Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
die c5 service is zonder achterbank naar ik aanneem?
best wel een flink prijsverschil tussen met achterbank en zonder.. of zijn er nog meer verschillen ?
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
M&M schreef:Een verhoogd dak ... kan er nog meer troep in
koop dan meteen een busje…
Richard schreef:C5 Break Service
Is dat op grijs kenteken en zonder BPM? Gaat voor een particulier dus niet meer lukken.
Peugeot 404 cabriolet 1966
ZX 1.8i Furio Orga 5971, 258.116 km (verkocht)
Fiat Punto Evo 1.3 diesel 2010
Zien waar je geld naar toe gaat?
Ik ga voor die C5 Break service. Wel de versie met de dikste motor en een trekhaak (kan je es wat meer meenemen dan er in past ).
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ja gut, 25,000 euro en het moet nieuw zijn… hmmm… genoemde C4 en die C5 service (grijs kenteken, kan ook mooi op de zaak) enige echte opties. Busjes hebben geen HP… dus dat is maar niets . C4 valt daardoor eigenlijk ook al af… ja gut, er is maar een auto op de markt die kan. Die C5 break service is de enige optie die ik me dan nog kan verzinnen .
Als je vreemd gaat was dit eigenlijk de meeste pk’s die ik voor 25,000 euro kon vinden:
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 397
Geregistreerd: 19-01-2005
- C1 Ambiance
- 2CV AZAM6
Richard schreef:Wat dacht je van een C5 Break Service 110pk HDiF 16v
€ 21.595,03 excl. btw (€ 25.698,09 incl. btw
Mijn idee…. of als je geen laadruimte nodig hebt een C4 Berline 1.6/2.0 HDI
Totaal aantal Berichten: 129
Geregistreerd: 01-08-2003
- Méhari 6
- Méhari E-Mehari
- CX 22 TRS
- 2CV Transat
erik wijngaarden schreef:die c5 service is zonder achterbank naar ik aanneem?
best wel een flink prijsverschil tussen met achterbank en zonder.. of zijn er nog meer verschillen ?
De C5 Break Service wordt in Nederland aangepast, en is dus in principe op elke modelvariant mogelijk van Ligne Seduction, VTR tot 3.0 V6 Exclusive… De aanpassingen betreffen het verhoogde dak, de montage van een vlakke laadvloer, het plaatsen van een tussenschot (30 cm hoog) en het blinderen van achterzijruiten.
Dat subtiel verhoogde dak (voor de wet) valt mooi weg tussen de dakrails.
een comfortabeler ‘bedrijfsauto’ is er dankzij het Hydractive veersysteem denk ik niet te vinden
E-Mehari 2017
Mehari 1971
2CV6 Transat 1985
CX 22 TRS 1986
Je kunt ook proberen om een showroommodelletje oid van de C8 te vinden, waar net ff die financieel scherpe rand vanaf is en dus binnen je budget valt. Heb je én veel ruimte én een Citroen én dus geen leipe japanner en wat wil je eigenlijk nog meer.
Animal triste post coitum
Maarten Deen schreef:Richard schreef:C5 Break Service
Is dat op grijs kenteken en zonder BPM? Gaat voor een particulier dus niet meer lukken.
ja, maar het was een zakelijke wagen, toch?
toyota’s zijn veel betrouwbaarder dan hyundai’s (en vw’s), trouwens…
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Wist je trouwens dat het mogelijk is een gebruikte auto te leasen. Er zijn gespecialiseerde bedrijven die een oud barrel opknappen tot zo goed als nieuw en het daarna te lease aanbieden. Gevolg: (bijvoorbeeld) een als nieuw rijdende CX voor de prijs van een kleinere middenklasser en veel minder bijtelling (want ouder dan 15 jaar dus bijtelling over de dagwaarde).
Misschien toch nog eens met je baas praten?
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
het vereist omzichtige onderhandelingen om mijn baas ( even voor de duidelijkheid, ik werk samen met mijn schoonvader , alhoewel hij op dit moment nog 100% eigenaar is van de zaak, stap ik dit jaar ook financieel in en word dus mede-eigenaar )
Tsja, het laatste wat ik zou doen is een h200 kopen, zeker als het je eigen auto is en dus niet een bak van een ander. Behalve het belachelijke verbruik van die dingen zit de kwaliteit ook niet mee, En ik denk, zeker wanneer je iets voor jezelf koopt je wel iets wil waar je zonder zorgen ik kan rijden..
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik geloof dat men het er over eens is dat je geen bus moet kopen Erik. Wordt dus een C5 break service .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
sans-pareil schreef:Ik geloof dat men het er over eens is dat je geen bus moet kopen Erik. Wordt dus een C5 break service .
ja vinnik ook, een C5 break
maar Erik is toch pas getrouwd?? is het dan wel slim om een Service te kopen? je mag daar niemand op de achterbank (die er niet in zit) vervoeren.
waar laat-ie over een tijdje dan z’n maxicosi??
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
in de ds natuurlijk.. of in de peu 106 als ik en hekel krijg aan het evt kind hihihi. de extra auto is een werkbak.. dus
ik ga woensdag morgen even naar daf amsterdam met de baas, want de eigenaar van die toko is een neef van hem.. daar schijnen ze ook bedrijfsauto’s te doen. ben benieuwd waar ze mee aan komen zetten