ik zie nog maar erg weinig C4’s rijden. de C2’s en C3’s zie ik met bosjes rijden
Was het weglaten van Hydropneumatische vering onder de C4 toch een grove fout geweest van citroën?
Spreekt het design mensen niet aan (ik vind hem wel mooi hoor)
is ie te duur?
wat denken jullie?
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
De C4 is nog niet lang genoeg op de markt, ik zie ze trouwens wel best vaak rijden hoor
toch verkoopt de C4 vrij goed, in de maand februari ong 20ste positie vrij goed dus.
activa schreef:De C4 is nog niet lang genoeg op de markt, ik zie ze trouwens wel best vaak rijden hoor
toch verkoopt de C4 vrij goed, in de maand februari ong 20ste positie vrij goed dus.
OK, ik hoop ze toch wat meer in het straatbeeld te gaan zien. vind het echt mooie wagens om te zien.
alleen jammer genoeg geen HP vering dus zal ik er niet snel eentje kopen.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
ik zag opweg naar de meeting pas de eerste in het wild. Wel een mooie verschijning.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Ik zie er genoeg hoor, gisteren ben ik er bijv. 3 tegen gekomen… dus…. alles komt op zijn tijd
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Re: zie ze nog maar weinig
In Spanje wordt je overladen met C4’s (Xsara’s ook trouwens). De C2 en C3 zijn ook al weer 2 en 3 jaar op de markt.
Vandaag reed ik, in mijn BX16V, rond in Luxemburg en daar kwam je de C4 met bosjes tegen. Het blijft toch echt een mooie auto, zeker de coupé.
Gisteren op de weg tussen Enschede en Glanerbrug achter een donkergrijze C4 Berline (van Duitse komaf) gereden.
Ik vind het toch wel een erg mooie voiture om te zien (hangt trouwens wel heel erg van de kleur af, moet ik zeggen)
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Hij wordt in Nederland nog niet zo lang geleverd… Wacht maar een paar maanden, dan zal je ze veel meer tegen komen.
C4 Coupé HDI 110 Pack1
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Ik heb nog maar 1 C4 gezien, die ik regelmatig spot in Leeuwarden. Het betreft een donkerblauwe C4 Berline die gebruikt wordt als lesauto
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
In Groningen (stad) rijden in ieder geval een stuk of zes in het wild rond.
En dat het een mooie auto is blijkt wel uit het feit dat iedereen je nakijkt als je langsrijdt
ex: Saxo 1.1 gris aluminium
ex: Xsara PHII 1.6i 16v vert hurlevent
ex: C4 1.6i 16v gris aluminium
nu: Saxo 1.4 VTS Zwart
http://www.citroen.nl/NR/rdonlyres/43386BE3-5AB5-413A-948A-96B54FB42281/69034/natuurlijk_citroen.jpg
In belgisch limburg rijden er toch ook al de diverse rond.
het blijft een mooie verschijning in het straatbeeld. :photo
maarja dat is mijn nieuwe C5 ook
Vlakbij Den Bosch rijd ook een berline als leswagen.. een zilvergrijze geloof ik. Verder ben ik nog wel 2 andere berline’s tegen gekomen maar nog geen Coupé in ‘t wild…
Peteryed schreef:Het kan best zijn dat de auto europees een hit is dat de lever tijden op lopen tot misschien wel een half jaar of langer. De levering moet gewoon nog op gang komen.
Laten we dat niet hopen… de mijne wordt morgen besteld (als het goed is.. leasebedrijf neemt er zijn tijd voor)... ik hoop niet dat ik nog een half jaar in mijn voorloopauto moet rijden (mijn vorige leasebak had zijn km’s gehad). Ik ben bij 2 dealers geweest en 1tje had het over 1 maand, de andere over 2 , maar een half jaar zou helemaal erg zijn :28
C4 Coupé HDI 110 Pack1
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
pm schreef:
Peteryed schreef:Het kan best zijn dat de auto europees een hit is dat de lever tijden op lopen tot misschien wel een half jaar of langer. De levering moet gewoon nog op gang komen.
Laten we dat niet hopen… de mijne wordt morgen besteld (als het goed is.. leasebedrijf neemt er zijn tijd voor)... ik hoop niet dat ik nog een half jaar in mijn voorloopauto moet rijden (mijn vorige leasebak had zijn km’s gehad). Ik ben bij 2 dealers geweest en 1tje had het over 1 maand, de andere over 2 , maar een half jaar zou helemaal erg zijn :28
Tja ik doe ook maar een gok.
Lease bedrijf zijn soms erg lui ja. Maar een tip voor de volgende keer een paar keer met de lease maatschappij bellen helpt echt. En als je dan ook nog roept dat je anders een huurauto krijgt wil ook nog wel eens helpen. Verder zijn het een stelletje bureaucraten
er zijn er totaal in 2005 1341 verkocht en staat daarbij op plaats 35
en in de maand Maart zijn er 516 verkocht, op plaats 22.
De beste verkocht Citroen in de maand maart