1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

Waar zijn jullie dan!?
martijn78
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 154

Gepost: 15 februari 2005 11:25 PM

Ik rij een aardig aantal kilometers op Neerlands wegen, en ik kijk altijd uit naar collega BX-rijders. Maar ik zie jullie nooit!! Crying or Very sad  Steeds als ik een andere BX tegenkom, blijkt er een of andere ongeinteresserde automobilist(e) in te zitten, die schijnbaar geen belangstelling toont voor andere BX-en. En de BX-en met dubbele koplampen, sportuitlaten, brede velgen, spoilers enz. enz. die hier als avatars zijn afgebeeld kom ik al helemaal niet tegen (behalve m’n eigen spatlapmonster en op de meetings).

Waar rijden jullie??

Is er op de A12 (Duiven-Arnhem v.v.)-(Duiven-Rotterdam v.v.), A50 (Arnhem-Apeldoorn v.v.) en mijn Thuishaven Rotturdam dan geen enkele BX van jullie te vinden!?

Profiel  

easternnl
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 644

- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Gepost: 15 februari 2005 11:47 PM
  [ # 1 ]

Nou,

Mijn GTI heb ik sinds vorige week woensdag. De auto in mijn avatar heeft vorig jaar 26.000 kilometers gemaakt. Een keer Nederland - Oostenrijk - Nederland, en een keer Nederland -Tsjechie - Nederland. Verder nagenoeg alle kilometers in NL, voornamelijk op de A50 van Apeldoorn naar Eindhoven en terug. Bij Eindhoven ben ik wel eens iemand in een grijze chic tegen gekomen die bovengemiddelde belangstelling had voor mijn blauwe deauville. Ben wel benieuwd of ik met mijn GTI op meer belangstelling kan rekenen.

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 16 februari 2005 12:01 AM
  [ # 2 ]

ik ken dat. kom hele hordes bxen tegen maar geen leden van citroen-forum Confused

jammer is dat Rolling Eyes

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

Gepost: 16 februari 2005 12:17 AM
  [ # 3 ]

Re: Waar zijn jullie dan!?

martijn78 schreef:

Is er op de A12 (Duiven-Arnhem v.v.)-(Duiven-Rotterdam v.v.), A50 (Arnhem-Apeldoorn v.v.) en mijn Thuishaven Rotturdam dan geen enkele BX van jullie te vinden!?

Sorry in Duiven ga ik van de snelweg af!
Meestal als ik een bx rijder tegenkom blijkt er ook iemand in te zitten die zich goedkoop wil verplaatsen en niet geinteresseerd is in zijn auto!
Is vaak ook aan de buitenkant wel af te zien.
Ik knipper meestal wel als er 1 tegemoet komt, en krijg vaak geen reactie terug.
Soms wel maar dan vraagt diegene zich af of er iets aan de hand is omdat ik druk zit te knipperen.

Ben laatst wel een bx rijder tegen gekomen die druk aan het zwaaien was.
Maar dat is dan ook het enige.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 16 februari 2005 12:47 AM
  [ # 4 ]

martijn78 schreef:

Ik rij een aardig aantal kilometers op Neerlands wegen, en ik kijk altijd uit naar collega BX-rijders. Maar ik zie jullie nooit!! Crying or Very sad  Steeds als ik een andere BX tegenkom, blijkt er een of andere ongeinteresserde automobilist(e) in te zitten, die schijnbaar geen belangstelling toont voor andere BX-en. En de BX-en met dubbele koplampen, sportuitlaten, brede velgen, spoilers enz. enz. die hier als avatars zijn afgebeeld kom ik al helemaal niet tegen (behalve m’n eigen spatlapmonster en op de meetings).

Waar rijden jullie??

Bezoek eens een BX Club meeting! Bijv. a.s. zaterdag in Dirksland. Dan kom je genoeg leuke BXies tegen. In het wild kom ik weinig forum/BXNL/BX club genoten tegen.

Je kunt beginnen jezelf als liefhebber bekend te maken met een BX CLub kentekenplaathouder! En dan maar hopen dat je eens een “bekende” tegenkomt.

Gr,
Marten (die ze ook niet zo vaak in het wild tegenkomt).

Profiel  

martijn78
> 100 berichten
RankRank

Profiel  

martijn78
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 16 februari 2005 12:56 AM
  [ # 6 ]

mpostma schreef:
martijn78 schreef:

Waar rijden jullie??

Bezoek eens een BX Club meeting! Bijv. a.s. zaterdag in Dirksland. Dan kom je genoeg leuke BXies tegen. In het wild kom ik weinig forum/BXNL/BX club genoten tegen.

Je kunt beginnen jezelf als liefhebber bekend te maken met een BX CLub kentekenplaathouder! En dan maar hopen dat je eens een “bekende” tegenkomt.

Gr,
Marten (die ze ook niet zo vaak in het wild tegenkomt).

Het zal erom spannen of ik er zaterdag ook bij ben. Ik heb m’n huidige BX bij Hesselink gekocht, dus is bij mij zeker bekend. Ik heb ook een sticker van de BX-club op de achterruit (lidnr 559), alleen dat is zo moeilijk te zien op de weg (En je kent m’n standpunt betreft bumperklevers, hoewel ik Citroën rijders geen hartverzakking zal bezorgen)! Tot nu toe heb ik door allerlei omstandigheden aan de auto die altijd naar voren komen bij een evenement van de BX-club nog geen meeting bijgewoond, maar dar komt verbetering in! Very Happy

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 16 februari 2005 01:26 AM
  [ # 7 ]

Ik zit ook veel in de auto, maar kom nog maar zelden BX’en op de weg tegen. In dorpen en steden zie ik meer BX’en staan dan ik tegenkom op de weg.  Rolling Eyes

De enige bekende die ik ooit “in het wild” tegen ben gekomen is Marten, vlak voordat zijn Turbo D12-blok in z’n BX werd gelepeld.

Hopelijk wordt het weer lekker druk in Dirksland aanstaande zaterdag. Vorig jaar waren er veel mensen aanwezig, en het sfeertje was erg gezellig Exclamation  :headbang

Profiel  

NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

Gepost: 16 februari 2005 01:39 AM
  [ # 8 ]
martijn78 schreef:

DTC= superboer? Wink

Doetinchem willen ze het ook nog welleens noemen!
Maar daar komt verandering in, aangezien ik ga verhuizen!
Mvg Joost

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 16 februari 2005 01:47 AM
  [ # 9 ]

Ik blijf met mijn BX meestal wel op schouwen duiveland of af en toe richting Hellevoetsluis. Aanstaande Zaterdag ga ik voor het eerst (ben nog maar sinds drie weken de trotse eigenaar) naar een bijeenkomst van de BX-club, hoop dat ik daar meer mensen zie die hun BX wel op waarde weten te schatten Very Happy ! Hier zie ik inderdaad ook niet zo veel BXen rijden waarvoor goed wordt gezorgd Evil or Very Mad ..

Serge.

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 16 februari 2005 01:51 AM
  [ # 10 ]

Ik kom hier in Veenendaal heel vaak een sportieve BX tegen, namelijk Juultje met z’n zwarte uitgebouwd 1.9tzi op gas Very Happy
Maar degenen die mij zien rijden moeten me gelijk herkennen!  Laughing
Alleen al de sideskirts zijn uniek!

Ik verplaats mij dagelijk in mijn BX in Veenendaal en omstreken
Om de zaterdag ben ik te vinden bij de meetings van Midlands streetracing (toffe lui!).
En elke maandag ochtend rond 8 uur rij ik vanuit Veenendaal over de A12, bij Arnhem Noord eraf richting Velp. En ‘s middags rond kwart over 3 weer terug.  Very Happy

Profiel  

BANZER
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 377

- XM V6 Exclusive
Gepost: 16 februari 2005 03:53 AM
  [ # 11 ]

Heel soms krijg ik een groet terug van een Bix rijder.
Ik zelf rij rond in Enschede, Henglo en Almelo
Een goede vriend van mij rijd met z’n verbouwde Chic (met 1.9 TRi) rond in Hengelo.

XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.

Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 16 februari 2005 10:59 AM
  [ # 12 ]

Ik kom in mijn omgeving ook nooit mensen tegen van het Forum…. Sad en k ben ong. de enige BX die in de buurt rijd, heel soms kom ik er een tegen en dan zijn ze helemaal afgeragt en zie je ze jaloers naar mijn bx kijke Razz

Profiel  

Erik Hannewijk
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 140

Gepost: 16 februari 2005 11:16 AM
  [ # 13 ]

Ik moet zeggen bij mij in de buurt kom ik geregeld wel een buxie tegen. Bv 1 met viperstrepen. er rijdt namelijk een grijze, witte en een blauwe rind in die trant!
De witte heb ik al heel lang niet meer gezien dus…. ik weet het niet.
Verder rijdt er ook nog 1 met een look a like duke of hazers niet die te koop was maar met een 2 op de zijkant.
Ik ken hun niet van meetings oid maar sommige zitten wel te zwaaien of erg te kijken dus dan zwaai ik ff Very Happy
Ik rij dagelijks bij ons in de buurt rond. Veel tussen Weesp en Bussum, maar rij overal heen in de bx dus overal en nergens je moet net de mazzel hebben om ze te zien en dat ze jouw zie.
Gisteren een witte met gele lampen maar deze had geen trek om ze hand op te steken. Toch meestal een liefhebber met gele lampen!
mzzls
Erik Hannewijk

mzzls
Erik Hannewijk

Profiel  

R.Nicolaas
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 297

Gepost: 16 februari 2005 12:16 PM
  [ # 14 ]

hier in wageningen kom ik nog wel eens wat bx-en tegen maar er is er 1 die wel eens terug zwaait ik weet alleen niet of hij hier ook op het forum zit. verder zijn het de ds rijders hier die wel zwaaien. verder rij ik meer met auto’s van de zaak en dan kom ik op ma en do in arnhem zuid en ga teghen een uurtje of half zes over de a12 terug maar goed daar heb je niks aan want de bussen waar ik vaak mee rij zijn witte masters zonder op druk wel rij ik af en toe met een mercedes sprinter rood daar zit wel tekst op van post service wageningen. dus als je die ziet is het de moeite waard om eens te kijken of ie terug wil zwaaien zo niet dan was het een collega van me. verder raad ik je aan om eens naar wageningen te komen ik denk dat ik hier in de omgeving bijna alle citroëns wel weet te vinden. ging op mijn scooter nog wel eens toeren en zo kom je het allemaal te weten. haha

Van BX CHIC 1.6i ‘91 (Met Krul letters) Naar
Xantia 3.0 V6 24v exclusive
als tussen oplossing een Xsara 2.0HDI Break tot de automaat van de V6 weer werkende is.
AX Liberty 1.1 ‘92
en de Xantia is weer terug in leven Smile

Profiel  

De Kamphuisjes
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17

Gepost: 16 februari 2005 01:45 PM
  [ # 15 ]

Ik lees hier over een meeting van de BX Club in Dirksland…
Is dat van een andere club dan deze? Want eind maart is er toch een meeting in Borculo?

Profiel  

1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook