9 van de 10
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 Volgende > 

zie ze nog maar weinig
RogerH
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 159

Gepost: 23 januari 2006 02:24 AM
  [ # 121 ]
localhost schreef:

Wat voor velgen laat je er na de winter opzetten?

Dé velg voor de C4 is natuurlijk de Resolfen, al vind ik die wel mooier op de Coupé dan op de Berline. Maar helaas zijn er geen 16” Resolfen (ik wil graag 16” velgen: niet alleen omdat ik er dan de huidige set banden op kan laten leggen, maar zeker ook om het comfort). De Radicale bevalt me op zich wel omdat ik van eenvoudige en strakke ontwerpen hou. Maar ik ben ook aan het kijken naar wielen van andere merken.

Ik ben er dus duidelijk nog niet uit. Komt tijd, komt raad. De winter duurt nog wel even Smile

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 23 januari 2006 02:58 AM
  [ # 122 ]

als je het nog niet weet welke velg kan je eens naar http://www.reifen.com gaan.
hier is een configurator, daar kun je verschillende types on de de C4 zetten, kan je zien hoe het uit ziet

Profiel  

localhost
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 79

Gepost: 23 januari 2006 10:48 AM
  [ # 123 ]

HEEL ERG MOOI!!!

Stoer die sproeier op je koplampen. Is dat iets dat meekomt met de speciale koplampen (die heb ik niet)?

—-People who say it can’t be done, should not interrupt those who are doing it. (George Bernard Shaw)—-

Profiel  

eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2937

Gepost: 23 januari 2006 01:00 PM
  [ # 124 ]
Citrolover schreef:

Ze is er!!!!!!!!!!!!!!!  :photo :photo :photo

Tjonge, is wist dat ze mooi was, maar zo mooiiiiiiiii, daar had ik niet van kunnen dromen Surprisedops:
Twee heerlijke dagen met haar op stap geweest nu. Ik denk dat ik dit jaar veel meer kilometertjes ga maken dan de afgelopen tijd.
Ze is zo mooi dat je gewoon express om wilt rijden haha Very Happy

strak bakkie, veel rij- en kijk-plezier! Cool

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  

RogerH
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 159

Gepost: 23 januari 2006 09:57 PM
  [ # 125 ]
ronama schreef:

als je het nog niet weet welke velg kan je eens naar http://www.reifen.com gaan. hier is een configurator, daar kun je verschillende types on de de C4 zetten, kan je zien hoe het uit ziet

Goede site met een breed aanbod! Wat ook prettig is dat ze een filiaal hebben in Aken: dat is voor mij bijna om de hoek. Ik denk dat ik er binnenkort eens een kijkje ga nemen. Nadeel van third party velgen is natuurlijk wel dat het deksel met het Citroën logo in het midden ontbreekt.

De prijzen bij www.reifen.com zien er vrij scherp uit. Of vergis ik mij hier?

Op www.alcar.nl vind je overigens ook een configurator, maar helaas geen prijzen.

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 24 januari 2006 01:51 AM
  [ # 126 ]
RogerH schreef:
ronama schreef:

als je het nog niet weet welke velg kan je eens naar http://www.reifen.com gaan. hier is een configurator, daar kun je verschillende types on de de C4 zetten, kan je zien hoe het uit ziet

Goede site met een breed aanbod! Wat ook prettig is dat ze een filiaal hebben in Aken: dat is voor mij bijna om de hoek. Ik denk dat ik er binnenkort eens een kijkje ga nemen. Nadeel van third party velgen is natuurlijk wel dat het deksel met het Citroën logo in het midden ontbreekt.

De prijzen bij www.reifen.com zien er vrij scherp uit. Of vergis ik mij hier?

Op www.alcar.nl vind je overigens ook een configurator, maar helaas geen prijzen.

klopt helemaal
ik heb mijn velgen ook in aken gehaald, maar rouwette had dezelfde ook
(daar heb ik nml mijn winterbanden gekocht) maar als je toch in klimmen woont banden patrick in lanaken heeft ook altijd leuke velgen in de aanbieding

Profiel  

localhost
< 100 berichten
Rank

Gepost: 24 januari 2006 01:27 PM
  [ # 127 ]
RogerH schreef:
localhost schreef:

Wat voor velgen laat je er na de winter opzetten?

Dé velg voor de C4 is natuurlijk de Resolfen, al vind ik die wel mooier op de Coupé dan op de Berline. Maar helaas zijn er geen 16” Resolfen (ik wil graag 16” velgen: niet alleen omdat ik er dan de huidige set banden op kan laten leggen, maar zeker ook om het comfort). De Radicale bevalt me op zich wel omdat ik van eenvoudige en strakke ontwerpen hou. Maar ik ben ook aan het kijken naar wielen van andere merken.

Ik ben er dus duidelijk nog niet uit. Komt tijd, komt raad. De winter duurt nog wel even Smile

Radicale? Hoe zien die eruit? Ik heb zelf de toka toka laten monteren omdat ik die duidelijk mooier vind dan de Resolfen. De laatste vind ik wat erg vol ogen.

—-People who say it can’t be done, should not interrupt those who are doing it. (George Bernard Shaw)—-

Profiel  

localhost
< 100 berichten
Rank

Gepost: 24 januari 2006 01:34 PM
  [ # 128 ]

Thanks, nu ik ze weer zie bedenk ik me dat ik ze al eerder heb gezien. Op dezelfde pagina van Citroen Surprisedops: .

Profiel  

breakie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 104

Gepost: 24 januari 2006 06:56 PM
  [ # 129 ]
breakie schreef:
Peteryed schreef:

Het kan best zijn dat de auto europees een hit is dat de lever tijden op lopen tot misschien wel een half jaar of langer. De levering moet gewoon nog op gang komen.

Ik betwijfel dit.
Er staan er op voorraad bij de grote dealers.
Ook in Belgie kom je ze maar zelden tegen en hier zie je er toch ook meedere in de showroom staan.
De enige die ik regelmatig zie is mijn eigen C4 daarom begin ik nu al te vrezen voor een goede inruilprijs over een jaar of twee.
Mogelijk speelt toch de te harde(Duitse)vering mee,het is een Franse auto met Duits comfort en dat spreekt niet iedereen aan die het Franse comfort gewend is.
Ik heb hem al drie maanden en soms zou ik hem willen ruilen tegen een jonge gebruikte C5,maar we geven hem nog maar even een kans om zich te bewijzen.

Nou heb het er een jaar en 3 dagen mee uitgehouden.
Hij begint nu toch te veel rammels te vertonen en dat stugge daar kan ik nog steeds niet aan wennen.
Dus vandaag na 13000 kilometer heb ik hem maar ingeruild.
Ook dat viel tegen wat ik er nog voor terug kreeg maarja dat is het risico bij een zo jonge auto en dan misschien ook nog omdat er Citroën op staat.

Profiel  

breakie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 104

Gepost: 24 januari 2006 07:42 PM
  [ # 130 ]
M&M schreef:

Wat is de opvolger geworden ?

Wat denk je???
Om de waardevermindering te beperken een Citroën C5 1.8 net als voorheen.

Profiel  

localhost
< 100 berichten
Rank

Gepost: 25 januari 2006 10:39 AM
  [ # 131 ]

Ik denk dat je dit toch wel vaker zult gaan horen. Mensen die voorheen een Citroen reden zullen de C4 toch erg stug vinden. Het is volgens mij toch vooral ook een auto die ‘nieuw’ Citroen rijders kan aantrekken.

Even erg kort door de bocht, bestaande Citroenrijders kiezen de C4 vanwege zijn specifieke uiterlijk, nieuwe Citroenrijders vanwege zijn niet typische Citroen wegligging?

Profiel  

Hakkie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 130

Gepost: 25 januari 2006 10:43 AM
  [ # 132 ]

Ik denk dat het er vooral aan ligt of je een HP geveerde Citroën hebt gereden of niet. Zelf heb ik (nog) niet mogen genieten van een eigen HP geveerde Citroën en mij valt het dus ook niet op dat ik hij zo vreselijk stug zou zijn (tav de Xsara of Saxo). Ik vind het allemaal wel meevallen hoor.

ex: Saxo 1.1 gris aluminium
ex: Xsara PHII 1.6i 16v vert hurlevent
ex: C4 1.6i 16v gris aluminium
nu: Saxo 1.4 VTS Zwart

http://www.citroen.nl/NR/rdonlyres/43386BE3-5AB5-413A-948A-96B54FB42281/69034/natuurlijk_citroen.jpg

Profiel  

ronama
> 3000 berichten

Gepost: 25 januari 2006 10:49 PM
  [ # 133 ]

ik had nog nooit een hp geveerde citroen gehad,
maar nadat ik de C5 had moest deze naar de garage voor de nieuwe bumper en kreeg ik een C4 mee.( ik had hem toen pas 1 maand)
waarschijnlijk rijdt een C4 heel fijn maar ik vond het maar een hobbelbak en mijn vrouw werd wagenziek (nooit last van gehad)
mijn garagehouder zei toen al ” je bent de Hp nu al gewend”.

Dus iid is de C4 geen alternatief voor mensen die Hp gewend zijn

( ik vind het wel een zeer mooie wagen)

Profiel  

ronama
> 3000 berichten

Gepost: 25 januari 2006 11:02 PM
  [ # 134 ]
breakie schreef:
M&M schreef:

Wat is de opvolger geworden ?

Wat denk je???
Om de waardevermindering te beperken een Citroën C5 1.8 net als voorheen.

proficiat met de C5 :photo ?

Profiel  

Citrolover
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 184

Gepost: 26 januari 2006 02:01 AM
  [ # 135 ]

Ik heb vaak genoeg in diverse HP geveerde Citroën’s gereden en dat is inderdaad fantastisch (je vraagt je dan af waar die verkeersdrempels voor dienen)! Maar ook ten opzichte van een niet HP geveerde Citroën, zoals mijn oude Xsara II, is de C4 nu eenmaal “harder” geveerd. Toch ben ik meer dan dik tevreden en een zeer trotse berijder van een C4 Coupé VTS. De vering noem ik dan ook niet “harder”, maar gewoon sportief geveerd.

Wat ook wel grappig is, is dat je toch veel bekijks hebt met een C4. Als ik ergens voor het verkeerslicht sta te wachten, dan zie ik dat er zeer regelmatig gekeken en overlegd wordt, zo van “Hee Jan, moet je nu eens kijken wat er naast ons staat”. Dat is toch wel iets wat je in een slOpel of Ford niet gauw zal gebeuren. lol Very Happy Wink.

C4 Coupé VTS, 1.6 16v, Noir Obsidien, Panorama dak, LPG

Profiel  

9 van de 10
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook