Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Da’s waar. De zittingen zijn hetzelfde.
Eveneens ben ik tevens ook.
Overigens is Sloperij Rutte in Velserbroek een aanrader. Er staan niet alleen interessante BX’en (19 TGD Break, hele mooie Chic, etc), maar ook mooie Xantia’s, een Visa Leader, een zwarte C15, wat ZX’en en wat XM’s. Alle auto’s zijn vrijwel compleet en het personeel is behulpzaam en vriendelijk.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Zitkussen overzetten kan ook inderdaad, heb er al een draadje voor geopend in de gezocht rubriek.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
XBXG schreef:Overigens is Sloperij Rutte in Velserbroek een aanrader. wat XM’s. Alle auto’s zijn vrijwel compleet.
xm’s type 1 of 2: weet je dat nog : t2 n.l. (nu nog) dun gezaaid.
zoek nog een klokken paneel op m’n TD2.1 van 96” (ivm defecte snelheidsmeter).
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Ik ga er woensdag weer heen, dan zal ik het even bekijken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
citroen23 schreef:XBXG schreef:Overigens is Sloperij Rutte in Velserbroek een aanrader. wat XM’s. Alle auto’s zijn vrijwel compleet.
xm’s type 1 of 2: weet je dat nog : t2 n.l. (nu nog) dun gezaaid.
zoek nog een klokken paneel op m’n TD2.1 van 96” (ivm defecte snelheidsmeter).
Ik ben er vandaag weer geweest en het zijn 2 XM’s type 1. Een rode berline van 1991 en een groene Break van 1992.
Overigens vond ik in een BX uit 1989 nog een originele Citroën-radio.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Nee, nog niet. Ik wilde eerst eens kijken hoe de nieuwe afstelling van de oude carburateur het doet. Voorlopig doet ie het goed. Het belangrijkste is, dat ik van die enorme rookwolken af ben.
Daarnaast heb ik waarschijnlijk een nieuwe pakking nodig als ik de ruil-carburateur wil monteren. Dat betekent dus eerst even wachten tot het einde van de maand, want het geld is al op voor januari.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 913
Geregistreerd: 27-03-2006
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
@ xbxg
neem aan dat je die radio er wel uitgehaald heb ?
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Zo’n radio heb ik ook nog liggen op zolder, alleen is het frontje een klein beetje gescheurd en volgens mij doet ie het ook niet meer.
Maaruh XBXG, zo’n radio moet je toch wel hebben meegenomen ??
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Uh nee, ik spaar geen radio’s… ops:
Wél dashboards voor op de kast.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:citroen23 schreef:XBXG schreef:Overigens is Sloperij Rutte in Velserbroek een aanrader. wat XM’s. Alle auto’s zijn vrijwel compleet.
xm’s type 1 of 2: weet je dat nog : t2 n.l. (nu nog) dun gezaaid.
zoek nog een klokken paneel op m’n TD2.1 van 96” (ivm defecte snelheidsmeter).Ik ben er vandaag weer geweest en het zijn 2 XM’s type 1. Een rode berline van 1991 en een groene Break van 1992.
Overigens vond ik in een BX uit 1989 nog een originele Citroën-radio.
Die zat ook in mn Sport, alleen deed 1 van de 2 uitgangen niks meer. Met 1 box klinkt t zo raar…
Ben vandaag in Tiburg op een sloop geweest.
Daar stond nog een Duitse BX Leader D. (Serie 1) PLaatwerk is niet de moeite, de bumpers misschien nog wel. Het interieur was zeiknat.
En ook er staat ook nog een BX met 2 16V mk1 voorstoelen, maar niet echt in superstaat. Ik heb ze niet meegenomen, de achterbank wel
En met originele achterhoofdsteunen (denk ik)
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Was dat sloperij Damen op de Hellasstraat?
Daar stond al een tijdje een witte BX met volledig 16V-interieur.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Was dat sloperij Damen op de Hellasstraat?
Daar stond al een tijdje een witte BX met volledig 16V-interieur.
Dat was inderdaad die sloperij.
Het interieur van de witte Bix was niet volledig;
de deurpanelen en de zijstukken van de achterbank zaten en niet bij.
Van die witte BX heb ik dus de achterbank, de achterhoofdsteunen, en de windschermen van de voordeuren meegenomen
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90