Vandaag was dan de meeting van de forumleden van AutoWeek. Voor de foto’s:
In mijn eentje moest ik BX-rijdend Nederland vertegenwoordigen en dat heb ik dan ook met verve gedaan Mooi gewassen enzo, in de laagste stand geparkeerd..
Jammer genoeg ging er veel aandacht naar andere auto’s:
-CX 25 Limousine Turbo
-CX 20
-Audi S4
-BMW M5
-Maserati 222
-Fiat Ritmo
-Kever uit 1959
Maar goed, gezellig was ‘t wel
Trouwens, het AW-forum is erg BX-minded (dankzij mij), wees niet bang om er ook eens te kijken
Tevens heb ik alweer een nieuw zuinigheidsrecord neergezet. 1 op 10,73! En dat met deze temperaturen, ik ben gematigd trots!
Halooo,
Hee Harm, dat zal leuk geweest zijn, sinds ik steeds vaker dit forum volg ben ik steeds minder op autoweek. Ik wist dus niks van die meeting. Maarrrrr. Perfect dat je onze BX vertegenwoordigd hebt. Zeker op een autoweek meeting hoort een icoon als de BX. Volgende keer parkeer ik mijn GTi naast die van jou. Dat brengt mij op het volgende. Let op mensen.
Binnenkort zullen op dit forum de allereerste foto’s staan van de (voorzover ik weet) allereerste Citroën BX GTi 8v mini-meeting ter wereld. Das toch speciaal niet? De BX is inderdaad een steeds vaker besproken object op autoweek mede door de duurtest-plannen. Hoe staat het daar trouwens mee?
Tot ziens allemaal
Harm, jammer dat ik er niet bij was,
Mijn zuinigheidsrecord is 10.66, dat betekent dus dat jij weer koploper bent , shit
Groet
Bas
BX GTi 8v ‘87
De AW-forumBX ligt even stil… ding krijgen we niet verzekerd, heel irritant!
Maarre Bas, ik zit al dagen te wachten op een lange mail van je.. zit ik zo m’n best te doen om veel tekst te typen…
oké komt ie aan dan hé
BX GTi 8v ‘87
Hey Harm,
Leuke foto’s, leuke BX, leuke CX, geweldig leuke Ritmo en schitterende Maserati. Al die Duitse deuken vind ik bagger….. als ik op die meeting zou zijn geweest had ik er geen seconde aandacht aan besteed.
Maar dat je dat volhoudt op dat AW-forum met al die germanofielen Echt niks voor mij :kots :kots
Doe mij maar het Citroën Forum waar niemand Duitse auto’s interessant vindt, hahaha
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
@wouter:
2CX’en, een XM en mijn BX.. toch geen slechte score leek me zo! Verder inderdaad een Rotmo en een Maserati.
De forummers zijn best citroen-minded hoor, door mijn campagne vindt iedereen er de BX een leuke auto
enne… een audi s4 met een v8 is best bijzonder, ook al geef je niks om duites auto’s
Owja, die XM zag ik pas later. Wel grappig dat je een campagne houdt voor de BX
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Harm schreef:De forummers zijn best citroën-minded hoor, door mijn campagne vindt iedereen er de BX een leuke auto
Haha, mijn vaders BX werd 5e in een verkiezing voor de lelijkste auto van het forum! Terecht natuurlijk, Top BX of niet
Maarreh… ik had wel wat meer auto’s verwacht. Heb er niet echt spijt van dat ik niet ben geweest. (Misschien eens van de zomer)
1 op 10,73 rijdt ik ook
GTI prijs hé
Rob GT schreef:Harm schreef:De forummers zijn best citroën-minded hoor, door mijn campagne vindt iedereen er de BX een leuke auto
Haha, mijn vaders BX werd 5e in een verkiezing voor de lelijkste auto van het forum! Terecht natuurlijk, Top BX of niet
Maarreh… ik had wel wat meer auto’s verwacht. Heb er niet echt spijt van dat ik niet ben geweest. (Misschien eens van de zomer)
1 op 10,73 rijdt ik ook
GTI prijs hé
Dan moet je je kleppen laten stellen, ik had nl. ook zo’n verbruik, en met kleppen stellen ging het verbruik een stuk naar benede
Dan moet je je kleppen laten stellen, ik had nl. ook zo’n verbruik, en met kleppen stellen ging het verbruik een stuk naar benede
En toch kom je met een GTi nooit veel beter uit hoor, gestelde kleppen of niet.