ # 828 ]

Laughing  Cool

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 02 mei 2007 01:05 AM
  [ # 829 ]

Vandaag voor de Sligro in Veghel gespot, de 46-NZ-TX.
Het was een zeer mooi glimmende 22 TRS in de schitterende kleur Cassis Nacré met een VIP interieur en blijkbaar op LPG, volgens RDW.
Trouwens loopt de APK op 4 mei af, dus hij zal snel moeten zijn!

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27933
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 02 mei 2007 01:11 AM
  [ # 830 ]
ernst23 schreef:

Vandaag voor de Sligro in Veghel gespot, de 46-NZ-TX.
Het was een zeer mooi glimmende 22 TRS in de schitterende kleur Cassis Nacré met een VIP interieur en blijkbaar op LPG, volgens RDW.
Trouwens loopt de APK op 4 mei af, dus hij zal snel moeten zijn!

ik denk dat je in het verkeerde topic zit Wink

Profiel  
 
ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 03 mei 2007 01:55 AM
  [ # 831 ]

Hehe, oeps Surprisedops:

arjan_verkade schreef:
ernst23 schreef:

Vandaag voor de Sligro in Veghel gespot, de 46-NZ-TX.
Het was een zeer mooi glimmende 22 TRS in de schitterende kleur Cassis Nacré met een VIP interieur en blijkbaar op LPG, volgens RDW.
Trouwens loopt de APK op 4 mei af, dus hij zal snel moeten zijn!

ik denk dat je in het verkeerde topic zit Wink

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  
 
fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 913
Geregistreerd: 27-03-2006

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 13 mei 2007 03:39 PM
  [ # 832 ]

Ik heb een persmap gekregen van de CX 25 GTI Turbo, Intresse in wat scans ?

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 13 mei 2007 06:53 PM
  [ # 833 ]

Dat vind ik altijd wel leuk, zeker als er specifieke technische informatie in staat.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 913
Geregistreerd: 27-03-2006

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 13 mei 2007 07:03 PM
  [ # 834 ]

Principe van de Turbo word uitgelegd + alle druk bij de verschillende toeren enz. Maar alles word ingescant dus je kunt het krijgen

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 13 mei 2007 07:14 PM
  [ # 835 ]

Ik heb een boekje dat heet ‘Trubocharging’ van Johan Oldenhage gekregen, en dat klinkt een beetje als de engelse versie van way jij beschrijft. De mijne is een A5 bijna geheel full colour boekje waarin de diesel en benzine turbo 1’s vrij uitgebreid beschreven worden.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 913
Geregistreerd: 27-03-2006

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 13 mei 2007 07:17 PM
  [ # 836 ]

Dat is dezelfde, die van mij is ook in het Engels.
Heb ook nog een boekje met Technische tekeningen
En officiële persinfo
allemaal in’t Engels

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 13 mei 2007 07:19 PM
  [ # 837 ]

Dan zou ik hem voor mij niet inscannen. Die technische tekeningen heb ik nog wel oren naar uiteraard.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 913
Geregistreerd: 27-03-2006

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 13 mei 2007 07:26 PM
  [ # 838 ]

Ik scan alles in wat ik heb (meer dagen project) je ziet waarschijnlijk binnekort wel waarom

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 16 mei 2007 11:58 AM
  [ # 839 ]

Ik ben vandaag weer een stukje op pad met de RV, waarvan alleen nog het Diravi probleem over is. De SV is bij legarage voor een beurt, en de RV stond daar nog, omdat ze zich nog even op het hoofd aan het krabben zijn over het Diravi euvel.

Inmiddels is het probleem geisoleerd tot het rechtsom draaien van het stuur, en als je dat niet te snel doet valt het ook nog wel mee. Kortom, als het stuur rechtsom gedraaid wordt, verliest ie sneller druk dan dat ie het terug kan krijgen. Bij linksom draaien van het stuur geen probleem.

Het ziet ernaar uit dat er een andere diravi unit (die aan de onderkant van de stuurkolom) in gaat. Zo te zien kan je daar best aardig bij. Ik ben benieuwd.

In de tussentijd gaan vandaag de nieuwe sjonnie velgen op de SV (OZ Racing Polaris in 17"x7J), en dat lijkt me dan wel weer cool.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 17 mei 2007 07:38 PM
  [ # 840 ]

Het begon vandaag hiermee:

Toen gingen we zagen en hameren en slopen…

En nog wat meer:



En daar was een stuk plaatwerk voor het project:

Wat zitten CX’en toch muk in elkaar, daar zijn we het wel over eens geworden vandaag.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
 
56 van de 224
« Eerste  < Vorige 54 55 56 57 58 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook