3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Waar zijn jullie dan!?
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 16 februari 2005 09:52 PM
  [ # 31 ]

Re: Waar zijn jullie dan!?

WYD schreef:
XBXG schreef:

Kleine nuancering: dit Citroën Forum is geen club maar (slechts Rolling Eyes ) een internetforum.
De BX Club Nederland is de enige autoclub voor BX-bezitters/-liefhebbers met een clubblad, meetings, toerritten, bestuur, contributie etc etc.
Kijk hier maar Cool .

Dit is niet waar wat je zegt!  Wink

Ooit wel eens gehoord van citrosportive? Is ook een liefhebber voor BX-bezitters (en andere sportieve citroëns). Heeft ook een bestuur, wordt ook contributie voor betaald. Heeft zelfs showoff meetings!

(en andere sportieve Citroens??)

Volgens mij blijft de BX club toch echt de enige club voor “alle” BX bezitters en niet zoals Citrosportive voor alleen sportieve Citroens.

Gr,
Marten

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 16 februari 2005 09:52 PM
  [ # 32 ]

allerlei dorpjes in Noord-Brabant

Zeg.. zo maak je vrienden hoor Wink

Maarre betaald krijgen om in een BX rond te rijden? en dat noemen ze werk… Smile

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 16 februari 2005 09:53 PM
  [ # 33 ]

Oh ja.. Marten is de enige BX die ik regelmatig zie rijden in het wild Smile

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 16 februari 2005 11:52 PM
  [ # 34 ]
Harm schreef:

allerlei dorpjes in Noord-Brabant

Zeg.. zo maak je vrienden hoor Wink

Jaja, ik kom in de meest mooie dorpjes van onze mooie provincie. Vandaag o.a. in Oss, Berghem, Hilvarenbeek, Oisterwijk, Tilburg (is niet echt een dorpje Laughing ) en Haaren geweest. Vooral Haaren vind ik een erg mooi dorpje, en dan zelfs nog met een Citroëngarage Exclamation  Shocked  Kijk, dáár hebben ze ‘t begrepen. Er stond ook een mooie rode eend in dat dorp Wink

Harm schreef:

Maarre betaald krijgen om in een BX rond te rijden? en dat noemen ze werk… Smile

Ja, ik vermaak me dus best Cool  Cool  Gelukkig wordt benzine ook vergoed.

Profiel  

martijn78
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 154

Gepost: 18 februari 2005 11:08 PM
  [ # 35 ]

Nou, als je mij voorbij ziet zweven, doe dan ff zwaaien. Mij kan je niet missen,  een antraciet kleurige BX met grote, rode spatlappen ( 23 mrt rij ik van Duiven naar Woensdrecht en weer terug, dus dan ik moet wel een BX tegenkomen!) Very Happy

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook