Hallo Citroën-liefhebbers,
Onlangs heb ik van mijn grootvader een zo goed als in nieuwstaat verkerende ZX 1.6 Image uit ‘95 (0f ‘96, weet niet exact) kunnen overnemen. Voor een familieprijsje.
Deze auto ziet er werkelijk perfect uit en rijdt als een trein. Is vóór de overdracht ook nog helemaal onder handen genomen door een officiële Citroën-dealer. Deze heeft o.a. remvoeringen achter vervangen en een geheel nieuw uitlaatsysteem geplaatst. Dit was namelijk door roest (auto heeft een tijdje stil gestaan in een vochtige garage) aangetast. Auto is nu weer helemaal op-en-top.
Omdat ik van baan verander en hier een auto van de zaak ontvang, ben ik echter genoodzaakt om mijn ZX nu weer te verkopen.
Graag zou ik (verkoop)advies inwinnen over de vraagprijs voor deze auto. Ik vind dat zelf moeilijk in te schatten. De ene auto is de andere nog niet. KM-stand 95.000. Kleine lakschade (opa mocht niet voor niks niet meer rijden )
Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
Hopelijk werkt de link voor de foto. Kijk anders even op de Gallery van dit forum. Naam ’ ZX Newbie—Citroën ZX 1.6i 1995—’