en dan nu een 1.9d…hoezo 2 uiterste?
Was toen 18…. Ben nu 21 jaar verder….
Weefje schreef:Is dit dezelfde Sohail waarbij ik gisteren in zo’n Japanse hoerensloep zat?
Hee hee, een beetje respect voor de leenauto die me afgelopen 2 weken van A naar B heeft gebracht
Ik heb de afgelopen 2 weken dan ook geen enkele opmerking tegen mijn broertje gemaakt over zijn “Japans Koekblik”, de kans dat hij ons uitlacht is veel te groot ops:
Snel is dat bakkie wel, maar ik heb toch liever comfortMet de ZX reed ik altijd rustig en de Xsara en 306 heb ik met een wilde/snelle rijstijl ook de 2 ton gehaald, de koppelingsplaten hebben nooit de neiging gehad om te gaan protesteren.
Wat heb jij 2X een Toyota gehad? Gisteren was het nog één
Voor dit soort openbaringen lijkt het mij het beste dat we een topic openen waar je je zonden kan opbiechten en berouw tonen(Digitale Biechtstoel?) zonder dat je een ban krijgt
Wat heb jij 2X een Toyota gehad? Gisteren was het nog één
Een Carina en een Corolla…. ops:
(Ben blij dat ik niet heb verteld dat ik een Kadett en een Ascona heb gehad… Over die Golf maar niet te spreken)
Mooi om te lezen dat je er uit bent gekomen. Heb morgen een vrije dag, dus ik had je nog uit de brand kunnen helpen wink
Zaterdag zal ik je Xantia bewonderen!
Ik (wij) reken(en) er op dat je morgen wel even een verslagje schrijft hoe de terugrit van Groningen naar Rotterdam verliep hè, Sohail ?
Ik zal hem Zaterdag helaas niet zien
Bram schreef:Ik (wij) reken(en) er op dat je morgen wel even een verslagje schrijft hoe de terugrit van Groningen naar Rotterdam verliep hè, Sohail ?
Uiteraard zal ik hier een bericht posten met een verslag van de terugrit
@Rene, heb je je vrouw niet kunnen ompraten?
Ik zou bijna gaan roepen, “Ooh wat is het toch fijn om vrijgezel te zijn”
Er zitten twee dingen tegen….
Ik MOET zaterdagochtend met mijn jongste zwemmen want ze gaat voor haar a-diploma, das gewoon belangrijker.
Ik had afgesproken als ik daar om 11:00 klaar zou zijn dan zou ik als een raket naar Borcudinges blazen…..
Alles klaar zou je denken! trrrrrrrrrrrrrrrring telefoon….hoi, René...ik bel even om door te geven dat de halve finale zaterdagmiddag is…...hoezo je kan niet….de finale dagen kan je niet opgeven als verhindering…...citrowat??? Ik had gehoopt dat ik zondag pas moest, waar ik mee begin maak ik af! en ik laat mijn maat natuurlijk niet zitten….
De halve finale van wat eigenlijk, nu word het interessant
René van Maren schreef:
Ok, ik lees het net ook op het BBQ gedeelte.
Ben net thuis, heb de Xantia opgehaald in Groningen.
Jaap Koster heeft goed en eerlijk werk verricht, wat mij betreft geen verkeerde dingen meer over hem of zijn bedrijf. We hebben elkaar netjes de hand geschud en stellen ons tevreden dat het zo goed opgelost is.
Motor snort prima, koppelingsplaten zijn van de oude motor overgezet, die waren nieuw. Spanrol van de oude motor is ook overgezet, deze was ook vrij nieuw. Kapotte interrieurlampjes heeft hij ook stiekum vervangen merk ik net, de CV hapert niet meer, dat heeft hij dus ook ongevraagd gemaakt, super!!
Kleine dingetjes blijven, heb last van windgeruis op de snelweg, het komt ergens onder het dashbord vandaan, net of de fan staat te draaien, ik denk dat het aan de raamrubbers ligt :
Verder heb ik last van het motorgebrom bij stilstaan met draaiende motor, ik weet niet of dit hoort bij een Xantia? Had het met de vorige motor niet, maar goed dit zijn kleine dingetjes die ik zelf ga oplossen.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gefelciteerd. Einelijk de wagen op je oprit, met niet veel meer dan standaard citroen gebrekjes . Mooi nieuws!
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Een pluim voor Jaap!
Super!
Nou, ik ben benieuwd morgen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI