12 van de 26
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

Gespot op de sloop
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 08 juli 2007 10:39 AM
  [ # 166 ]
patje74 schreef:

Da’s inderdaad behoorlijk offtopic! Ietsje meer ontopic is het idee om een cit-fo-sloop-strooptocht te organiseren. Echter lijkt het mij haalbaarder om zoiets individueel aan een vakantie te koppelen.
Wellicht is het voor Wendela haalbaar om enige Citro-toeristische adresjes te posten! Want na al die prachtige foto’s krijg ik toch wel trek om die kant eens op te rijden! Wink

ja ja, en dan jullie hier alles leegtrekken zeker.
ik denk dat je in frankrijk naar elke willekeurige sloperij kan gaan. hoewel de normen ook hier aangescherpt gaan worden en vele sloperijen aan het opruimen moeten.
verder zat ik me nog te bedenken over het feit, dat je niet zomaar meer op terreinen rond mag struinen niet zozeer te maken heeft met het feit dat er gejat wordt, maar meer met de veiligheid. stel dat je van de derde auto van de stapel naar beneden lazert, dan is de sloper verantwoordelijk. ik denk dat dat aspect meer telt in het niet de terreinen meer mogen betreden. gestolen werd er altijd al. en dan alleen maar klein spul uiteraard. wie heeft er niet een gele lamp in z’n zak gestopt. of een schakelaartje? iedereen toch wel eens?

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 08 juli 2007 12:51 PM
  [ # 167 ]
patje74 schreef:

Da’s inderdaad behoorlijk offtopic! Ietsje meer ontopic is het idee om een cit-fo-sloop-strooptocht te organiseren. Echter lijkt het mij haalbaarder om zoiets individueel aan een vakantie te koppelen.
Wellicht is het voor Wendela haalbaar om enige Citro-toeristische adresjes te posten! Want na al die prachtige foto’s krijg ik toch wel trek om die kant eens op te rijden! Wink

Even een zijstraatje met off topic gedoe moet kunnen.

Ieder jaar ga ik ook wel sloperijen af. Het grootste probleem is dat je lang niet op alle sloperijen mag rond lopen. Je kunt vaak bij de bali doorgeven wat je zoekt.
Zoiets in groeps verband organiseren is erg moeilijk inderdaad.

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 08 juli 2007 01:13 PM
  [ # 168 ]
patje74 schreef:

Maak me gek!!! Ik geloof dat ik volgend jaar jouw kant maar eens op kom. Hoe zijn de prijzen op de sloperijen in jouw omgeving eigenlijk?

Het centrale deel is daar erg mooi in de buurt van Gouzon. Ben er vorig jaar geweest, iets noordelijker,heb nog wel twee leuke goedkope campings voor je.

We waren toch al off topic.

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 08 juli 2007 01:59 PM
  [ # 169 ]
garagestmarien schreef:

. wie heeft er niet een gele lamp in z’n zak gestopt. of een schakelaartje? iedereen toch wel eens?

nee.

Want als je het netjes aan de balie laat zien krijg je het toch gratis mee.
of voor een grijpstuiver.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 08 juli 2007 02:04 PM
  [ # 170 ]

zo doe ik dat ook altijd zoals ik al eens eerder heb gemeld.

Profiel  

Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2028

Gepost: 08 juli 2007 11:48 PM
  [ # 171 ]

Staat hier in Deventer een zwate type 1 XM op de sloop, zwart leder in goede staat en eem V6 met 3.5ton achter de kiezen Smile

Ouwe mopperkont

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 06 augustus 2007 02:13 PM
  [ # 172 ]

ik zag in enschede een mooie 19 TRS berline staan op de sloop.

donkerblauw met meegespoten bumpers en orgineel elektrische schuifkantel dak erin.

slechts 320 000 km gelopen Laughing

iets verder op stond een ” gepimpte” 16 TGI met een 16V mk2 spoiler achtig van een soort schuimrubber achtig materiaal Rolling Eyes  (nog nooit eerder gezien) Maja die had wel een gaaf GTI stuur die nu achterin de GT ligt voor me 1400 Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 06 augustus 2007 02:37 PM
  [ # 173 ]

ik heb trouwens vrijdag op de sloop nog een leuk project gezien.

http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/103915686-matra-simca-bagheera-1-3.html

Niet orgineel maar ontzettend stoer om te zien. mocht voor 250 weg. (geen geld) ik wilde hem wel hebben maar gezien het werk wat eraan zit Rolling Eyes en voor simca is ook niet echt makkelijk onderdelen te vinden.

ik heb zelf trouwens nog meer foto`s gemaakt voor de liefhebber

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 07 augustus 2007 02:49 AM
  [ # 174 ]
McDean schreef:

ik heb trouwens vrijdag op de sloop nog een leuk project gezien.

http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/103915686-matra-simca-bagheera-1-3.html

Niet orgineel maar ontzettend stoer om te zien. mocht voor 250 weg. (geen geld) ik wilde hem wel hebben maar gezien het werk wat eraan zit Rolling Eyes en voor simca is ook niet echt makkelijk onderdelen te vinden.

ik heb zelf trouwens nog meer foto`s gemaakt voor de liefhebber

stuur de foto’s maar naar mij pasojo ath gmail.com

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

Daffodil31LE
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 438

Gepost: 07 augustus 2007 03:09 AM
  [ # 175 ]

The End…

Ze was op. Een plotse aanval van incontinentie aan de achterzijde van het (negen maanden geleden geplaatste) motorblok gaf aan dat ze er echt geen zin meer in had. Dit in combinatie met plots opgekomen roestgaten, weigerende elektro en algehele malaise. Alsof ze me wilde zeggen dat ze moe was. Game over for now.

Van ‘t najaar een verse dame uit Duitsland halen, weer een diesel-automaat, wellicht een break. En gelukkig heb ik alle specifiek onderscheidende delen van m’n ouwe dame mogen schroeven. De brandstofpomp haalt de sloper er voor me uit, want die is ook nog maar pas gereviseerd. Het doet pijn, maar het is nu eenmaal niet anders. Tot die tijd is het even behelpen met een “gevlekte” V6.12, hoewel m’n portemonnaie dat niet erg prettig vindt.

Voor de rest past hier enkel stilte… Crying or Very sad

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 07 augustus 2007 03:14 AM
  [ # 176 ]

Hemeltje lief, Maarten!  Shocked

Wat sneu om dit op deze manier te moeten vernemen. Mijn condoleances….
Ik neem echter aan dat je toch wel je gele koplampen hebt bewaard voor de volgende XM (tenminste, daar lijkt het op, omdat je XM op de foto’s geen koplampen meer heeft…)?

Profiel  

Daffodil31LE
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 07 augustus 2007 03:22 AM
  [ # 177 ]

Haar slofjes (drie weken terug nieuwe zooltjes gekregen) liggen netjes op een stapeltje in m’n schuurtje, naast de gele lampen en de rest wat er op de laatste foto niet meer opzit…

Het kloterige was dat ze op woensdag de 18e de geest gaf, op de snelweg. Ik heb haar nog juist bij een tankstation gekregen, daar heb ik haar geparkeerd en thuis snel de V6 gereanimeerd. De pompbedienden wisten dat ze zou worden opgehaald, maar dat heb ik zaterdags pas kunnen regelen. Donderdags namelijk, moest ik gewoon weer om 6 uur ‘s morgens bij de baas zijn en vrijdags moest ik om 10.07 op ‘t gemeentehuis zijn. Gelukkig wonen we maar twee straten daarvandaan, zodat we een lopende bruidsstoet hadden. Zaterdag dus even geregeld met een sloper dat hij haar zou ophalen terwijl wij op reeds geboekte huwelijksreis waren, zaterdag begonnen met losschroeven en vandaag was het dus einde oefening voor m’n slaoliedame.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 07 augustus 2007 03:28 AM
  [ # 178 ]

Sja, eens houdt het op.  Crying or Very sad

Wat was nu de uiteindelijke km-stand? Niet zo heel erg hoog, als ik me kan herinneren.

Profiel  

Daffodil31LE
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 07 augustus 2007 03:31 AM
  [ # 179 ]

Maar tel er toch maar 25k bij op; er is een andere teller ingekomen toen de oude uitbrandde, nu anderhalf jaar terug.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 07 augustus 2007 03:39 AM
  [ # 180 ]

Oja, ze was net ingereden… Rolling Eyes

Profiel  

12 van de 26
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook