Als ik het voor het zeggen had, een :
Citroen Berlingo 2.0 HDI Multispace Attraction
Met airco….en alles er op en eraan.
nieuwprijs : € 22.540
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
erik wijngaarden schreef:in de ds natuurlijk.. of in de peu 106 als ik en hekel krijg aan het evt kind hihihi. de extra auto is een werkbak.. dus
ik ga woensdag morgen even naar daf amsterdam met de baas, want de eigenaar van die toko is een neef van hem.. daar schijnen ze ook bedrijfsauto’s te doen. ben benieuwd waar ze mee aan komen zetten
Gut ja dat vertelde je over MSN… ik moet toch zeggen dat als het iets vaags is dat het toch minimaal zes aangedreven wielen moet hebben, en een laadbak van minimaal 5 meter lang en zo’n hydraulische kraan met een laadvermogen van minimaal 2.5ton. Kan je nog eens een gestrande forummer ophalen. En er kunnen vast ook bloemen in .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 129
- Méhari 6
- Méhari E-Mehari
- CX 22 TRS
- 2CV Transat
erik wijngaarden schreef:ik ga woensdag morgen even naar daf amsterdam met de baas, ... daar schijnen ze ook bedrijfsauto’s te doen. ben benieuwd waar ze mee aan komen zetten
Je kent de bestelwagens van Daf toch wel, dat zijn van die omgebouwde Leylands
E-Mehari 2017
Mehari 1971
2CV6 Transat 1985
CX 22 TRS 1986
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Bram schreef:Als ik het voor het zeggen had, een :
Citroen Berlingo 2.0 HDI Multispace Attraction
Met airco….en alles er op en eraan.
nieuwprijs : € 22.540
en die schijnt er ook in 4x4 te zijn, maar kan ff geen info vinden op de citrosite…
en dan niet in het blauw hoor!
M’n ouders hebben zo’n ding, een 1.6i 16v dan. Lijkt me best grappig in 4x4, zolang je niet verder dan een km of 20 per keer moet rijden… het wordt natuurlijk zo langzamerhand wat vermoeiend…. weer geen hp. Bijvoorbeeld als je in de alpen of pyreneeën woont en je moet elke dag de berg op en af ofzo.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Richard schreef:erik wijngaarden schreef:ik ga woensdag morgen even naar daf amsterdam met de baas, ... daar schijnen ze ook bedrijfsauto’s te doen. ben benieuwd waar ze mee aan komen zetten
Je kent de bestelwagens van Daf toch wel, dat zijn van die omgebouwde Leylands
Ummm… eerder andersom toch?
tegenwoordig zijn ze als merknaam ‘LDV’ op de markt.
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Blueduck schreef:Zo een hebben ze toen op discovery channel verherbouwd. Tis en blijft een lilluk ding!
Welnee. Die van mij was veel lilluker:
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
grappig ding
maar waarom hebben ze die busjes in verkorte versie verkocht?
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik ga gewoon door met mezelf hier belachelijk te maken….
ik heb vanmorgen eerst gereden in een hyundai H200 met alle opties.
dat ding is bere snel, ligt redelijk op de weg, is best stil remt een beetje vaag, maar als groot nadeel is dat de dubb cab nutteloos is vanwege het ontbreken van beenruimte achterin. nou is de hele cabine nogal krap. ik moest met mijn schamele 1.82 m de stoel helemaal achteruit zetten om enigsinds lekker te zitten. voor mijn gevoel mocht ie nog wel een klikkie verder achteruit. verder is het afwerkings niveau niet erg hoog. maar ja wat wil je voor dat geld? het loopt wel op zijn sloffies 170 km/h
daarna ben ik even bij de buren naar binnen gewipt.. renault. want ik wilde ook wel eens in zo’n traffic sturen. na heel verhaal van een erg leuke verkoper, gezellig slap gelul over auto’s, weer de proefrit.
zo’n renault is hele andere koek. wat een enorm fijn ding ! ik had een lange lage (l2h1) dci 140 das dus ook 140 pk met een 6 bak. is erg comfortabel, ligt prima op de weg, schakeld als door boter en ziet erg gewoon goed uit van binnen. daar zou ik best elke dag mee naar mijn werk en terug willen rijden. het liefst zou ik een automaat hebben, maar die worden pas vanaf mei uitgeleverd. jammer dat citroen niet zulke fijne busjes maakt. als ik het financieel ook rond heb, ga ik voor een renault traffic dci 140 denk ik.
Maar, Erik, dat kan helemaal niet, we hebben toch allemaal overtuigend bewezen dat het een C5 break service moet worden ?
In elk geval toch een pak van mijn hart dat de Hyundai is afgevallen… wat een &^&%$*^%& dingen .
sans-pareil schreef:Maar, Erik, dat kan helemaal niet, we hebben toch allemaal overtuigend bewezen dat het een C5 break service moet worden ?
In elk geval toch een pak van mijn hart dat de Hyundai is afgevallen… wat een &^&%$*^%& dingen .
En daar sluit ik me volledig bij aan…Waarschijnlijk is de traffic niet duurder dan dezelfde auto van slopel of nixxan..dus dat hoef je ook niet meer uit te zoeken denk ik.
.
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- ID/DS D-Super
:cheer4 :cheer1 :cheer2 :fijnsturen
Hmmm, zou ie het nou gewoon gedaan hebben, al onze goede adviezen ten spijt?
- ID/DS D-Super
ik zag net dat ze ook hp vering als optie hebben bij renault…
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
erik wijngaarden schreef:
:cheer4 :cheer1 :cheer2 :fijnsturen
Dat is toch zo’n Opel Vivaro?