Je Kan nooit vroeg genoeg beginnen !
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 28 maart 2005 04:35 PM

Nou kijk ik al wel wat langer rond hier op het forum en aangezien dat ik al vrij lang citroen tof vind, dacht ik laat ik me eens aanmelden hier

Nou ik ben dus Tim de Veer
18 jaar
En heb hiervoor een AX GTI uit ‘92 gehad
die heb ik helaas weg moeten doen omdat ik er al een opstootje mee heb gehad namelijk met een glijpartij en daaropvolgende schade.
Maar niet getreurt hij staat nu bij Racingcare daar modificeren ze verschillende AX-jes om ze een nieuw leventje te geven als….. race auto Very Happy

Maar de auto die ik nu rij is een Citroen ZX 1,8 16V Very Happy
Persoonlijk vind ik het een ontzettende lekkere auto, vooral de motor ik was natuurlijk al wel wat gewent maar dit sjouwt ook lekker door.
Hij is van juni 1997.
Groen metallic,
102dkm (NAP)

Ook zie ik ze hier niet veel op dit forum wat jammer is maar aan de andere kant ook wel logisch, ze zijn tenslotte maar één jaar geleverd.
Een bekende van mij is ook citroen gek die heeft een Xantia V6 exclusiv aut. om die bij te kunnen houden moet ik wel aardig trappen maar hij blijft in zicht… dat vind ik toch een groot compliment

Kort samengevat; Ben best trots op m’n ZX een mooie nette auto met een hele fijne motor.

reacties altijd welkom,
Vriendelijke groet;
Tim de Veer

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook