Goh, vandaag dan alsnog mijn spoilert binnen gekregen!
Heeft eventjes geduurd. Dacht al bijna dat ik genept was maar valt dus toch mee en hierbij eventjes een paar fototjes.
Is nog niet gemonteerd maar voor een impressie toch eventjes los op de auto gezet.
Bij de weg: de spoilert is gloedje nieuw!
Zat nog helemaal in de originele dichte verpakking.
wit spuiten!
en hij komt over je citroen logo heen
en ff een keertje al die gaatjes dichtplamuren waar je sierstrips hebben gezeten
wel mooi spoilertje! van een 16v ofnie?
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Ik wil hem ook wel wit maken.
Maar de spoilert is van redelijk zacht materiaal..
Gaat de verf dan niet scheuren en barsten en loslaten?
En nee is niet van een 16v.
Is een accesoire spoilert van Richard Grant Motor Accessories Ltd.
De spoilert zat nog in de originele verpakking.
En is nooit losgeweest. Alles zat nog mooi ingeseald.
En idd hij komt over me cit logo.
Maar dat komt omdat ik em gewoon ff op de klep gelegd heb.
Ik denk dat als de spoilert goed gemonteerd zit dat ie er dan net boven komt.
En anders moet ik de deu chevrons omlaag gooien.
En ja die gaatjes moeten cker weten dicht geplamuurd worden.
Weet nog niet hoe ik dit goed aan moet pakken. HEt liefste dan natuurlijk gelijk de hele strip. Maja dat komt wel
Mvg Joost
Waarom heb je de strips eigenlijk verwijderd???
Is het niet een idee om je strips gewoon wit te maken, desnoods tijdelijk?
Ik heb al menig bumperstripje opnieuw getaped. Bij mijn weten zijn er ook gewoon rolletjes witte tape te verkrijgen
als het van dat zachte spul is kan je het beste dat ding laten spuiten ipv het zelf spuiten.
ze mixen de verf dan met iets waardoor het geheel soepel blijft en de verf niet breekt en gaat afbladderen.
geen idee hoe ze dat doen maar een spoiler in de juiste kleur spuiten is niet erg duur (iets tussen de 50-100 euro) en het resultaat is wel enorm veel mooier.
ik doe ook alleen kleine dingen zelf spuiten (booskijkers ed) maar grote oppervlakken laat ik liever doen.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
WYD schreef:Waarom heb je de strips eigenlijk verwijderd???
Omdat die rot waren.
Is het niet een idee om je strips gewoon wit te maken, desnoods tijdelijk?
Ik heb al menig bumperstripje opnieuw getaped. Bij mijn weten zijn er ook gewoon rolletjes witte tape te verkrijgen
Nee want ik heb ze weggegooid. Het plastic wat op het metaal zat was helemaal verweerd!
Mvg Joost
*ZUCHT* ! ! !
Dat heeft zo goed als elke BX
Zo als ik al zei heb ik ook al meerdere strips opnieuw getaped omdat ze verweerd waren
Ipv dan de gebruikelijke zwarte tape te gebruiken zou je witte tape kunnen gebruiken.
P.s. Als je tegenwoordig nog mooie bumperstrips ziet, dan zijn ze waarschijnlijk al behandeld
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Ff snel iets anders, wat me opvalt en stoort. Ik kan altijd alle foto’s zien die iedereen plaatst, behalve die van Noisemaker. Weet iemand hoe dit komt???
Hij is altijd lang aan het laden, maar krijg toch van die irritante kruisjes.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Ff snel iets anders, wat me opvalt en stoort. Ik kan altijd alle foto’s zien die iedereen plaatst, behalve die van Noisemaker. Weet iemand hoe dit komt???
Zijn BX is ZO lelijk dat je browser ze niet wil laten zien….
(geintje natuurlijk)
Ik heb er hier geen last van.
metro2005 schreef:als het van dat zachte spul is kan je het beste dat ding laten spuiten ipv het zelf spuiten.
Dus het is WEL te spuiten?
Ik dacht dat het niet mogelijk was.
Dan zou ik het idd door een prof moeten laten doen.
Wat betreft die foto’s: Ik denk dat de firewall van de server het tegen houdt. Maar dan snap ik niet waarom een ander ze wel ziet!?
Mvg Joost
Dat zei ik al dat de spoiler wel te spuiten is met een speciale techniek, maarja.
De foto’s ligt waarschijnlijk aan z’n internetinstellingen.
WYD schreef:Dat zei ik al dat de spoiler wel te spuiten is met een speciale techniek, maarja.
Oo oke
Ik zal eens gaan informeren wat zoiets gaat kosten.
En anders laat ik em lekker zwart. Zo is die toch ook best mooi?
Mvg Joost
Ik zie ook niks
punky schreef:Ff snel iets anders, wat me opvalt en stoort. Ik kan altijd alle foto’s zien die iedereen plaatst, behalve die van Noisemaker. Weet iemand hoe dit komt???
Hij is altijd lang aan het laden, maar krijg toch van die irritante kruisjes.
Al eerder ter sprake gekomen tijdens de angel eyes. Ik zie ook niks. Deur 63 heeft hetzelfde probleem. Krijg ook http://frost.nl-crew.com niet open. Zal toch niet aan @home liggen?
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Ik heb @home ja.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Censuur?
punky schreef:Ik heb @home ja.
Ik ook, deur 63 ook. En nu? Wie heeft nog meer @home en ziet NoisemakeRT z’n plaatjes niet? Of wie heeft @home en ziet ze wel?
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966