Het begint steeds meer ergens op te lijken.
Eerste meetings staan al gepland.
Ja gezellig, waarom zijn niet alle bx rijders ook daar te vinden?
Ook een 1400 kan sportief zijn, kijk maar naar gti_styling84.
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
En ik mis nog altijd een diesel-hoekje. Heb met mijn BX diesel eens een stoplichtje gewonnen van McDean (BX 1400). En wat valt te denken van een BX 1800 Turbo diesel? Met zijn 90 PK en 180 nM geen misselijke klant lijkt me.
Test
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Thijsvandebles schreef:En ik mis nog altijd een diesel-hoekje. Heb met mijn BX diesel eens een stoplichtje gewonnen van McDean (BX 1400). En wat valt te denken van een BX 1800 Turbo diesel? Met zijn 90 PK en 180 nM geen misselijke klant lijkt me.
hey dat gaan we nog is over doen
was niet eerlijk jij vertrok sneller en mijn baan hield op
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:Thijsvandebles schreef:En ik mis nog altijd een diesel-hoekje. Heb met mijn BX diesel eens een stoplichtje gewonnen van McDean (BX 1400). En wat valt te denken van een BX 1800 Turbo diesel? Met zijn 90 PK en 180 nM geen misselijke klant lijkt me.
hey dat gaan we nog is over doen
was niet eerlijk jij vertrok sneller en mijn baan hield op
Ja was geen eerlijke start. Maar ik zat er met 2 man in, jij in je ééntje
En weet ook wel dat jij niet vol gas kon gaan, jouwn baan hield op, en je moest óf voor óf na mijn invoegen. Toevallig was ik ietsje eerder, dus dat werdt na. Maar je moet toegeven, die oude diesel van mij loopt best snel. Als denk ik dat bij een eerlijke start ik wel het onderspit delf tegen een BX 1400.
Test
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Thijsvandebles schreef:McDean schreef:Thijsvandebles schreef:En ik mis nog altijd een diesel-hoekje. Heb met mijn BX diesel eens een stoplichtje gewonnen van McDean (BX 1400). En wat valt te denken van een BX 1800 Turbo diesel? Met zijn 90 PK en 180 nM geen misselijke klant lijkt me.
hey dat gaan we nog is over doen
was niet eerlijk jij vertrok sneller en mijn baan hield op
Ja was geen eerlijke start. Maar ik zat er met 2 man in, jij in je ééntje
En weet ook wel dat jij niet vol gas kon gaan, jouwn baan hield op, en je moest óf voor óf na mijn invoegen. Toevallig was ik ietsje eerder, dus dat werdt na. Maar je moet toegeven, die oude diesel van mij loopt best snel. Als denk ik dat bij een eerlijke start ik wel het onderspit delf tegen een BX 1400.
Bij een 1900 diesel maakt belasting denk ik ook minder uti dan bij een 1400tje en jah als we het over gaan doen dan win ik
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Tot een bepaald gewicht maakt het niet zoveel uit nee. (Alhoewel je niet kuint zeggen dat het niks uitmaakt, maar minder als voor een 1400). Ben een keer met een zware aanhanger, en 5 man van zwolle naar amsterdam gereden. Trok ie wel makkelijk, maar toen er 3 man uitstapten ging het helderweg beter. Viel me trouwens niks tegen, ben ook een keer met Ambulance met een C15 achterop heel het land doorgecrossed. Heuveltje optrekken, makkelijk naar de 80. Blijven fanatstische motoren, die XUD9 blokken.(1.9 diesel PSA)
Test
Thijsvandebles schreef:Tot een bepaald gewicht maakt het niet zoveel uit nee. (Alhoewel je niet kuint zeggen dat het niks uitmaakt, maar minder als voor een 1400). Ben een keer met een zware aanhanger, en 5 man van zwolle naar amsterdam gereden. Trok ie wel makkelijk, maar toen er 3 man uitstapten ging het helderweg beter. Viel me trouwens niks tegen, ben ook een keer met Ambulance met een C15 achterop heel het land doorgecrossed. Heuveltje optrekken, makkelijk naar de 80. Blijven fanatstische motoren, die XUD9 blokken.(1.9 diesel PSA)
Ik heb al eens met een ambulance 2000 km gereden naar Lyon. Op de terugweg een Ami 8 erop en dat ging prima. Op de peage zelfs makkelijk 130 (je mag daar 110 met een aanhanger) en heuvel af 150. Hoezo, fantastische motoren?
Ik rij al ruim twee ton met deze diesels en dat blijft een feest. Sinds kort een Sport erbij voor de fun, de power…
Groeten,
Jan
Chinco schreef:Thijsvandebles schreef:Tot een bepaald gewicht maakt het niet zoveel uit nee. (Alhoewel je niet kuint zeggen dat het niks uitmaakt, maar minder als voor een 1400). Ben een keer met een zware aanhanger, en 5 man van zwolle naar amsterdam gereden. Trok ie wel makkelijk, maar toen er 3 man uitstapten ging het helderweg beter. Viel me trouwens niks tegen, ben ook een keer met Ambulance met een C15 achterop heel het land doorgecrossed. Heuveltje optrekken, makkelijk naar de 80. Blijven fanatstische motoren, die XUD9 blokken.(1.9 diesel PSA)
Ik heb al eens met een ambulance 2000 km gereden naar Lyon. Op de terugweg een Ami 8 erop en dat ging prima. Op de peage zelfs makkelijk 130 (je mag daar 110 met een aanhanger) en heuvel af 150. Hoezo, fantastische motoren?
Ik rij al ruim twee ton met deze diesels en dat blijft een feest. Sinds kort een Sport erbij voor de fun, de power…Groeten,
Jan
Alhoewel ik een diesel-man ben, zou ik voor de zomerse dagen gaarna een BX benzine erbij willen hebben. Het liefst een 1905cc op carbs. Lekker bruut slurpgeluid. Dikke uitlaat erop, en brullen maar.
Test