gti_styling84 schreef:
Heb je nog een Digit dan ?
Kijk eens in zijn signature!
NoisemakeR schreef:gti_styling84 schreef:
Fout: die Digit in mijn signature staat lekker in de stalling, met kapotte motor en nog steeds op Duits kenteken.
Morgen kom ik met de PH-85-BJ, die ik morgen ochtend om 9 uur koop, en waarmee ik meteen naar de meeting kom.
Aangezien zondag mijn 16TRS wordt opgehaald, ga ik na het weekend maar eens mijn signature aanpassen
Trouwens, het verbuik van mijn BX Leader ligt momenteel op zo’n 1 : 13,7…. moet beter kunnen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:NoisemakeR schreef:gti_styling84 schreef:
Fout: die Digit in mijn signature staat lekker in de stalling, met kapotte motor en nog steeds op Duits kenteken.
Morgen kom ik met de PH-85-BJ, die ik morgen ochtend om 9 uur koop, en waarmee ik meteen naar de meeting kom.
Aangezien zondag mijn 16TRS wordt opgehaald, ga ik na het weekend maar eens mijn signature aanpassenTrouwens, het verbuik van mijn BX Leader ligt momenteel op zo’n 1 : 13,7…. moet beter kunnen.
Hahaha effe een auto kopen… we zien wel weer foto’s verschijnen Wouter
Hallo,
Aangezien ik zie dat er nog meer mensen ri. Dirksland vertrekken. Zin in een colonnetje?
Ik vertrek wslk rond half 10 uit Den Bosch. Is ong. 1.5 uur rijden naar Dirksland.
Gr,
Marten
colonnetje? Wedstrijdje noem ik dat
Harm schreef:colonnetje? Wedstrijdje noem ik dat
Voor mensen die mee willen rijden. Er vertrekt 9.30 een bescheiden colonne vanuit Vught. VAnaf carpoolplaats Haldersebaan. Op de A2 is dat afslag 24.
Groet,
Marten
mpostma schreef:Harm schreef:colonnetje? Wedstrijdje noem ik dat
Voor mensen die mee willen rijden. Er vertrekt 9.30 een bescheiden colonne vanuit Vught. VAnaf carpoolplaats Haldersebaan. Op de A2 is dat afslag 24.
Groet,
Marten
Naar alle waarschijnlijkheid behoor ik ook tot die colonne.
Ik behoor ook tot de colonne! Een GTi, turbo d 12 en een chic… mooi toch
Harm schreef:Ik behoor ook tot de colonne! Een GTi, turbo d 12 en een chic… mooi toch
Maar terugkomend op het onderwerp… Wie zou ‘t zuinigst bij de eindbestemming aankomen?
deur63 schreef:Harm schreef:Ik behoor ook tot de colonne! Een GTi, turbo d 12 en een chic… mooi toch
Maar terugkomend op het onderwerp… Wie zou ‘t zuinigst bij de eindbestemming aankomen?
Jij niet denk ik
Gr,
Marten
mpostma schreef:deur63 schreef:Harm schreef:Ik behoor ook tot de colonne! Een GTi, turbo d 12 en een chic… mooi toch
Jij niet denk ik
Gr,
Marten
Dat denk ik ook
Progress: 1 : 14 gemiddeld, Sport: who cares
edit door rocco: smiley gekilld
XBXG schreef:winnetou schreef:EW schreef:Ik heb het gedaan tot een fatale computercrash met de laatste backup van een half jaar oud ops:
Daarna waren de gegevens niet meer compleet.
AU!!! Da’s flink balen.
Ik heb naast zo’n Excel-documentje van al mijn huidige en voorgaande auto’s ook alle tankbonnetjes bewaard Er ligt een hele stapel van die bonnetjes (waar ik dan ook de km-stand op heb geschreven) in een mooi mapje. In verband met een mogelijk crash schrijf ik alles dus op in een schriftje en daarnaast in mijn Excel-documentje.
Tja, als je er tweeeneenhalve kuub brandstof per jaar doorjaagt is dat echt niet bij te houden. Bovendien tank ik nog al eens bij een pomp waar de liters niet op het bonnetje staan (moet je apart om vragen) hoewel ik het dan altijd wel even op de bon schreef. Maar 50 bonnetjes per jaar voor de Xant en 20 voor de 205 Weet je hoe dik dat pak is????
Overigens: dat schriftje was een idee geweest…...
mvbbx schreef:Progress: 1 : 14 gemiddeld, Sport: who cares
edit door rocco: smiley gekilld
BX Turbo D12.
Meetwaarden gehad van 1 op 12 tot 1 op 18. de laatste tijd 1 op 15 gemiddeld.
c15 D grand volume (zonder imperiaal met sojaolie) 1:16.5
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto