Weet iemand welke aansluitingen waarvoor zijn aan de onderzijde van de stoel? Het gaat om een Y4 waar ik een lederen interieur in wil bouwen. Ik heb een witte stekker onder de asbak, met een blauwe draad ( +12V) en een dunne groene ( +12V). Ook zitten er nog een gele en een dunne blauwe draad waar ik niks op meet.
Onder de stoel zit een bruine stekker met 6 groene draden ( 1 dikke, drie iets minder dik en 2 dunne) en een gele draad.
Aan de originele bedrading kan ik nergens krijgen. Het is ook anders dan bij een Y3.
Als ik maar weet waar ik op de stoel + en - aan moet sluiten ben ik geholpen.
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Vreemd, de stoel hoor je met een 2 polige stekker aan te sluiten, ik denk dat je of een stoel met stoelverwarming hebt, of je hebt een stekker van de verstelling te pakken hebt.
Bij de stoel moet je even kijken hoe de draden lopen, als ze naar een knop lopen heb je de 12v draad van de verstelling te pakken.
De dikke blauwe heb je nodig en de dikke gele.
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Ik heb inderdaad met stoelverwarming en zijairbags. Ik kies ervoor om ze beide niet te gebruiken ( de airbag blijf ik vanaf en de stoelverwarming kan later nog wel eens) De groene draden zeggen je niks? Wat doet de dikke gele draad?
Re: Aansluiten elektrische stoelverstelling
Henkhme schreef:Weet iemand welke aansluitingen waarvoor zijn aan de onderzijde van de stoel? Het gaat om een Y4 waar ik een lederen interieur in wil bouwen. Ik heb een witte stekker onder de asbak, met een blauwe draad ( +12V) en een dunne groene ( +12V). Ook zitten er nog een gele en een dunne blauwe draad waar ik niks op meet.
Onder de stoel zit een bruine stekker met 6 groene draden ( 1 dikke, drie iets minder dik en 2 dunne) en een gele draad.
Aan de originele bedrading kan ik nergens krijgen. Het is ook anders dan bij een Y3.
Als ik maar weet waar ik op de stoel + en - aan moet sluiten ben ik geholpen.
Ik heb een Y3 dus je zal hier niet veel aan hebben maar bij mij zit er onder de stoel een witte stekker met een dikke grijze, een dikke l’blauwe en een dunne groene draad. Bij mij is alles verstelbaar maar geen verwarming. Suc6
Mocht er nog iemand schakelaars hebben voor de stoeverwarming, dan hou ik me “warm” aanbevolen!