Ik ben sinds anderhalve week de trotse bezitter van een BX Chic Millesime. Hij rijdt heerlijk, echter, ik wil mijn BX verwennen met een grote beurt.
a) Kent iemand een adresje (liefst in ZuidHolland) - niet te duur wel goed ?
b) Zou iemand een inschatting kunnen geven van gangbare tarieven voor een grondige grote BX-beurt ?
Dank voor uw reacties !
Gijs
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Van Bemmelen vlakbij de Makro, naast de broodfabriek en station Delft-zuid
http://www.garagevanbemmelen.nl
015-2623862
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Dank voor de reactie!
Re: Wie geeft mijn BX een grote beurt ?
gijscop schreef:Ik ben sinds anderhalve week de trotse bezitter van een BX Chic Millesime. Hij rijdt heerlijk, echter, ik wil mijn BX verwennen met een grote beurt.
a) Kent iemand een adresje (liefst in ZuidHolland) - niet te duur wel goed ?
b) Zou iemand een inschatting kunnen geven van gangbare tarieven voor een grondige grote BX-beurt ?
Dank voor uw reacties !
Gijs Coppens Delft
Prijs van zo’n beurt is niets over te zeggen met autoos van deze leeftijd.
Ergens tussen de 200 en 2000 euro zou ik zo schatten….
Als je zo’n auto goed kent is het altijd makkelijker er dik in te investeren onder het mom dat je weet wat je er aan hebt.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:
Als je zo’n auto goed kent is het altijd makkelijker er dik in te investeren onder het mom dat je weet wat je er aan hebt.
Da’s altijd het dilemma.
Investeren en dan weten wat je er aan hebt, of iets anders terugkopen en niet weten wat je er aan hebt, of wat er aan zit te komen?
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
karel schreef:...Als je zo’n auto goed kent is het altijd makkelijker er dik in te investeren onder het mom dat je weet wat je er aan hebt.
Ben ik het helemaal mee eens! Temeer omdat ik er toch altijd een brok van in de keel krijg als ik een auto naar de sloop moet brengen. Begin met een goede auto, en hou ‘m netjes bij, dan valt het over het algemeen best mee. De reparatiekosten overtreffen de dagwaarde van een BX toch al vrij snel, maar daarmee is de kans dat je een wrak koopt natuurlijk ook steeds groter. Je moet ook wel een beetje gek zijn (ikke dus) om flinke reparaties aan een oude auto te laten verrichten….