Tom Duckpower schreef:Waar ergens in Klimmen komt de C4 te staan?
Overheek.
daar kom ik minder vaak, tenzij ik over hulsberg naar heerlen rij..Maar die kans ik klein
maar ik kom m vast wel eens tegen
Bizze schreef:zo te zien gaan er veel nieuwe C4’s bijkomen in januari, dan verwacht ik ook mijne zwarte c4 1.6 HDI berline
En dan nog één in januari !!!!
Vanaf januari in Rotterdam te vinden:
[list]
Citroen C4 1.6 16v VTS
Kleur: Noir Obsidien
Panoramisch vast glazen dak
Achterspoiler
AG 51 L. LPG-Installatie verzonken inbouw
Kentekenplaten met oplegletters
[/list:u]
C4 Coupé VTS, 1.6 16v, Noir Obsidien, Panorama dak, LPG
joehoe en de onze is vandaag bij de dealer toegekomen
C4 berline exclusive
grijs metallic
panoramisch dak
spijtig (?) genoeg gaan we voor 3 weken op reis zodat we besloten hebben hem nog tot januari bij de dealer te laten (dat is veiliger en zo krijgt hij pas inschrijving in 2006 wat volgens de dealer een invloed heeft op z’n meerwaarde)
Hoi ,
Stond je vandaag geparkeerd in een straatje tussen Coolsingel en Lijnbaan ??
Groetjes,Pieter
Citrolover schreef:Bizze schreef:zo te zien gaan er veel nieuwe C4’s bijkomen in januari, dan verwacht ik ook mijne zwarte c4 1.6 HDI berline
En dan nog één in januari !!!!
Vanaf januari in Rotterdam te vinden:[list]
Citroen C4 1.6 16v VTS
Achterspoiler
C4 Picasso 1.2 Puretech 130 SHINE EAT6 / Pack Lounge / Pack Detection / Pack Park Assist / Pack Safety / Pack leder ‘Claudia Mistral’ / Pack Connect NAV
XsaraVTRRR schreef:Hoi ,
Stond je vandaag geparkeerd in een straatje tussen Coolsingel en Lijnbaan ??Groetjes,Pieter
Nee, toevallig werk ik wel op de Coolsingel, maar mijn auto komt pas over 2 a 3 weken. Over een paar weken zal deze des daags te bezichtigen zijn ergens achter de Goudsesingel (vanwege het gratis parkeren!) en buiten kantoortijd te bewonderen in Rdam-Hillegersberg, alwaar er zelfs twee zijn te bewonderen. Op 500m afstand een zwarte C4 Coupe VTR+ gespot!
Werk jij ‘toevallig’ op nummer 93 ???
Groetjes,
Pieter
Citrolover schreef:XsaraVTRRR schreef:Hoi ,
Stond je vandaag geparkeerd in een straatje tussen Coolsingel en Lijnbaan ??Groetjes,Pieter
Nee, toevallig werk ik wel op de Coolsingel, maar mijn auto komt pas over 2 a 3 weken. Over een paar weken zal deze des daags te bezichtigen zijn ergens achter de Goudsesingel (vanwege het gratis parkeren!) en buiten kantoortijd te bewonderen in Rdam-Hillegersberg, alwaar er zelfs twee zijn te bewonderen. Op 500m afstand een zwarte C4 Coupe VTR+ gespot!
C4 Picasso 1.2 Puretech 130 SHINE EAT6 / Pack Lounge / Pack Detection / Pack Park Assist / Pack Safety / Pack leder ‘Claudia Mistral’ / Pack Connect NAV
XsaraVTRRR schreef:Werk jij ‘toevallig’ op nummer 93 ???
Haha, nee 200 meter verderop, aan de overkant, bij een andere financiële instelling. M’n C4’tje komt dus dagelijks op 10 minuten loopafstand te staan van de Coolsingel.
Hahaha , dan weet je me in ieder geval te vinden !!!
Citrolover schreef:XsaraVTRRR schreef:Werk jij ‘toevallig’ op nummer 93 ???
Haha, nee 200 meter verderop, aan de overkant, bij een andere financiële instelling. M’n C4’tje komt dus dagelijks op 10 minuten loopafstand te staan van de Coolsingel.
Bizze schreef:ook mijn c4 zit er aan te komen, bericht gekregen dat de papieren binnen zijn bij de dealer, dus normaal volgende week is het zover!
Ik hoef nog maar één dag te wachten. Morgenmiddag is het zover, dan gaat de 206 eruit en komt er C4 Berline 1.6HDi VTR+ voor in de plek.
—-People who say it can’t be done, should not interrupt those who are doing it. (George Bernard Shaw)—-
Totaal aantal Berichten: 128
- BX SPORT
- DS 3 Sport Chic 1.6 blueHDI 120
Er morgen komt er nog eentje bij in Deventer. Een C4 coupe 1.6 16v HDI VTR 92pk in de kleur zwart.
JAAAAAAAAAAAAAAAA, daar is ze dan!!!
Ik heb Haar gezien, mogen aanraken ops: en alvast geknipt :photo.
Ze komt over een kleine twee weken. Tjonge de tijd kan niet snel genoeg gaan nu
[list]
Citroen C4 1.6 16v VTS
Achterspoiler
Er wordt nog druk gesleuteld aan de montage van de LPG installatie, achterspoiler e.d.
Hierbij de allereerste FOTOSSSSSSSSSS :photo :photo :photo ,7 stuks, binnenkort meer. Klik er op om ze te vergroten.
fraai, is dat 17’’ LM?
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
ja, dat zijn de 17 inch type resolfen lichtmetalen velgen prachtig
Sep schreef:ja, dat zijn de 17 inch type resolfen lichtmetalen velgen prachtig
Ze worden nog mooier! Op deze Foto’s :photo zijn de afdekplaatjes nog niet gemonteerd die de wielbouten verbergen.