Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Frans schreef:Marcel na het verhaal te hebben gelezen ben ik nog wel benieuwd over welk gootje ze het hadden,Kan je er niet een digitaal fotootje van maken. Ik hoop dat je nu de komende jaartjes lekker kan rijden zonder problemen.
Grtz Frans
ja!! wil ik ook wel eens weten welk gootje er hier bedoeld word!! mss weet oldenhage hier wel antwoord op!! ik heb ook een 1.8-16v exclusive,nu in februari 2 jaar oud en er is ondertussen ook al een en ander aan vervangen geweest(ONDER GARANTIE NATUURLIJK):na 4 maanden: 1) een motorsteun (had iets te maken met de luchtinlaat die kon afbreken)verwitigd door cit.belgium met brief-ok vervangen!!!! 2) zetelverankeringspunten chauffeurszetel vervangen na 7 maand (kwamen los links bij remmen en kraakten bij een bocht nemen)!! 3)op 10 maanden: achterruitsproeier werkte niet meer(darmpje van de sproeier los geknald!!)4) op 14 maanden: rechter buitenspiegel vervangen(motor om in en uit te klappen defect) en 5) als laatste(GELUKKIG) dit jaar in de zomer(lekker warm weer buiten) aircocompressor stuk!!!
dealer kijkt steeds argwanend als ie me ziet toekomen!!!!! ja de sukkel kan er ook niets aan veranderen héé!! maar hij is wel heel bereidwillig en correct mag ik zeggen!!! ik weet niet of mijn volgende wagen nog een citroen word alhoewel ik graag met de picasso rijd(rugpatient)!! en is ‘t zo dan word ‘t zeker een HDI geen benzine meer!!!! Zuipt meer dan zijn baasje!!!!