Ik heb een vraagje. Hoe krijg je de zitting van de achterbank eruit? Ik zie het niet. Kan iemand me helpen?
Groeten Henk
slijptol?
beter langharig als kortzichtig
onder de bank zit een plastic kapje die er af halen en dan zie je wat bouten
citroenc2 schreef:onder de bank zit een plastic kapje die er af halen en dan zie je wat bouten
Bedoel je onder de zitting zelf? Of bij het scharnier zelf?
bij het scharnier zelf? als ik het goed heb is al meer dan 2 jaar geleden
Ik heb geen bouten gezien, alleen een scharnier met een pen erdoor. Erachter zit een rubber blokje.
als je dat rubber blokje weg haalt en dan die pen er uit wat gebeurdt er dan
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
bank naar voren kantelen, rubber blokjes eruit halen en je haalt zo de bank eruit.
De rugleuning zit met 2 bouten op elk scharnierpunt vast. De zijstukken zitten met 1 bout vast die onder het speakerrooster zit. als je die los hebt, dan moet je het stuk omhoog drukken
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Willem schreef:bank naar voren kantelen, rubber blokjes eruit halen en je haalt zo de bank eruit.
De rugleuning zit met 2 bouten op elk scharnierpunt vast. De zijstukken zitten met 1 bout vast die onder het speakerrooster zit. als je die los hebt, dan moet je het stuk omhoog drukken
Inderdaad, na goed kijken heb ik ze er ook zo uit gekregen. De zijstukken zitten onderaan ook nog vast met een plastic dop, als je hem een beetje opzij drukt zie je hem zitten, die kun je er zo afdrukken met een schroevendraaier.
Nu heb ik nog een ander probleem, het aansluiten van de elektrische stoeverstelling. Zal er een nieuw onderwerp voor maken.
Willem schreef:bank naar voren kantelen, rubber blokjes eruit halen en je haalt zo de bank eruit.
Inderdaad, na goed kijken heb ik ze er ook zo uit gekregen. De zijstukken zitten onderaan ook nog vast met een plastic dop, als je hem een beetje opzij drukt zie je hem zitten, die kun je er zo afdrukken met een schroevendraaier.
Nu heb ik nog een ander probleem, het aansluiten van de elektrische stoelverstelling. Zal er een nieuw onderwerp voor maken.