Nieuwe bestanden server
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 30 maart 2005 02:01 PM

Omdat mijn thuis internet verbinding toch iets te zwaar belast werd om de bestanden te blijven hosten en omdat ik geen zin meer heb om dag en nacht een pc te laten draaien in een kastje waar ie ook nog eens te warm word, hebben we besloten om de bestanden server onder te brengen in het citroen-forum hosting pakket.
nieuwe url is nu http://www.files.citroen-forum.nl .
grote vordeel is dat het nu vele male sneler gedownload kan worden.
helaas is zoals jullie weten het data verkeer niet gratis. dit kost globaal 2 euro per gigabite. nu hebben we de kosten van het dataverkeer van het forum op zich afgedekt met de banners, maar dit is nu dus weer extra. ik heb geen idee hoeveel dataverkeer dit gaat genereren, maar het zou leuk zijn als je een kostendekkende donatie doet voor je gedownloade manuals. dus als je een manual van 500 mb download, kost dit ongeveer 1 euro. op deze manier blijven we verzekerd van een snelle en betrouwbare file server.
hoe te doneren zal binnenkort in de layout van de file server te zien zijn.

groet, erik

Profiel  

KuikenXXL
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 296

- ZX 1.8 Break aura
Gepost: 10 mei 2005 04:53 PM
  [ # 1 ]

Pm me het rekeningnummer maar..als daar echte bruikbare manuals op staan doe ik daar zeker niet moeilijk over..

Rien

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook