2 van de 2
 < Vorige 1 2

Inbouwen temperatuur meter
jan2
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 26

Gepost: 06 april 2005 12:11 AM
  [ # 16 ]

U heeft PM!

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 06 april 2005 03:09 AM
  [ # 17 ]
jan2 schreef:

U heeft PM!

Ik heb geen PM van je ontvangen, heeft het forum (weer Wink ) kuren Confused:

Stuur anders gewoon een email.

Profiel  

jan2
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 26

Gepost: 12 april 2005 01:35 AM
  [ # 18 ]

Tja, alleen het dashboard eruit slopen zie ik wat tegenop.

Stuur eraf enzo, complete dashboard slopen.

Ik heb de Haynes al bestudeerd….maar ben er nog niet over uit.

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 12 april 2005 04:08 AM
  [ # 19 ]
jan2 schreef:

Tja, alleen het dashboard eruit slopen zie ik wat tegenop.

Stuur eraf enzo, complete dashboard slopen.

Ik heb de Haynes al bestudeerd….maar ben er nog niet over uit.

Stuur hoeft er echt niet af hoor, de Haynes en de vraagbaak zeggen dat wel, maar het kan prima met het stuur eraan. Het stuur bij de ZX is in hoogte verstelbaar, hierdoor kun je de kappen om de stuurkolom makkelijk eraf halen, waarna je het stuur in zijn laagste stand zet. Nu kun je de rest demonteren, om het paneeltje eruit te halen en dat is echt niet zoveel werk bij een ZX.

Zonder ervaring schat ik dat je minder dan een uur bezig ben omdat je e.e.a. moet zoeken, ik kan het in 10 min. Maar dat komt door het gelazer met de km-tellerkabel, waardoor ik het paneel wel 2 tot 3 keer op een dag moest uitbouwen om die klote kabel goed te zetten Evil or Very Mad
Uiteindelijk kreeg ik het advies van Bart-Ebben om er een BX kabel in te leggen en dat werkte prima, de zogenaamde “speciaal voor de ZX” gekochte kabel bij Carfix heb ik terug gebracht.

Het beste kun je de km-teller kabel eruit trekken door het paneel iets naar rechts te draaien zodat je met je rechterhand achter het paneel de kabel los kan maken. De kabel zit aan de linkerkant, maar vanaf die kant kom je er niet bij, ik had de boel iets teveel geforceerd en verziekte hierbij de kabel Confused
Uiteraard moet je geen al te grote handen hebben Wink

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook