9 van de 12
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

Welke optie’s heeft de BX zoal gehad ??
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 13 mei 2005 03:28 PM
  [ # 121 ]

Overigens een vraagje, wie heeft net als ik een originele middenarmsteun en electrische ramen achter? Ik heb open/dicht knopjes naar de middelste 2 vakjes gezet zodat ik erbij kan met de armsteun naar beneden want op de originele plek kom ik er niet bij. Nog meer mensen die dit zo ‘gemod’ heben?

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 13 mei 2005 04:04 PM
  [ # 122 ]

Ik had ze inderdaad in m’n vorige BX ook daar gezet, dan kun je er achterlangs wel bij.
In mijn huidige BX kwam ik rare dingen tegen:
-2 originele gaatjes voor de bevestiging van een armsteun
-2 grote rechthoekige gaten in het achterste, schuine deel van de middentunnel

Toen ik m’n armsteun had gemonteerd viel alles in elkaar… De raamschakelaars pasten precies in die 2 grote rechthoekige gaten. En eigenlijk zitten ze daar best aardig!

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 13 mei 2005 09:48 PM
  [ # 123 ]
T(h)ijs schreef:

Overigens een vraagje, wie heeft net als ik een originele middenarmsteun en electrische ramen achter? Ik heb open/dicht knopjes naar de middelste 2 vakjes gezet zodat ik erbij kan met de armsteun naar beneden want op de originele plek kom ik er niet bij. Nog meer mensen die dit zo ‘gemod’ heben?

Ik heb ze bij mijn TZI ook in ‘t midden gezet, anders kan je er inderdaad niet meer bij en moet je elke keer als je iets met de achterramen wil doen de armsteun wegklappen.. Wel lekker he, zo’n armsteun!! (of die schakelaars bij een bx met armsteun die door de dealer is gemonteerd ook daar zitten?—> Ik weet ‘t niet, kan toch bijna niet anders!?)

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 13 mei 2005 10:17 PM
  [ # 124 ]
voge schreef:
T(h)ijs schreef:

Ik heb ze bij mijn TZI ook in ‘t midden gezet, anders kan je er inderdaad niet meer bij en moet je elke keer als je iets met de achterramen wil doen de armsteun wegklappen.. Wel lekker he, zo’n armsteun!! (of die schakelaars bij een bx met armsteun die door de dealer is gemonteerd ook daar zitten?—> Ik weet ‘t niet, kan toch bijna niet anders!?)

Er is volgens mij maar 1 manier om een armsteun te monteren…  Rolling Eyes

Ik ben ook erg blij met m’n armsteun: het rijdt heeeerlijk Cool  Cool

Gelukkig heb ik geen electrische ramen, dus geen reden om de middenarmsteun omhoog te moeten doen.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 14 mei 2005 01:26 AM
  [ # 125 ]

Ik vond in de achterbak van deze TZD-turbo…..een set originele kunstof (dus hard) Spatlappen (met de naam Citroen erop).....in een eveneens originele Citroen verpakking. Cool
Heeft de man er dus nooit onder gezet….en ik doe dat ook niet.

Dus wie daar interesse voor heeft, mag ze zo hebben…..WEL afhalen uiteraard. Smile

En ik zoek (weer Crying or Very sad ) een GTI stuur….dus wie mij daar aan kan helpen….b.v.d. Wink

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 14 mei 2005 02:09 AM
  [ # 126 ]
Bram schreef:

En ik zoek (weer Crying or Very sad ) een GTI stuur….dus wie mij daar aan kan helpen….b.v.d. Wink

Op citromobile hing er een… Heb er nog spijt van dat ‘k dat stuur heb laten hangen.. ‘t stuur in de tzd is niet zo mooi meer…

Profiel  

Jeroen28
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 322

- Xsara Break
Gepost: 14 mei 2005 02:29 AM
  [ # 127 ]
Bram schreef:

Ik vond in de achterbak van deze TZD-turbo…..een set originele kunstof (dus hard) Spatlappen (met de naam Citroen erop).....in een eveneens originele Citroen verpakking. Cool

Dus wie daar interesse voor heeft, mag ze zo hebben…..WEL afhalen uiteraard. Smile

T(h)ijs was er naar op zoek voor zijn 16V meen ik..
die spatlappen

xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten

Gepost: 14 mei 2005 02:20 PM
  [ # 128 ]
Bram schreef:

Ow bram die had ik graag onder de 16 soupapes! Ruilen tegen een lekkere limburgse vlaai?

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 14 mei 2005 02:41 PM
  [ # 129 ]

Dat stuur op de CitroMobile heb ik zien hangen, maar echt mooi was ‘t volgens mij niet. Redelijk versleten en ze hadden het afdekklepje ondersteboven erin gedaan.

Overigens heb ik nog zo’n stuur liggen, een hele nette met zwart embleem. Maar die mag ik niet wegdoen van Mark Smile

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 14 mei 2005 04:36 PM
  [ # 130 ]
Harm schreef:

Dat stuur op de CitroMobile heb ik zien hangen, maar echt mooi was ‘t volgens mij niet. Redelijk versleten en ze hadden het afdekklepje ondersteboven erin gedaan.

Het was inderdaad niet zo’n net stuur.. Je zag dat er al de nodige kilometers mee gereden was en ‘t klepje zat er inderdaad ondersteboven in.. ‘t was echter nog wel mooi zwart. Mijn stuur is een beetje vaal in ‘t midden, dat is niet echt mooi..

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 14 mei 2005 05:29 PM
  [ # 131 ]
T(h)ijs schreef:

Ow bram die had ik graag onder de 16 soupapes!

Ruilen tegen een lekkere limburgse vlaai?

Ik lust geen Vlaai Laughing

Maar je mag ze hebben hoor (voor niks)...zie maar wanneer je ze kunt ophalen. Wink

Ik zal er even een foto van maken….en hier plaatsen.

Het zakje met de bevestigings-spullen zit er ook bij zoals je ziet. Wink

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten

Gepost: 14 mei 2005 07:28 PM
  [ # 132 ]

Al die hollanders zijn gek, geen vlaai lusten Wink

Ik laat je nog even weten wanneer ik langskom daarvoor want het is 220km per auto of 3 uur met de trein Smile PM ik je over.

Alvast bedankt in ieder geval!

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 14 mei 2005 09:18 PM
  [ # 133 ]

Ik heb ook 2 mooie Gti 16v/chic stuurtjes, maar doe deze ook niet weg.  Very Happy

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 14 mei 2005 09:21 PM
  [ # 134 ]

heb wel een mooi zwart 1 spaak stuurtje liggen.. en die MAG weg Razz

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

karel
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 14 mei 2005 11:05 PM
  [ # 135 ]
WYD schreef:

Ik heb ook 2 mooie Gti 16v/chic stuurtjes, maar doe deze ook niet weg.  Very Happy

Wees daar zuinig op want veel sturen verkruimelen toch wel in de loop der jaren; over een paar jaar je auto weg moeten doen omdat je geen lekker stuur meer hebt is toch wel erg beroerd he?

Ich bin ein Breaker

Profiel  

9 van de 12
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook