Vandaag de AutoRai bezocht en de volgende leuke foto’s gemaakt:
Het Citroen geschenk bij inlevering van de bon, een boekenclip, waarschijnlijk door Rene van Maren gelazerd
Een concept auto van Hyundai, de E3.
Had het concept model van de Citroen de C3 genaamd een paar jaar geleden ook niet van die klapdeurtjes naar buiten :
Volgens Hyundai is één van de bijzonderheden van deze concept auto, het éénspaaks stuurwiel
Maar eerlijk is eerlijk, Hyundai is met zijn tijd meegegaan en heeft zijn modellen behoorlijk verbeterd. Deuren die zwaar en degelijk aanvoelen en niet rammelen als je ze dichtslaat.
De V6 HDI Dieselbeul die o.a. in de Peugeot 607 ligt met dik 200PK is het absoluut een strepentrekker bij het stoplicht.
En hoeveel spanrollen heeft deze distributie riem, 2 of 3?
Dit is de bakzijde van de V6 HDI, iemand enig idee wat dit is, het is mij een raadsel en niemand kon het mij vertellen op de Peugeot stand.
Het V6 HDI blok in een Peugeot 607, blijkbaar mag je dit blok niet schoonspuiten zegt de sticker.
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
wow, 3 spanrollen en 1 riem en onmogelijk te bereiken…....120.000 km beurtje van 2 mille
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Dat je dat blok niet schoon mag spuiten, is waarschijnlijk omdat alles electronica is.
gti_styling84 schreef:Dat je dat blok niet schoon mag spuiten, is waarschijnlijk omdat alles electronica is.
Daar zat ik ook al aan te denken!
Ik dacht eerst dat je niet iemand op de motorkap mag nemen maar het is idd een mannetje met een hogedrukspuit in zijn hand en en kruis er door! Dus hij mag het blok niet schoonspuiten.
Mvg Joost
Willem schreef:wow, 3 spanrollen en 1 riem en onmogelijk te bereiken…....120.000 km beurtje van 2 mille
Inderdaad kassa voor de garage
Maar wat is dit nou? dit zit aan de bakzijden, hier zit ook een spanrol op.
Ik zat te denken aan de uiteinden van de nokken assen, maar die liggen zo te zien aan de voorkant verder uitelkaar. En het grotere wiel links en kleiner wiel recht zou niet echt logisch als de nokkenas wielen aan de voorkant even groot zijn
Zou het iets met de Turbo te maken hebben? Heeft die 2.7HDI ook een Overboost aftelling van de turbo zoals de hedendaagse 1.6 HDI heeft?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Zal de brandstofpomp zijn denk ik
dry-sump oliepomp misschien. zou ook nog kunnen, of voor de hydraulic-pomp.
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Heeft die V6 geen balansas meegekregen?
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
rb schreef:Heeft die V6 geen balansas meegekregen?
Jawel, maar die monteer je niet bovenop het inlaatspruitstuk. Meestal zitten ze aan de zijkant van het blok
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002