Ik heb de test nog niet gedaan daar ik nog op mn werk zit. Als ik straks thuiskom zal ik er eens 12V op zetten om te luisteren of hij klikt en misschien ook even hoever hij opengaat. Ik ben benieuwd hoeveel het allemaal nog gaat kosten aan deze auto.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
hij MOET dus HELEMAAL open en dicht gaan (niet half )
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Ik ga eens kijken vanavond Ik hoop maar dat het dit is….
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
wat ook een vaker voorkomend probleem is is een scheurtje in de slang tussen de LMM en het gasklephuis. daar gaat de motor ook heel slecht van lopen bij stationair toerental en bij het wegrijden. zeker als ie koud is.
schokken en stotteren.
misschien zou je daar ook eens naar kunnen kijken.
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Ik heb de SM nog niet getest, de oude eigenaar vertelde me dat met een beetje carburateurcleaner en wat schudden van de stappenmotor er veel vuil uit zou moeten komen.
De reden dat ik de SM nog niet getest heb is de volgende. Ik ben erachter dat het schokken en slecht lopen alleen gebeurt als ik de auto stationair warm laat lopen. Als ik gewoon start en meteen ga rijden is er niks aan de hand. Nu weet ik wel dat het warmlopen niet eens mag/slecht is voor de auto maar af en toe ben ik heeeeel lang bezig met het krabben
Dus voorlopig maar gewoon eerst krabben en dan gewoon meteen gaan rijden.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!