2 van de 2
 < Vorige 1 2

xbox of ps2
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517

Gepost: 03 april 2005 05:52 PM
  [ # 16 ]

XBOX is fantastisch! Zeker indien omgebouwd!
De enige spelcomputer met een harddisk, en alleen dat is al een groot voordeel! (een stom geheugenkaartje voor je saves kost al 30 euro extra bij een PS2!)
Grafisch beter en het geluid is beter. Laadtijden zijn korter. Wel om laten bouwen, dan heb je echt een fantastische kast! (speelt ook spellen van de oudere nintendo consoles en de PS1). PS2 ‘emulator’ ben ik ook tegen gekomen, maar die is nog niet af…
Het enige nadeel is dus dat je geen Grand Tourisimo kan spelen, maar er zijn genoeg gave titels over (Burnout3, DTM, Sega GT, Need for speed, Collin mcRea, Midtown madness, Driv3r, etc.). Gewoon zo’n kast kopen voor 150 euro, en dan softwarematig laten ombouwen. Je hebt dan ook nog gewoon garantie mocht hij stuk gaan.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 04 april 2005 09:56 PM
  [ # 17 ]

Gewoon nu een PS2 kopen,  en over een paar jaar wanneer de ps3 er is inruilen bij replay. Tegen die tijd hebben ze wel weer een actie dat je hem met bijbetaling kan inruilen bij hun.

De xbox is op papier beter maar in theorie niet. Het is maar net hoeveel energie de makers van spellen erin steken om het maximale eruit te halen. En bij de ps2 gebeurt dat veel vaker.

Wie heeft er een ps1?ja? 13 personen?
En wie heeft er een nintendo 64? jij alleen?

oftewel,  wat ik hiermee zeggen wil: de specs zeggen niet alles. Net als bijv. een goede straatrace heb je aan een snelle auto alleen niet veel.
De nintendo maakte gebruik van 64bit’s technologie en de ps1 van slechts 32. Toch zijn het concurrenten van elkaar.

bijna 2 jaar na introductie van de ps1 kwam nintendo met de 64 en die flopte gruwlijk hard,  waarom? omdat zo’n 90% van de spellen getekend was. Kon het apparaat niet beter? ja,  dat wel,  alleen gingen de makers ervan niet verder…

En even op een andere brommer,  welke spellen mis je die je niet op je pc zou kunnen spelen omdat het spel niet uitkomt voor de pc? dat zullen er maar een paar zijn.
Voor de playstation worden een hoop games gemaakt die echt voor de ps blijven terwijl de xbox games klakkeloos van en naar de pc gekopieert worden.

Voor mp3’s heb ik mijn Ipod killer en ach, die 2 memorycards kreeg ik al bij aanschaf. Wink

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook