Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Om toch telkens weer verzekerd te zijn dat de goede sfeer hier bewaakt word, is er een sfeer manager aangestelt. dus als je iets leest wat de goede sfeer aan zou kunnen tasten kun je de sfeer manager er op aan spreken.
deze sfeer manager opereerd ook binnen de voor normale gebruikers gesloten forums waarin de moderators werken, dus ook daar zijn we vanaf heden verzekerd van een goede sfeer.
ewwie is de dame die deze functie geheel vrijwillig op zich genomen heeft en wellicht wil ze hier ook nog iets over haarzelf kwijt.
overigens verwachten we niet dat ewwie iets te doen krijgt.
————————————————————————————————————————————-
Ewwie aan het woord….
Oké, ik ben dus EWWIE… de trotse eigenaar van op dit moment een AX.. (als het aan ERWT ligt wordt de AX binnenkort ingeruild voor een BX Chic).
Ik ben dus aangesteld als sfeer manager, nou een mooiere functie kan ik me bijna niet voorstellen bij dit forum. Ik hoop eigenlijk dat ik nooit in actie komen hier, maar mocht er iets zijn wat ten koste gaat van de goede sfeer hier dan hoor ik dat graag!
Wat leuk!
Veel succes en slaperige uurtjes met je nieuwe baantje Ewwie!
met deze sfeer hier zal ze wel werkloos blijven…
hoe kom je erop erik….
Ze kan beter met bier rondgaan
bevorderd de sfeer ook nog…
maar na teveel bier…...
Tom Duckpower schreef:bevorderd de sfeer ook nog…
maar na teveel bier…...
Misschien dat ik na TEVEEL bier des te harder in actie moet komen….
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
dus als ik iemand uitscheld, krijg ik U ( ) op mn dak?
zo ja, lang leve meel en PB…
niet dat ik iemand ga uitschelden, citrofielen zijn vredige mensies
Re: Sfeer Manager
ewwie schreef:Oké, ik ben dus EWWIE… de trotse eigenaar van op dit moment een AX.. (als het aan ERWT ligt wordt de AX binnenkort ingeruild voor een BX Chic).
Word je dan ook vriendjes met je BX Chic?
Groets Sam
Tom Duckpower schreef:dus als ik iemand uitscheld, krijg ik U ( ) op mn dak?
zo ja, lang leve meel en PB…niet dat ik iemand ga uitschelden, citrofielen zijn vredige mensies
Haha, U…Ik ben nog niet echt oud te noemen hoop ik.. haha 22 is mn leeftijd!
SAMBXSPORT schreef:ewwie schreef:Oké, ik ben dus EWWIE… de trotse eigenaar van op dit moment een AX.. (als het aan ERWT ligt wordt de AX binnenkort ingeruild voor een BX Chic).
Word je dan ook vriendjes met je BX Chic?
Groets Sam
Ik zal denk ik niet zulke goede vriendjes worden met de BX, want de AX was toch echt wel mijn 1e eigen auto en heb dr heel wat 10.000-den kilometers ingereden met heel plezier..
Maar ik denk dat ik ook wel vriendjes van worden met de BX… als we die ooit krijgen..
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
een kliklijncooordinatrice, altijd handig
[onbeleefd mode] Je moet natuurlijk wel eerst even naar het smoelenboek [/onbeleefd mode]
ewwie schreef:Maar ik denk dat ik ook wel vriendjes van worden met de BX… als we die ooit krijgen..
Tsja….. :48
René van Maren schreef:[onbeleefd mode] Je moet natuurlijk wel eerst even naar het smoelenboek [/onbeleefd mode]
Hoort dat nog bij de selectie periode? Haha.. ik ben toch al aangenomen
Maar ik zal binnenkort even een mooie foto opzoeken..
Thanks! voor het sfeertje
Succes in je nieuwe functie. Word dit nu ook zo’n soort van bureaucratisch forum waar straks alleen maar managers rondzwerven????
Bas (Product Manager)
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat