Hey Makkers,
no problem hoor! Even bij de collega’s van Peugeot gaan shoppen!
De 405 (SR-uitvoeringen en 306 (XT-uitvoering 1e type) hebben nét dezelfde mistlampen zitten als ik in de mijne heb zitten (zie foto rode ZX).
Missch es even bij de Peugeot-sloop langsgaan?
Groetjes,
Dieter
Leer van gisteren, leef vandaag, ga onbevangen naar morgen
Totaal aantal Berichten: 389
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Tsja ben alweer een tijdje opzoek maar heb ze nog steeds niet gevonden.
Ik kan ze nog wel nieuw bestellen bij de dealer maar dat gaat ca. 200euro kosten dat vind ik veel te veel.
Het verbaast me trouwens dat Bart Ebben me meldde dat ze bijna niet gelevert zijn op de ZX, ik keek laatst op autotrader.nl naar ZX-en en zag er een paar die ze wel hebben.
Ik weet uiteraard ook wel dat ik een ander setje mistlampen in/aan mijn bumper kan hangen maar ik vind het gewoon het mooist om er origineel optionele accesoires op te zetten.
Mistlampen van een 306 heb ik wel gevonden maar die hebben een ander huis waarin ze worden gemonteerd!
Dus als iemand nog een sloop weet die ze heeft liggen dan houd ik me aanbevolen!
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos
Je kan natuurlijk ook die hele bumper overzetten van een 306. Moet volgens mij passen…