Als de auto’s stilstaan koelt de radiateur niet erg, vandaar dat ze koud water op de radiateurs spuiten. Op die manier koelt de radiateur alsnog. Bovendien, Koud water op de radiateur bevorderd ook de koeling tijdens het rijden…het staat de warmte af…
Maarre sprintjes op de meeting?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Als de auto’s stilstaan koelt de radiateur niet erg, vandaar dat ze koud water op de radiateurs spuiten. Op die manier koelt de radiateur alsnog. Bovendien, Koud water op de radiateur bevorderd ook de koeling tijdens het rijden…het staat de warmte af…
Lijkt me niet verstandig he ! Straatracen is keihard verboden !
Simpele Ziel schreef:Maarre sprintjes op de meeting?
Oh? dan neem ik de Toyota mee
Bram schreef:ZX1.4i schreef:Ik neem ook een verbandtrommel mee, daar zit ook brandzalf in als het goed is.
Wie neemt er allemaal een GSM mee om 112 te kunnen bellen
En staat de brandweer van Borculo ook gereed ?
Je gelooft het niet : als ik goed ben geinformeerd heeft Borculo een brandweermuseum !!
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
XTR schreef:Bram schreef:ZX1.4i schreef:Ik neem ook een verbandtrommel mee, daar zit ook brandzalf in als het goed is.
Je gelooft het niet : als ik goed ben geinformeerd heeft Borculo een brandweermuseum !!
en een vrijwillige brandweer…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
BBQ-Vlees bestelling is geplaatst bij de slager.
Aardappel en Party salades van de AH heb ik ook ingeslagen.
Keukenrollen om de vieze handjes af te vegen.
Neemt iemand ook van dat gereedschap mee om het vlees op de BBQ te leggen/draaien, ik heb niet zoveel zin om de brandzalf in mijn EHBO doos aan te gaan spreken.
Mensen dit gaat een vreet-meeting worden
ZX1.4i schreef:
Neemt iemand ook van dat gereedschap mee om het vlees op de BBQ te leggen/draaien,
Schroevendraaiers, plamuurmessen, stukken spatbord… Altijd wel iets te vinden.
Simpele Ziel schreef:XTR schreef:Bram schreef:ZX1.4i schreef:Ik neem ook een verbandtrommel mee, daar zit ook brandzalf in als het goed is.
en een vrijwillige brandweer…
En die doen het altijd erg goed op zaterdagavond.
MB
Simpele Ziel schreef:Als de auto’s stilstaan koelt de radiateur niet erg, vandaar dat ze koud water op de radiateurs spuiten. Op die manier koelt de radiateur alsnog. Bovendien, Koud water op de radiateur bevorderd ook de koeling tijdens het rijden…het staat de warmte af…
Ik ben lid van Midlands streetracing dus dat zou maar zo kunnen
De Salades. (Zijn nu maar 3 bakjes over, mijn broertjes hebben een bak weggewerkt toen ik even niet aan het opletten was)
De standaard kruiden:
De oosterse/indische kruiden.
De “finishing touch”, een klein beetje vers gemalen zwarte peper uit deze originele Peugeot Pepermolen
Ik kan best nog iets anders meebrengen dan alleen maar “oh zo lekkere - knoflooksaus”, weet niet of er nog bepaalde wensen zijn?
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
Ik heb twee mobieltjes, een niet al te grote barbecue en kan nog het een en ander mee nemen. Iemand suggesties?
Jeroen van Tol
http://www.beesnstuff.nl
Tot morgen ochtend 7.55 kunnen jullie posten wat er nog in allerijl aangeschaft moet worden in de super…ik ga morgen ochtend nog even last minute shoppen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Is het misschien een idee om van elk startpunt een telefoonnummer uit te wisselen met iemand uit Borculo?
Als er een pechgeval of iets anders, dan kan er gebeld worden en evt. hulp verstuurd worden.
We gaan er natuurlijk van uit dat het niet nodig is, maar met 50+ auto’s waarvan een groot deel (semi)oldtimer is, is de kans natuurlijk aanwezig.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Het zijn ctiroens, er gaat er minimaal een stuk .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!