Inlogproblemen!
Thrillseekah
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 186

- Xsara 1.9 TD Prestige Break
Gepost: 23 maart 2005 11:51 PM

Sinds het forum vernieuwd is heb ik al inlogproblemen!

8 van de 10 keer kan ik niet in 1 keer inloggen. Ik tik dan mijn grbruikersnaam en wachtwoord, geef een enter.. en dan zie ik weer de 2 lege vakjes… Dan doe ik het dus nog een keer en de 2e keer lukt het altijd!! Maarrrr nu het probleem… dan zijn alle nieuwe en ongelezen antwoorden dus weg….. En dat vind ik toch vrij vervelend..

Meer mensen met dit probleem, en hoe is dit op te lossen??

Profiel  

citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 315

Gepost: 23 maart 2005 11:55 PM
  [ # 1 ]

Re: Inlogproblemen!

Thrillseekah schreef:

Sinds het forum vernieuwd is heb ik al inlogproblemen!

8 van de 10 keer kan ik niet in 1 keer inloggen. Ik tik dan mijn grbruikersnaam en wachtwoord, geef een enter.. en dan zie ik weer de 2 lege vakjes… Dan doe ik het dus nog een keer en de 2e keer lukt het altijd!! Maarrrr nu het probleem… dan zijn alle nieuwe en ongelezen antwoorden dus weg….. En dat vind ik toch vrij vervelend..

Meer mensen met dit probleem, en hoe is dit op te lossen??

Tab gebruiken ipv Enter?
Heb zelf dit probleem niet..

How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…

Profiel  

Thrillseekah
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 23 maart 2005 11:57 PM
  [ # 2 ]

zal er proberen de volgende keer aan te denken…

Thnx

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 23 maart 2005 11:57 PM
  [ # 3 ]

ik heb het ook niet…  ik ken het wel want op een ander forum van een niet nader te noemen frans merk heb ik dit probleem wel.. geen idee waar het aan ligt..

nog meer ervaringen hiermee?

welke browser gebruik je ?

Profiel  

Thrillseekah
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 23 maart 2005 11:59 PM
  [ # 4 ]

Internet Explorer….. Welke precies weet ik niet Rolling Eyes

Kom ook met grote regelmaat op het citrosport forum en daar heb ik het dus niet!

Profiel  

NoisemakeR
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

Gepost: 24 maart 2005 12:04 AM
  [ # 5 ]

Ik heb ook problemen ermee dat alle berichten als gelezen gemarkeerd staan. Dit werkt bij mij:
Klik op Forum, klik dan op registreer en klik dan op log in om je prive berichten te bekijken. Die link staat dan in het rijtje wat onder de menu balk verschijnt. En log jezelf dan in. En dan zie ik wel welke berichten er nieuw zijn.

Mischien helpt dit ook bij jou!

Mvg Joost

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 24 maart 2005 12:05 AM
  [ # 6 ]

zet m eens op automatisch inloggen….

heb ik ook, en nergens last van dan (IE 6.0)

Profiel  

Thrillseekah
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 24 maart 2005 12:22 AM
  [ # 7 ]

Zo heel actief ben ik hier niet.. Maar kijk toch regelmatig. maar dan heb ik tussendoor de pc al wel een keer gecleand, dus helpt op automatisch inloggen zetten niet echt!

Ga die andere tip ook ff proberen….

Profiel  

Thrillseekah
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 24 maart 2005 06:50 PM
  [ # 8 ]
NoisemakeR schreef:

Ik heb ook problemen ermee dat alle berichten als gelezen gemarkeerd staan. Dit werkt bij mij:
Klik op Forum, klik dan op registreer en klik dan op log in om je prive berichten te bekijken. Die link staat dan in het rijtje wat onder de menu balk verschijnt. En log jezelf dan in. En dan zie ik wel welke berichten er nieuw zijn.

Mischien helpt dit ook bij jou!

Mvg Joost

Bovenstaande werkt dus niet… heb het net geprobeerd Evil or Very Mad

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 24 maart 2005 08:45 PM
  [ # 9 ]

Het lijkt mij (bijna) duidelijk dat het een probleem is op jouw PC. Om de werkelijke oorzaak te zoeken is natuurlijk erg moeilijk. Heb je al eens je temp. internet files + cookies weggepleurt? Soms lost dat ook de meest vreemde problemen op.

Iets wat het probleem niet oplost maar zeker wel omzeilt is het installeren van een alternatieve browser. Bijvoorbeeld Mozilla Firefox. Een zeer stabiele browser die steeds populairder aan het worden is.

Succes!

Profiel  

Thrillseekah
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 25 maart 2005 01:17 AM
  [ # 10 ]
patje74 schreef:

Het lijkt mij (bijna) duidelijk dat het een probleem is op jouw PC. Om de werkelijke oorzaak te zoeken is natuurlijk erg moeilijk. Heb je al eens je temp. internet files + cookies weggepleurt? Soms lost dat ook de meest vreemde problemen op.

Iets wat het probleem niet oplost maar zeker wel omzeilt is het installeren van een alternatieve browser. Bijvoorbeeld Mozilla Firefox. Een zeer stabiele browser die steeds populairder aan het worden is.

Succes!

Maakt niet uit of ik me cookies en temp files weg gooi.. moet toch in 1 keer kunnen inloggen…

Heb toevallig vandaag de pc van mu zus gefixd en ook ff met firefox over het net gegaan…. denk dat ik er ook zeer binnenkort een keer aan ga… vond het zeer fijn werken…. Hoop dan ook dat daarmee het probleem weg is..

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5008

Gepost: 25 maart 2005 10:58 PM
  [ # 11 ]
patje74 schreef:

Succes!

Helaas, ik heb juist dat probleem (gehad?) met firefox.
Overigens gaat het tegenwoordig op miraculeuze wijze wel goed.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook