Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Nou kan ik 3 berichten verwijderen, maar ik doe het niet
Dus, wie neemt wat mee en wat heeft Banshee777 tot nu toe geregeld ?
@Banshee777: ik bedoel dus niet te zeggen dat jij alles moet regelen ofzo, maar als daar bijvoorbeeld al een vrachtwagen vol houtskool staat, hoeven wij dat niet meer te regelen.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
die staat naast die vrachtwagen vol met ( biologisch ) vlees
Misschien maar de slager(s) plunderen in Borculo?
Of nemen mensen ook koelboxen e.d. mee voor evt. vlees?
Lijkt me verstandiger om ” bederfelijk” waar ter plaatse te regelen?
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
mag er daar eigenlijk wel zomaar gebarbecued worden?
rocco schreef:mag er daar eigenlijk wel zomaar gebarbecued worden?
Mwa duurt en tijd voordat een vw weer uit is hoor!
en anders nemen we de eerste de beste opel om het vuur aan te houden
citrocitrus schreef:Misschien maar de slager(s) plunderen in Borculo?
Of nemen mensen ook koelboxen e.d. mee voor evt. vlees?Lijkt me verstandiger om ” bederfelijk” waar ter plaatse te regelen?
Ik neem een koelbox mee met vlees, in de koelbox doe ik dan van die ijselemente en/of klontjes, dan blijft het lekker lang koel.
De dag ervoor marineer ik de boel zodat de kruiden goed in kunnen trekken, maar niet te pittig iedereen moet het kunnen (vr)eten.
Ik zal de plaatselijke slager vragen of hij in ruil voor een foto van zijn winkel op het forum korting wil geven voor een wat “grotere” bestelling.
Dat word dan gewoon een foto in het foto-topic dat geopend word na de meeting.
Ik neem enkel kipsate en kippepootjes mee en misschien wil mijn moeder nog wat andere exotische hapjes klaarmaken.
Wie neemt er mee:
BBQ toestel + toebehoren
Sausjes
Franse stokbrood (Lokaal kopen?)
Tafeltjes
Plastic borden, messen, vorken, etc.
Ik denk dat we vlees e.d. het beste centraal in kunnen kopen. Zit je ook niet met geklooi dat het bederft. Minder bederfelijke waar zelf meenemen.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Tom Duckpower schreef:en anders nemen we de eerste de beste opel om het vuur aan te houden
AUTO UITGEBRAND (‘s-Hertogenbosch)
Afgelopen nacht is aan de Bruistensingel in ‘s-Hertogenbosch een Opel Kadett in brand gestoken. De auto is de avond er voor elders in ‘s-Hertogenbosch gestolen.
En waar was u op Woensdag 24 Februari, een meeting gehad in ‘s-Hertogenbosch toevallig???
Hoe laat is het eigenlijk de bedoeling om te gaan beginnen met BBQen?
Niet te laat als het aan mij ligt, voor mij en de vele andere uit deze hoek van de Randstad is het toch bijna 2 uur terug rijden.
Ik heb hier nog een redelijk grote barbieknoei staan. Zal ik die dan maar achterin de XM mieteren of regelt er iemand anders een slOpeltje (met een schuifdak waar het rooster op kan worden geplaatst) ? Eventueel is een Ford Fiasco ook nog wel “doenbaar”.
Wij nemen iig mee 1 of 2 bbq’s en 100 plastic drinkbekers van ong. 0.5liter met deksel en rietjes
Verder is het misschien handig om 1maal ter plaatsen iets te gaan halen, moeten we wel even iemand in die regio heeel snel aanspreken of we wat kunnen krijgen. Maar dat zou ook beteken dat iemand(of meerdere personen) tijdelijk niet op de meet aanwezig kunnen zijn.. Wat er ook gebeurt, dit moet heel snel geregeld worden…drank etc. kan de dag ervoor ook nog…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Daffodil31LE schreef:Ik heb hier nog een redelijk grote barbieknoei staan. Zal ik die dan maar achterin de XM mieteren of regelt er iemand anders een slOpeltje (met een schuifdak waar het rooster op kan worden geplaatst) ? Eventueel is een Ford Fiasco ook nog wel “doenbaar”.
Waar is de eerste de beste sloop in de omgeving borculo? dat we dan even een oud gesloopt karkas ophalen en die als bbq gebruiken…(let wel, ik bedoel het bloedserieus)
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
...en dan dacht ik dat ik erg was…