Ik ga in elk geval (witte GTi uit 1987), deur63 (Mark; BX 1.6 Chic uit 1992) en Marten Postma (BX 2.1 Turbo d 12, Vert Triton) vormen met mij een colonne om 9:30 vanaf de carpoolplaats in Vught bij afslag 24.
Verder: Wouter in een Digit.
Wie oh wie komen er nog meer?
info:
Na een gezellige nieuwjaarsbijeenkomst staan we weer eens stil bij de techniek van onze BX-en. We nodigen jullie dan ook uit voor het eerste technische evenement op zaterdag 19 februari a.s. Deze keer zijn we weer van harte welkom bij garage Hesselink te Dirksland.
Het thema van dit evenement is tweeledig: waar moet je zoal op letten wanneer je een BX koopt, dus met andere woorden wat zijn de aankoopadviezen bij de aanschaf van een (nieuwe) BX. Tevens zal er een demonstratie plaatsvinden over de werking van de hoogteregelaar.
Natuurlijk zal ons technische team volledig tot jullie beschikking staan om vragen te beantwoorden.
Om het één en ander in goede banen te leiden, willen wij graag vanaf 11:00 uur verzamelen, waarna om 12:00 uur de presentatie zal gaan beginnen.
Locatie: Garage Hesselink, Bosdreef 1, Dirksland, telefoon 0187-601357
Wij hopen jullie allemaal massaal te mogen begroeten in Dirksland op 19 februari a.s.
Tot ziens!
Bestuur BX club Nederland
Routebeschrijving:Vanuit Rotterdam:
Op de A15 neem je de afslag ‘‘Zierikzee Roosendaal’’ (A29). Op de A29 neem je de afslag Zierikzee, stoplichten rechtsaf richting Middelharnis, rotonde richting Dirksland, stoplichten links, weg volgen tot ‘‘Electroworld’’ vlak hiervoor ga je naar links, 1e rechts, vierde rechts en dit is Bosdreef.
Vanuit Breda:
Op de A16 neem je de afslag A17 richting Roosendaal, vervolgens afslag Fijnaart Zierikzee (A59). Op de A29 neem je de afslag Zierikzee richting Middelharnis, rotonde richting Dirksland, stoplichten links, weg volgen tot ‘‘Electroworld’’ vlak hiervoor ga je naar links, 1e rechts, vierde rechts en dit is Bosdreef.
Ieder is welkom! voor niet-leden vragen wij een vergoeding van 5 euro per persoon.
Ik ga er ook heen, helaas vertrekken jullie te vroeg. Ik moet wachten op mijn broer die uit het zuiden des landes moet komen en ik vertrek rond 10 uur uit Best.
Och.. met jouw rijstijl haal je ons bij Waalwijk in
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
Ik kom ook in een opel vectra ops:
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
Ik ben er bij in de BX hoor. Mijn BX is ook alles behalve in showroomstaat maar, daar wordt (langzaam) aan gewerkt ops:
Tot morgen!
Serge.
voge schreef:Ik ben er bij in de BX hoor. Mijn BX is ook alles behalve in showroomstaat maar, daar wordt (langzaam) aan gewerkt ops:
Tot morgen!
Serge.
Ach, gezien de weersvoorspelling zal er bijna geen enkele BX in showroomstaat zijn. De mijne in ieder geval niet…